حضور آدم فضایی‌ها در این صحرا اثبات شد!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
به مکان‌های اسرارآمیز و رازآلود علاقه دارید؟ فکر می‌کنید موجودات فضایی زمانی روی زمین زندگی می‌کرده‌اند؟ مکان‌هایی وجود دارد که می‌توانند حضور آدم فضایی‌ها را روی زمین اثبات کنند. خطوط اسرارآمیز نازکا یکی از این مکان‌هاست.
خطوط نازکا

سال‌هاست که بسیاری از محققان دنبال ردپای آدم فضایی‌ها روی زمین می‌گردند و به هر چیزی مشکوک که برخورد می‌کنند پای فضایی‌ها را برای آن وسط می‌کشند! یکی از عجیب‌ترین چیزهایی که روی زمین وجود دارد و هنوز هم هیچ دلیل موجهی برای وجود آن کشف نشده است، خطوط نازکاست. دلتامگ در این مقاله سفری به پرو خواهیم داشت.

صحرای نازکا، یکی از اسرارآمیزترین مناطق دنیا

چه چیزی سبب شهرت بیش از اندازه این صحرا شده است؟ خطوط عجیب‌وغریبی که در این صحرای بی‌آب و علف وجود دارد و شباهت خارق‌العاده آن‌ها به فرودگاه‌های مدرن امروزی که سبب شده مردم و حتی دانشمندان آن‌ها را موجه‌ترین دلیل حضور آدم فضایی‌ها روی زمین بدانند!

صحرای نازکا، یکی از اسرارآمیزترین مناطق دنیا

خطوط نازکا، جنجالی ترین جاذبه دنیا

این خطوط در واقع خط‌های عجیبی هستند که در صحرای نازکا بر روی زمینی بی‌آب و علف ترسیم شده‌اند. شاید وقتی روی زمین راه می‌روید متوجه تصاویر شگفت‌انگیز این خطوط نشوید؛ اما عکس‌های هوایی این خطوط باعث خلق یک ایده ترسناک شده است! وقتی که صحرای نازکا را از بالا و در آسمان مشاهده می‌کنید، متوجه خط‌های عجیب‌وغریبی می‌شوید که شباهت بسیار زیادی به باند فرودگاه دارند!

خطوط نازکا، جنجالی ترین جاذبه دنیا

چه چیزی سبب شده که خطوط نازکا تا این حد شهرت یابند؟

اگر در صحرای نازکا در مساحتی 60 در 2 کیلومتری به پیاده‌روی بپردازید با خطوط صاف، موازی و متقاطع و نگاره‌های هندسی، منظم و بزرگ روبرو می‌شوید. در این منطقه، تصاویری از اشکال ذوزنقه‌ای، پرندگان، جانوران و نمادهای عجیب وجود دارد که به دلیل ابعاد بزرگشان، تنها وقتی از بالا و هوایی به آن‌ها می‌نگرید، می‌توانید نمای کلی این خطوط را به درستی درک کنید.

در مجموع، 800 خط مستقیم، 300 شکل هندسی و 70 تصویر جانوری در این منطقه وجود دارد. طول برخی از خطوط مستقیم نازکا گاهی حتی به 50 کیلومتر هم می‌رسد؛ در حالی که طول نمادهای جانوری از 15 متر تا 365 متر (ارتفاع برج امپایر استیت منهتن) متغیر است.

مطلب پیشنهادی:  خوراک مرغ و اسفناج، غذایی 3 سوته که عاشق آن می‌شوید

چه چیزی سبب شده که خطوط نازکا تا این حد شهرت یابند؟

چه رازی پشت خطوط نازکا نهفته است؟

اسرار خطوط نازکا هنوز هم بعد از 1500 سال کشف نشده است. هیچ‌کس به‌درستی نمی‌داند این خط‌ها را چه کسانی و به چه هدفی در این زمین خشک و بی‌آب و علف ترسیم کرده‌اند! شباهت بسیار زیاد این خطوط با فرودگاه‌های مدرن امروزی و باند فرودگاه سبب شده که مردم به این باور برسند که اینجا یکی از محل‌های فرود سفینه‌های فضایی در دوران باستان بوده است. نویسنده‌ای به نام جیم وودمن معتقد است که امکان ندارد بدون وجود فردی در هوا و نظارت مستقیم بر روی خطوط، نگاره‌های نازکا ساخته شده باشند.

نازکا کجاست؟

نازکا کجاست؟

صحرای نازکا یک دشت 80 کیلومتری بین نازکا و پالپا، دوتا از شهرهای پرو است. عجایب نازکا یعنی خطوط نازکا در پرو مساحتی در حدود 500 کیلومترمربع را دربر گرفته و بزرگ‌ترین شکل ترسیم شده در این صحرا حدود 270 کیلومتر طول دارد. این خطوط یکی از رازآلودترین مکان های روی زمین هستند که به شایعه حضور موجودات فضایی در میان انسان‌ها، قوت می‌بخشند. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا واقعا اینجا محلی برای فرود سفینه‌های فضایی بوده؟ آیا موجودات فضایی در میان ما زندگی میکرده یا هنوز هم زندگی می‌کنند؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

زیباترین دشت‌های ایران برای طبیعت گردی در بهار

دشت‌های ایران یکی از مقاصدی هستند که حتما در بهار باید به آنجا سفر کنید. اکثر مردم ترجیح م…