قیمت خرید آپارتمان در اباذر تهران متری چند؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به معرفی دسترسی‌ها، امکانات و بررسی قیمت خرید آپارتمان در اباذر تهران می‌پردازیم.
محله اباذر تهران

خرید آپارتمان در باذر تهران محله‌ای نوساز، آرام و با دسترسی راحت به مرکز شهر فرصتی است که نباید به راحتی از کنار آن گذشت. در این مقاله قصد داریم از قیمت آپارتمان در این محله از پایتخت صحبت کنیم و به معرفی امکانات و دسترسی‌های محله اباذر بپردازیم.

خرید آپارتمان در تهران

طبق آمار غیر رسمی از بازار مسکن و با نگاهی به جدیدترین آگهی‌های خرید و فروش آپارتمان در منطقه 5 تهران، در آذر ماه 1402، میانگین قیمت خرید آپارتمان در اباذر متری 100 میلیون تومان بوده است. هزینه رهن و اجاره یک واحد 85 متری چند سال ساخت در این محله نیز 820 میلیون تومان است. برای مشاهده آگهی‌های اجاره آپارتمان در اباذر تهران از سایت دلتا دیدن نمایید.

محله اباذر تهران کجاست؟

محله اباذر در محدوده مرکزی شهر در منطقه 5 تهران واقع شده است. این محله از شمال با بزرگراه حکیم، از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی، از غرب به بلوار اباذر و از جنوب به بلوار آیت اله کاشانی و فلکه دوم صادقیه محدود می‌شود. خرید آپارتمان در اباذر در خیابان‌های گلستان یکم تا سی ام، اسکندرزاده، پیامبر شرقی، خیابان محبعلی و خیابان شالی بیشتر طرفدار دارد. اباذر تهران با محله‌های اشرفی اصفهانی، مرزداران، باغ فیض، کوی مهران، فردوس و صادقیه همسایه است.

خرید آپارتمان در اباذر تهران

دسترسی به اباذر تهران چگونه است؟

دسترسی به محله اباذر با توجه به موقعیت جغرافیایی آن در محدوده مرکزی شهر بسیار راحت است. وجود اتوبان‌های حکیم، اشرفی اصفهانی و ایت اله کاشانی، تردد با خودروی شخصی را به دیگر نقاط شهر راحت کرده است.

اگر برای رهن و اجاره و خرید آپارتمان در اباذر نگران دسترسی و ترافیک شهری هستید، ایستگاه مترو اشرفی اصفهانی در بخش شمالی این محله و ایستگاه مترو صادقیه در جنوب با کمی پیاده روی و یا تاکسی این مشکل را حل کرده است. ایستگاه اتوبوس و تاکسی نیز در این محله کم نیستند. مهمترین آنها مسیر بی آر تی است که از امتداد ضلع شرقی اباذر عبور می‌کنند. ایستگاه اتوبوس شاهد، نیز تردد را راحت کرده است.

مطلب پیشنهادی:  محله حشمت الدوله تهران کجاست؟

امکانات رفاهی محله اباذر

اگر بخواهیم از امکانات رفاهی و مهمترین مرکز خدمات درمانی آن بگوییم باید به بیمارستان پیامبران اشاره کنیم. این بیمارستان در قسمت غربی نزدیک به بلوار اباذر واقع شده است.

بوستان‌های میعاد، سارا، نگین، صبا، ارغوان، آرمین، نغمه و بوستان تندرستی نیز مهمترین فضاهای سبز در این محله هستند. بازارچه کارآفرینی سرای محله اباذر، فروشگاه زنجیره‌ای رفاه اباذر، مجتمع آموزشی پسرانه غیر دولتی شهدا و رستوران هزار و یک شب نیز از دیگر اماکن مهم این محله می‌باشد.

قیمت خرید آپارتمان در اباذر

در حال حاضر، قیمت اجاره و خرید آپارتمان در این محله، مانند سایر مناطق، بر اساس متراژ، سن ساختمان و امکانات آن محاسبه می‌شود. قیمت خرید آپارتمان در اباذر بین 80 تا 120 میلیون تومان متغیر است، برای نمونه برای خرید یک آپارتمان 100 متری، شما به بودجه‌ای معادل 10 میلیارد تومان نیاز دارید.

متراژ سال ساخت قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
79 متر 1384 90.506 میلیون  7.150 میلیارد
108 متر 1393 129.629 میلیون 14 میلیارد

برای دسترسی به فایل‌های بیشتر اجاره و خرید ملک در این منطقه، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…