بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر قصد دارید برای سرویس بهداشتی خود کاشی مناسب را انتخاب کنید، بهتر است این متن را مطالعه کنید.
بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

یکی از سوالاتی که افراد برای کاشی کاری در هنگام ساخت خانه و یا بازسازی حمام و سرویس بهداشتی با آن روبه‌رو می‌شوند، این است که بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی چیست؟ هیچ جواب واحدی برای این سوال وجود ندارد. شما باید بدانید که بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بر اساس حس و حالی است که می‌خواهید به فضا برقرار کنید. البته علاوه بر این، موارد دیگری هم در انتخاب رنگ کاشی سرویس بهداشتی موثرند؛ که در ادامه مقاله رنگ‌های مختلف و تاثیر آن‌ها بر فضای سرویس بهداشتی را بررسی خواهیم کرد.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

انتخاب کاشی سرویس بهداشتی جدید، کاملا سلیقه‌ای است و شما می‌توانید با توجه دکوراسیون خانه خود مدل مناسب را انتخاب کنید؛ مهم‌ترین نکته‌ای که باید در انتخاب بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی به آن توجه داشت این است که رنگی را انتخاب کنید حس آرامش و تمیزی را به شما منتقل کند.

از سوی دیگر نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشت، ابعاد و مدل کاشی سرویس بهداشتی است؛ برای مثال اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک است، به هیچ عنوان از کاشی‌های کوچک استفاده نکنید؛ چرا که فضا را بسیار کوچک‌تر نشان می‌دهد؛ همچنین با توجه به اینکه کاشی سرویس بهداشتی مرتبا در معرض آب و رطوبت قرار دارد، باید از کاشی‌های مرغوب استفاده کرد که در بلند مدت خراب نشوند. در ادامه چند مدل رنگ کاشی دستشویی ایرانی که بسیار مورد توجه است را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

کاشی سرویس بهداشتی سفید

سفید جزو رنگ‌هایی است که بسیاری از افراد برای حمام و دستشویی از آن استفاده می‌کنند؛ استفاده از این رنگ چند حسن دارد؛ برای مثال استفاده از این رنگ باعث می‌شود که محیط حمام و دستشویی دلبازتر و بزرگتر از حد معمول نشان داده شود؛ اما توجه داشته باشید که این رنگ کاشی، لکه و کثیفی را به سرعت نمایش می‌دهد؛ علاوه بر آن ممکن است رنگ سفید یکدست برای بسیاری از افراد خسته کننده باشد، که در این صورت می‌توان از ترکیب رنگ سفید با دیگر رنگ‌ها استفاده کرد.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

 سفید طلایی، بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

طلایی یکی از رنگ‌هایی است که می‌توان به راحتی با سفید ترکیب کرد و از زیبایی آن لذت برد؛ این ترکیب رنگ، فضا را گرم‌تر و لوکس نشان می‌دهد؛ اگر قصد دارید از این ترکیب رنگ برای سرویس بهداشتی‌های کوچک استفاده کید، بهتر است که نسبت کاشی‌های سفید به طلایی بیشتر باشد.

مطلب پیشنهادی:  از فضاهای پرت خانه استفاده درست کنید

کاشی سفید مشکی

رنگ سفید و مشکی دو رنگ متضادند که استفاده از آن‌ها در هر فضایی می‌تواند جلوه خاصی به آن ببخشد. البته به شرطی که بدانید آن‌ها را چطور با هم ترکیب کنید. نحوه ترکیب کاشی سفید مشکی سرویس بهداشتی به سلیقه‌ شما بستگی دارد؛ برای مثال می‌توانید از رنگ مشکی تنها یکی از دیوارهای سرویس بهداشتی استفاده کرد و باقی را سفید انتخاب کنید.

بهترین رنگ برای کاشی سرویس بهداشتی

کاشی سرویس بهداشتی طوسی

اگر به دنبال بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی هستید، ترکیب رنگ سفید و طوسی بسیار مناسب است؛ استفاده از این ترکیب رنگ فضا را آرام و مدرن نشان می‌دهد؛ بنابراین اگر سبک دکوراسیون شما مدرن است، می‌توانید از رنگ سفید برای کاشی کف و از طوسی برای دیوارها استفاده کنید.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

 قهوه‌ای، بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

انتخاب بهترین رنگ کاشی برای کف سرویس بهداشتی، کار چندان راحتی نیست؛ چرا که کاشی انتخابی باید چند ویژگی داشته باشد؛ برای مثال کاشی باید بدون در و شیار باشد تا کثیفی و جرم کمتر در آن تجمع داشته باشد؛ همچنین بهتر است که از رنگ روشن برای کف استفاده شود تا به راحتی لکه و کثیفی در آن مشخص باشد؛ ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای می‌تواند برای بسیار جالب باشد؛ از این ترکیب رنگ می‌توانید برای دکوراسیون‌های کلاسیک و مدرن هم استفاده کنید.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

کاشی سبز برای سرویس بهداشتی

از نظر بسیاری از طراحان زیباترین کاشی سرویس بهداشتی، رنگ سبز است؛ چرا که حس تازگی و طبیعت را به افراد منتقل می‌کند؛ شما می‌توانید برای سرویس بهداشتی از ترکیب رنگ سفید و سبز استفاده کنید؛ به این صورت که رنگ سفید برای کف و رنگ سبز برای دیوارها؛ البته لازم به ذکر است اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک است، بهتر است از طیف‌های روشن‌تر رنگ سبز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 مدل کابینت مدرن جدید که آشپزخانه شما را لاکچری می‌کند!

در بحث دکوراسیون داخلی خانه، آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به نوعی قلب تپند…