مناسب‌ترین قیمت خرید آپارتمان در سردار جنگل تهران

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سردار جنگل نام خیابانی در شمال غربی تهران در محدوده پونک است. فرصت خرید آپارتمان در سردار جنگل با آب و هوای عالی، دسترسی به مراکز خرید و قیمت مناسب را از دست ندهید.
خرید آپارتمان در سردار جنگل

غرب تهران به بافت نوساز و امکانات رفاهی بالا و البته برج‌ها و آپارتمان‌های لوکس خود معروف است. خرید آپارتمان در سردار جنگل در محدوده پونک یکی از بهترین لوکیشن‌های منطقه 5 تهران است.

طبق آمار غیررسمی و با مراجعه به آگهی‌های سایت ملکی دلتا، میانگین قیمت آپارتمان در سردار جنگل متری 90 میلیون تومان است. اجاره آپارتمان در سردار جنگل نیز با توجه به لوکیشن، متراژ و امکانات آپارتمان متغیر و در کل مناسب است.

اجاره خانه در تهران

متراژ سال ساخت اجاره (تومان) رهن (تومان)
85 متر 1387 10 میلیون 380 میلیون
100 متر 1396 1.250 میلیارد

اجاره آپارتمان در سردارجنگل تهران با توجه به امکانات رفاهی بالا از جمله دسترسی مترو، مراکز خرید خوب، ادارات و مراکز خدمات درمانی مجهز، رونق بالایی دارد. بیایید با سردار جنگل و مهم‌ترین مکان‌های آن آشنا شویم.

سردار جنگل منطقه چند است؟

سردار جنگل در منطقه 5 تهران در محدوده شمالی غربی پونک واقع شده است. بلوار سردار جنگل به سه قسمت سردار جنگل شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم می‌شود. بخش جنوبی آن به بزرگراه شهید همت، شمال آن به بزرگراه آبشناسان و بخش مرکزی آن به میدان پونک و از غرب به بزرگراه ستاری محدود می‌شود.

خرید آپارتمان در سردار جنگل تهران

دسترسی به سردار جنگل

بزرگراه شهید همت، ستاری، آبشناسان، هاشمی رفسنجانی و بزرگراه یادگار امام دسترسی با خودرو شخصی را به راحتی امکان‌پذیر می‌کند. نزدیک‌ترین مترو به سردار جنگل، ایستگاه مترو پونک است. ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در بلوار سردار جنگل نیز کم نیستند. ایستگاه اتوبوس عدل نیز نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به سردار جنگل محله پونک جنوبی است.

اماکن مهم سردار جنگل

اجاره و خرید آپارتمان در سردار جنگل به خاطر نزدیکی به اماکن مهم و مراکز خرید و رستوران‌های معروفی که در این بلوار قرار دارند ارزشمند است. خانه بهداشت سردار جنگل مهم‌ترین مرکز درمانی و بهداشتی در سردار جنگل پونک جنوبی است. کلینیک زیبایی مهرزاد پونک در بلوار سردار جنگل نیز معروف است که در ساختمان آسمان در سردار جنگل جنوب قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:  آشنایی با محله پرطرفدار غرب پایتخت، پونک

دو بانک مهر ایران شعبه سردار جنگل و بانک صادارات شعبه سردار جنگل نیز در این محله خدمات بانکی ارائه می‌دهند.

از بهترین رستوران‌ها و معروف‌ترین فست فودی‌های سردار جنگل نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیتزا باروژ سردار جنگل (پونک شمالی، بلوار عدل)
  • رستوران کندو (سردار جنگل شمال خیابان پنج تن، خیابان لادن کوچه زنبق)
  • کباب خان پونک (بلوار میرزا بابایی، بین بلوار سردار جنگل و اتوبان ستاری، نبش ایران زمین)

لوازم یدکی صالحی سردار جنگل یکی دیگر از مهم‌ترین مراکز فروش لوازم یدکی خودرو ایساکو در محله پونک تهران است که در نزدیکی شهربازی شاهد و همچنین رستوران‌های زنجیره‌ای البیک، بوستان شاهد، کلینیک دندانپزشکی درسان، شیرینی شین و مبین خودرو قرار گرفته است.

قیمت خرید آپارتمان در سردار جنگل

اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید، سردار جنگل تهران بهترین لوکیشن در منطقه 5 است. محدوده قیمت آپارتمان در سردار جنگل از 70 میلیون تومان تا 150 میلیون تومان است.

متراژ سال ساخت قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)
100 متر 1402 150 میلیون 15 میلیارد
116 متر 1401 131.034 میلیون 15.200 میلیارد

برای دیدن آگهی‌های قیمت خرید آپارتمان در سردار جنگل به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله تهران ویلا کجاست؟ + امکانات محله و نمونه آگهی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به زندگی در خانه‌های ویلایی علاقه دارید و قصد دارید در …