20 سلفی خطرناک دنیا که تاکنون ثبت شده است!

0
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
بیشتر اوقات این سلفی های خطرناک در سفر گرفته می شوند. افرادی هستند که برای گرفتن عکس از آسمان خراش ها، صخره ها و پل ها بالا می روند. برخی از این افراد به طور مرتب عکس هایی می گیرند که می دانند، خطرناک است.
سلفی خطرناک

سلفی های خطرناک دنیا را در این مطلب از دلتامگ  می بینیم. شاید بگویید سلفی گرفتن خطرناک نیست! اما باید بدانید که وقتی این عکس ها در موقعیت های خطرناک گرفته می شوند، می تواند کشنده باشد.

سلفی بالای آنتن مخابرات

این عکس که در یکاترینبورگ روسیه ثبت شده، گیج کننده و نگران کننده است. در سال‌های اخیر، روسیه شاهد هجوم جوانان هیجان‌طلب بوده است که سلفی‌های خطرناکی می‌گیرند. تعداد مجروحان و کشته شدگان آنقدر زیاد است که وزارت کشور روسیه از چند سال پیش کمپین «سلفی ایمن» را راه اندازی کرد.

سلفی خطرناک

سلفی روی پل

سرا دو مار در ریودوژانیرو دارای یک پل و دره خیره کننده است که قطارها در روی آن در حال حرکت هستند. در چند سال گذشته، افراد ریسک‌پذیر برای گرفتن سلفی‌های خطرناک راهی قله‌های آن شده‌اند.

سلفی خطرناک

سلفی خطرناک در قطار

تصاویری از این دست ثابت می کند که سلفی های خطرناک یکی از احمقانه ترین رفتارهای گردشگران است. سلفی های قطار در مکان هایی مانند سریلانکا و هند به مشکلی تبدیل شده اند که باعث ممنوعیت این موضوع شده است.

سلفی خطرناک

سلفی در بالای برج

این تنها یکی از سلفی های نفس گیر دانیل لاو، یکی از مشهورترین عکاسان جسور جهان است. در این عکس آسمان خراش های هنگ کنگ، صحنه تکان دهنده ای را خلق کرده اند.

سلفی خطرناک

سلفی لی تامپسون در برزیل

هیئت گردشگری برزیل، وبلاگ نویس و عکاس سفری، لی تامپسون را به چالش کشید تا این سلفی را از بالای مجسمه مسیح نجات دهنده ریو بگیرد. او این کار را کرد و خوشبختانه زنده ماند تا داستان این عکس را برای دیگران تعریف کند.

سلفی خطرناک

سلفی در هنگام گاوبازی

تاریخچه گاوبازی در پامپلونا، اسپانیا به سال 1591 برمی گردد.گرفتن عکس در حالی که در حال فرار هستید، ممکن است عاقلانه ترین کار نباشد. اما این کاربر در این شرایط سلفی خطرناکی را ثبت کرده است.

سلفی خطرناک

سلفی بالای آنتن برج

مانند بسیاری از عکس های موجود در این لیست، این سلفی که در تیانجین چین گرفته شده است توسط آنجلا نیکولا است. این کاربر مشهور مرتباً در پی گرفتن سلفی های مختلف جان خود را به خطر می اندازد.

سلفی خطرناک

سلفی خطرناک الکساندر رمنوف

الکساندر رمنوف مانند دنیل لاو به خاطر شیرین کاری های سلفی خود مشهور است. در اینجا، او با دوستانش در شانگهای ژست گرفته اند. انگار از افتادن و تکه تکه شدن هراسی ندارد.

سلفی خطرناک

سلفی بالای سازه فلزی

در اینجا، دوباره، الکساندر رمنوف، این بار بالای یک آسمان خراش در هنگ کنگ نشسته و در حالی که با زندگی خود ریسک کرده است، بسیار آرام به نظر می رسد. اما بدانید که همه اینها برای جلب توجه و شهرت در فضای مجازی است. پس این چیزها را امتحان نکنید.

سلفی خطرناک

سلفی دونفره خطرناک

این سلفی گیر ماجراجو به خوبی از خطرات موجود آگاه است. او در توضیح این عکس از دیگران پرسید: آیا می دانید چند نفر در دنیا بر اثر سلفی گرفتن جان خود را از دست داده اند؟  اما ما انجامش میدیم.

مطلب پیشنهادی:  پیراشکی 10 دقیقه‌ای با سه قلم مواد

سلفی خطرناک

سلفی خطرناک در کنار آتشفشان

انجمن سلطنتی جغرافیایی بریتانیا به مردم هشدار داده است که به دلیل سقوط مرگبار از گرفتن سلفی در اطراف آتشفشان خودداری کنند.

سلفی خطرناک

سلفی جورج کورونیس در کنار آتشفشان

جورج کورونیس، کاوشگر نشنال جئوگرافیک و “تعقیب کننده طوفان” به خاطر عکس ها و سلفی های دیوانه کننده اش شناخته شده است. این عکس که در نزدیکی آتشفشان Ambrym وانواتو گرفته شده است، ترسناک ترین سلفی اوست.

سلفی خطرناک

سلفی خطرناک در پارک ملی یوتا

این عکاس می نویسد: “من همیشه سلفی نمی گیرم، اما وقتی این کار را می کنم، می دانم که خطرناک است.” جایی که او در لبه آن ایستاده است، دره ای در پارک ملی کنیونلندز یوتا است.

سلفی خطرناک

سلفی با شیر دریایی

یک شیر دریایی نر در کالیفرنیا می تواند 660 پوند وزن داشته باشد، بنابراین پشت کردن به یکی از این حیوانات ایده بدی است. همانطور که این سلفی گیرنده متوجه شد که حیوان وحشی تصمیم دارد او را گاز بگیرد.

سلفی خطرناک

سلفی خطرناک در آریزونا

بسیاری از کوهنوردان در آریزونا می خواهند سلفی عالی بگیرند. متأسفانه در سال ها اخیر چند مورد مرگ ناشی از سلفی در اینجا رخ داده است. اما نگران نباشید، زیرا این کاربر هنوز زنده است.

سلفی خطرناک

سلفی خطرناک با کوسه ها

تعداد افرادی که در گرفتن سلفی جان خود را از دست داده اند، بیشتر از حملات کوسه ها است. بنابراین به نظر می رسد که این عکاس جسور، مرگ را وسوسه می کند. او دیگران را به انجام همین کار تشویق می کند.

سلفی خطرناک

سلفی بالای یک ساختمان بلند

این عکس که در شهر نیویورک گرفته شده است، بخشی از روندی است که به نام “اسکای واکینگ” یا “روف کردن” شناخته می شود.

سلفی خطرناک

سلفی روی بام بلند

گرفتن سلفی در ارتفاع می تواند کشنده باشد. اما به نظر نمی رسد که داستان تلفات مردم را از انجام آن باز دارد.

سلفی خطرناک

سلفی خطرناک در ارتفاع

این سلفی! او عکس خود را با این توضیح منتشر کرد: «باید ذهن هنری ام را به سطح بالاتری برسانم…» اما این به ذهن منطقی ما آسیب می زند.

سلفی خطرناک

سلفی در کنار امواج سنگین

یک عکاس برزیلی در سن دیگو این عکس را چند ثانیه قبل از غرق شدن این زوج توسط موجی سنگین گرفت.

سلفی خطرناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

طرز تهیه شکلات صبحانه با مغز فندق

شکلات صبحانه یکی از خوراکی‌های پرطرفدار برای صبحانه است که انرژی زیادی دارد و بیشتر افراد …