گوشی آیفون دارید؟ می‌توانید از اپل شکایت کنید!

2
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیا شما هم از محصولات اپل استفاده می‌کنید؟ چه کسی در دنیا وجود دارد که شرکت اپل را نشناسد؟ یا چه کسی در دنیا می‌تواند ادعا کند که میلی به استفاده از محصولات این شرکت ندارد؟ اصلا مگر کسی هم در دنیا هست که اپل را با آن لوگوی سیب گاز زده‌اش دوست نداشته باشد؟
شرکت اپل

شرکت اپل یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های حوزه دیجیتال است که سال‌هاست با محصولات خود در حال تغییر رویاهای آدم‌هاست؛ اما این شرکت با تمام محبوبیتی که دارد، به‌تازگی با چالش‌های عجیبی مواجه شده است. چالش‌هایی که باعث شده‌اند حالا پایه‌های این امپراتوری به لرزه درآیند. با دلتامگ همراه شوید.

چالش جدید شرکت اپل چیست؟

محصولات شرکت اپل همیشه محصولاتی پر از چالش بوده‌اند. این شرکت با محصولات عجیب‌وغریب خود همیشه نبض بازار را در دست داشته است. محصولاتی که تحولی بزرگ حتی در دنیا مدرن امروزی نیز محسوب می‌شدند این در حالی است که قیمت محصولات این شرکت همیشه به‌قدری بالا بوده که مردم عادی توانایی خرید و استفاده از آن‌ها را نداشتند. محصولات این شرکت حتی در حوزه هوش مصنوعی نیز طرفداران بسیاری دارد. با وجود اینکه محصولات اپل همیشه در دنیای تکنولوژی حرف اول را می‌زند؛ اما گاهی عیب و ایرادهای بزرگی هم دارند. ایرادهایی که سبب شده بسیاری از کاربران به‌خصوص افرادی که از گوشی آیفون استفاده می‌کنند، از این شرکت شکایت کنند.

چالش جدید شرکت اپل چیست؟ دلتامگ

شکایت میلیون‌ها نفر از شرکت اپل حقیقت دارد؟

بله! جالب است بدانید که تیم حقوقی اپل به‌تازگی یک پرونده شکایت بزرگ را حل کرد؛ اما ظاهرا قرار نیست ماجرا به همین‌جا ختم شود! حتما می‌دانید که اپل همیشه در حال آپدیت برنامه‌های گوشی‌های هوشمند و آیفون‌های خود است و البته قیمت این برنامه‌ها همانند گوشی‌هایش بسیار بالاست! این در حالی است که اگر برنامه‌ها را به‌روز نکنید گوشی گران‌قیمت شما از کار خواهد افتاد! حالا یک قاضی فدرال در آمریکا دست‌به‌کار شده و گفته مردم می‌توانند از شرکت اپل به همین دلیل شکایت کنند. این قاضی اعلام کرده که دارندگان آیفون اگر مبلغ 10 دلار برای خرید برنامه‌های این گوشی هزینه کرده‌اند، می‌توانند از این شرکت شکایت کنند.

مطلب پیشنهادی:  با آب پنیر زیبا شوید

شکایت میلیون‌ها نفر از شرکت اپل حقیقت دارد؟ دلتامگ

آیا شما هم از اپل شکایت می‌کنید؟

تخمین زده می‌شود با تصویب این قانون حدود ده میلیون نفر از اپل شکایت خواهند کرد و این امپراتوری عظیم با چالشی بسیار بزرگ مواجه خواهد شد. اگر شما هم یک گوشی اپل دارید که برای خرید برنامه‌های آن ده دلار یا بیشتر هزینه کرده‌اید، می‌توانید از این شرکت شکایت کنید! خوب است بدانید که اتحادیه اروپا تا قبل از این موضوع به اپل هشدار داده بود که قوانین دست و پاگیرش را برای خرید و آپدیت برنامه‌های گوشی‌های هوشمند و آیفون‌هایش تغییر دهد و اجازه پرداخت خارج از اپ استور را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند. آیا شما هم گوشی اپل دارید؟ با این شرایط آیا شما هم از اپل شکایت خواهید کرد؟

تعداد کلمات مطلب: 406

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    18 بهمن 1402 در 11:37 ب.ظ

    جالب بود

    پاسخ

    • زینب پروانه

      21 بهمن 1402 در 1:29 ب.ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

راز کوکو سبزی خوشمزه که کسی به شما نمی‌گوید!

کوکو جزو غذاهای بسیار ساده، اقتصادی و خوشمزه است که طرفداران بسیاری دارد؛ چرا که در مدت زم…