گلشهر کرج؛ با متری 25 میلیون صاحب خانه شوید

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر فکر می‌کنید که با مبلغ محدود نمی‌توانید صاحب خانه شوید، سری به گلشهر کرج بزنید.
گلشهر کرج

خرید آپارتمان در گلشهر کرج، یکی از محله‌های خوش‌نشین با امکانات عالی و دسترسی آسان به محل کار، فرصتی استثنایی برای زندگی یا سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند؛ اگر قصد خرید یا اجاره آپارتمان در گلشهر کرج را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت ملکی دلتا و جستجوی این محله، به روزترین و جدیدترین آگهی‌های خرید و اجاره در این منطقه را ببینید. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم به شما بگوییم که گلشهر کرج کجاست، چه امکاناتی دارد، دسترسی به این محله چگونه است و قیمت اجاره خانه و خرید آپارتمان در محله گلشهر چقدر است؟ با ما همراه باشید.

اجاره آپارتمان در کرج

محله گلشهر کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی)

گلشهر در بخش مرکزی کرج در منطقه 5 شهرداری قرار دارد و یک محله قدیمی با امکانات خوب و قیمت‌ مناسب است. این محله از شمال به بلوار هوشیار، خیابان جهانی و میدان دفاع مقدس، از شرق به بلوار شمس، از جنوب به بلوار امام‌زاده طاهر و از غرب به بلوار چمران محدود می‌شود.

توجه داشته باشید که محله گلشهر با گلشهرویلا متفاوت است. کسانی که به دنبال اجاره خانه و خرید آپارتمان در گلشهر هستند با محله‌های حصارک بالا، گلشهر ویلا، فاز چهار مهرشهر، مهرویلا، کرج نو و شهرک استادان همسایه هستند.

خرید آپارتمان در گلشهر کرج

دسترسی به محله گلشهر

نزدیکی به آزادراه کرج-قزوین و دسترسی آسان به بلوارهای هوشیار، چمران و شمس، همراه با امکان استفاده از مترو گلشهر و ناوگان حمل و نقل عمومی، این محله را به یکی از بهترین مناطق کرج تبدیل کرده است. استفاده از تاکسی و اتوبوس نیز در این محله بسیار راحت و مقرون به صرفه است.

مراکز درمانی این محله

داخل محله گلشهر بیمارستان یا مرکز درمانی خاصی قرار ندارد، اما اطراف این محله تعدادی بیمارستان و مرکز درمانی وجود دارد. از مهم‌ترین مراکز درمانی نزدیک به محله گلشهر می‌توان به بیمارستان مریم و مرکز انتقال خون و درمانگاه شبانه‌روزی دکتر شاهرخی اشاره کرد. مراکز دندانپزشکی و داروخانه هم به تعداد کافی در این محل وجود دارد و خلاصه به امکانات درمانی و بهداشتی خوبی دسترسی خواهید داشت.

مطلب پیشنهادی:  فرصت ویژه خرید زمین در کلاردشت را از دست ندهید

مراکز تجاری و تفریحی محله

یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های گلشهر خیابان درختی است. خیابان درختی از میدان مادر شروع می‌شود و تا خیابان گلشهر ادامه دارد. دو طرف این خیابان از فروشگاه، مراکز خرید، کافه و رستوران پر است و امکانات تقریبا کاملی دارد. مهم‌ترین مراکز خرید در گلشهر عبارتند از: بازارچه گلشهر، مرکز خرید درختی، پاساژ مرکزی گلشهر، مرکز خرید گلشهر و پاساژ ارغوان.

ایستگاه مترو گلشهر کرج

قیمت خرید آپارتمان در محله گلشهر کرج

خرید آپارتمان در گلشهر به دلیل قیمت مناسب و امکانات خوب، برای زندگی و سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است. قیمت‌ خرید خانه در این محله بین 20 تا 45 میلیون تومان برای هر مترمربع متغیر است و بسته به موقعیت، سن و نوع سند متفاوت است. خیابان‌هایی مانند تاجداری و شهرک استادان در گلشهر گران‌تر هستند. چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

نمونه قیمت‌ خرید خانه در گلشهر کرج

متراژ(متر) سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
75 15 22,667,000 1,700,000,000
118 نوساز 35,169,000 4,150,000,000
105 6 26,667,000 2,800,000,000

نرخ اجاره آپارتمان در گلشهر کرج چقدر است؟

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در گلشهر کرج با توجه به دسترسی آسان و امکانات خوب، مناسب است و به امکانات، متراژ و نزدیکی به ایستگاه مترو بستگی دارد. خانه و آپارتمان‌های خیابان 45 متری گلشهر، خیابان تاجداری و شهرک استادان محبوب‌تر هستند و قیمت بالاتری دارند. برای خرید خانه و اجاره آپارتمان در گلشهر کرج، می‌توانید لیست آگهی‌ها را در سایت ملکی دلتا ببینید.

نمونه قیمت‌ اجاره آپارتمان در گلشهر کرج

متراژ(متر) سن بنا(سال) ودیعه(تومان) اجاره(تومان)
65 10 185,000,000
135 2 600,000,000 100,000
100 12 200,000,000 7,500,000

تعداد کلمات مطلب: 593

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های کرج

همچنین بخوانید

محله صادقیه تهران با دسترسی عالی برای سکونت

محله صادقیه جزو آن دسته از محله‌هایی است که از امکانات و دسترسی خوبی برخوردار است؛ اما بسی…