جزیره خدایان، جادویی‌ترین مکان روی زمین

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دلتان سفر به یک جزیره استثنایی را می‌خواهد؟ دوست دارید به جایی سفر کنید که شبیه رویاهایتان است؟ کدام مجمع‌الجزایر دنیا برای شما جذاب‌تر به نظر می‌رسد؟ جزیره‌ای بسیار سرسبز را تصور کنید که در آن هیچ‌وقت زمستان اتفاق نمی‌افتد!
جزیره بالی

جزیره بالی بزرگترین مجمع‌الجزایر دنیاست که نامش با اندونزی گره خورده است و طبیعت آن‌چنان رویایی و شگفت‌انگیز است که با معروف‌ترین جزایر دنیا؛ مثل جزایر قناری رقابت می‌کند! مناظر حیرت‌انگیز این جزیره چنان زیباست که آن را جزیره خدایان نامیده بودند، گویی خدایان این جزیره را تنها برای خود خلق کرده‌اند! دلتامگ در این مقاله سفری رویایی به این جزیره داشته است، با ما همراه باشید.

جزیره بالی در میان بهترین جزایر دنیا

جزیره بالی در میان بهترین جزایر دنیا

بالی جزیره‌ای که در میان سرسبزترین جزایر دنیا قرار گرفته است. جزیره‌ای که با آب‌وهوای خاص خود هیچ‌وقت زمستان در آن رخ نمی‌دهد. جزیره‌ای درست بر روی خط استوا که با سواحل شنی و سفیدرنگ خود رویایی‌ترین تصاویر خلقت را رقم زده است. جایی که مرز بین دریای بی‌کران و جنگل از بین رفته است و هرچه می‌بینید سراسر زیبایی و شگفتی است. جالب‌ترین موضوع درباره جزایر بالی این است که بخشی از سواحل آن دارای شن‌های سفید و بخش دیگر دارای شن‌های سیاه است و این خود تضادی بسیار عجیب و زیبا رقم زده است.

غار فیل بالی

جزیره بالی کجاست؟

بالی کجاست؟ سوالی که خیلی از گردشگران برای سفر به این جزایر رویایی می‌پرسند! بزرگترین مجمع‌الجزایر دنیا یکی از استان‌های اندونزی است که درست بر روی خط استوا قرار گرفته و اطراف آن را دریای جاوا احاطه کرده است. جالب است بدانید که این مجمع‌الجزایر آتش‌فشانی هستند و درجایی قرار گرفته‌اند که اقیانوس آرام و هند یکدیگر را ملاقات می‌کنند. دنپاسار بزرگ‌ترین شهر و مرکز جزیره بالی است.

مزارع پلکانی جزیره بالی

جزیره بالی چه جاذبه‌هایی دارد؟

جزیره بالی اندونزی، این بهشت همیشه سرسبز نه‌تنها دارای سواحل بی‌نظیر و رویایی، مزارع پلکانی و کوه‌های آتشفشانی عجیبی است؛ بلکه  جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری دارد و جهانگردان را شگفت‌زده می‌کند. در این جزیره که به جزیره خدایان مشهور است، دروازه‌ای وجود دارد که به دروازه بهشت شهرت دارد و چنان قرار گرفته که گویی جهان پشت آن، زمین نیست و دنیای دیگری است و با گذر از آن وارد بهشت خدایان خواهید شد.

مطلب پیشنهادی:  لذت تعطیلاتی ایده‌آل در دریاچه‌ های نزدیک تهران

جزایر بالی

از جمله مشهورترین جاذبه‌های این جزایر می‌توان به پوراباسکی، شهر سیناک، ساحل اولواتو، جنگل اوبودمانکی، ساحل شکسته، پارک آبی واتربوم، غار فیل و کاخ سلطنتی اوبود اشاره کرد.

در این میان ساحل شکسته، ساحلی عجیب است که در آن صخره‌ای با حفره طاق مانند ایجاد شده است. روی این صخره شیب ملایمی قرار دارد که دو طرف را به یکدیگر متصل می‎کند.

در غار فیل این جزیره نیز می‌توانید مجسمه‌های بزرگ سنگی و حکاکی‌هایی را مشاهده کنید که در طول تاریخ اینجا قرار گرفته‌اند.

ساحل رنگارنگ بالی

بهترین زمان سفر به جزیره خدایان کی است؟

بالی آب و هوایی استوایی دارد و دمای آن گاهی بین 20 تا 33 درجه است. اگر می‌خواهید سفر شما در خوش آب و هواترین زمان ممکن به جزیره بالی باشد، بهتر است در فصل زمستان به این جزیره زیبا سفر کنید که بتوانید از تمامی تفریحات و سرگرمی‌های آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

روز شیراز | در جشن روز شیراز چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود؟

شیراز یکی از کلان‌شهرهای زیبای ایران است که به فرهنگ و تاریخ غنی و طبیعت باطراوتش شهرت دار…