این کارهای زیبایی را قبل از عید هرگز انجام ندهید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برخی از افرا دوست دارند قبل از عید تغییراتی را در خود ایجاد کنند تا در سال جدید را متفاوت شروع کنند اما برخی از کارها را هرگز نباید قبل از عید انجام دهید.
کارهای زیبایی

همه ما به کارهای زیبایی علاقه داریم و دوست داریم تا عید ظاهر خودمان را زیباتر کنیم. اما انجام بعضی از کارها برای اولین‌بار قبل از عید به دلیل ریسک‌پذیر بودن اصلاً توصیه نمی‌شود. همراه دلتامگ باشید.

کارهای زیبایی که هرگز قبل از عید نباید انجام دهید

در ادامه این مطلب کارهای زیبایی را برایتان آورده‌ایم که انجام‌دادن آن‌ها سخت بوده و ممکن است زیبایی خودشان را عید نشان ندهند و بدتر زیبایی چهره شما را تحت‌تأثیر قرار دهند.

کاشت ابرو

یکی از کارهایی که امروزه طرف‌داران زیادی پیدا کرده است و اکثر خانم‌ها دوست دارند این کار را انجام دهند، کاشت ابرو است؛ اما به دلیل اینکه دوره نقاهت این عمل زیبایی زیاد است و آثار آن تا دو الی سه هفته بعد از انجام همچنان پدیدار است، بهتر خواهد بود یک ماه مانده به عید آن را انجام ندهید. زیرا ورم صورت تا یک هفته و کبودی صورت تا دو هفته ادامه داشته که باتوجه‌به آن نمی‌توانید در دورهمی‌های عید حاضر شوید.

کارهای زیبایی مثل عمل بینی

یکی از پرطرف‌دارترین عمل‌ها و کارهای زیبایی عمل بینی است. تامپون‌ها به مدت ۱ الی ۲ روز باید داخل بینی قرار داشته باشند و آتل، ۵ الی ۷ روز پس از عمل، از روی بینی برداشته می‌شود.

دوره‌ نقاهت و خوب شدن افرادی که عمل پولیپ انجام داده‌اند، کمی بیشتر و طولانی‌تر است. در این عمل ممکن است برخی از افراد کبود شوند و کبودی‌هایی که در اثر ماده بی‌حسی ایجاد می‌شوند ممکن است تا یک ماه بعد از جراحی نیز باقی‌مانده و نتوانید به‌راحتی در همه‌جا حضور پیدا کنید. برای این کارهای زیبایی باید ۳ تا ۴ ماه قبل از عید اقدام کنید.

کارهای زیبایی مثل عمل بینی

انجام بوتاکس برای اولین‌بار

اگر تا به امروز بوتاکس نکرده‌اید و برای اولین‌بار می‌خواهید این کار را انجام دهید به شما پیشنهاد می‌کنیم دست نگه دارید. یکی از فعالیت‌هایی که در روزهای نزدیک به عید انجام آن با ریسک بالایی همراه است همین بوتاکس برای بار اول است.

مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه کماج همدانی خوشمزه بدون فر

بوتاکس روشی غیرجراحی برای رفع چین‌وچروک صورت و گردن است. با استفاده از اثر بوتاکس و شل‌شدن عضلات، خطوط ناشی از افزایش فعالیت عضله از بین می‌رود و طرح صورت و گردن تغییریافته و چروک ناشی از انقباض عضلات صاف می‌شود.

کارهای زیبایی  مثل لایه‌برداری پوست

معمولاً پزشکان متخصص پوست و مو برای شفاف‌کردن و بهتر کردن پوست یا برای درمان جوش و لک یا چروک صورت، کرم‌ها یا محلول‌های لایه‌بردار تجویز می‌کنند.

مشکل اصلی زمانی است که اولاً مصرف‌کننده غیرمتخصص نحوه مصرف و مقدار مصرف یا محصولات را ندانسته، دوم پوست مصرف‌کننده حساس بوده و این ترکیبات با پوست فرد اصلاً سازگار نباشد.

در این حالت ممکن است شخص دچار قرمزی، خارش یا خشکی شدید در برخی از نقاط یا حتی تمام پوست صورت شده و این مشکل بسیار هم شایع است.

کارهای زیبایی  مثل لایه‌برداری پوست

یکی از کارهایی که افراد قبل از لایه‌برداری پوست خود باید انجام دهند، تست‌کردن این محصولات است؛ بنابراین کسی که برای اولین‌بار این محصولات را استفاده می‌کند حتماً باید ابتدا مقداری از آن را روی پوست خود تست کند. به‌عنوان‌مثال ابتدا تا سه شب در قسمتی از پوست صورت به مقدار کم مالیده، اگر بعد از سه روز دچار التهاب یا تحریک پوست نشد معلوم می‌شود که پوستش حساس نبوده و به ترکیب تجویزشده سازگار است و می‌تواند از آن استفاده کند.

داروهای پوستی اصولاً تا چند هفته اول پوست را ملتهب و تحریک‌پذیر می‌کنند و در کوتاه‌مدت اثر خود را به‌خوبی نشان نمی‌دهند.

تعداد کلمات مطلب: 553

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

طرز تهیه شیرینی میکادو مجلسی با نصف پیمانه آرد نخودچی

شیرینی میکادو جزو آن دسته از دسرهایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند؛ با توجه به …