متفاوت‌ترین طرز تهیه کورن داگ در خانه

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به کورن داگ علاقه دارید، با مطالعه این مطلب به راحتی می‌توانید آن را در خانه تهیه کنید.
طرز تهیه کورن داگ

یکی دیگر از غذاهای فست فودی محبوب که در بین افراد طرفداران بسیاری دارد، کورن داگ است؛ علت نامگذاری این غذا این است که در تهیه آن از آرد ذرت و سوسیس هات داگ استفاده شده است؛ طرز تهیه کورن داگ بسیار راحت است و در مدت زمان کمی با مواد اولیه ارزان آماده می‌شود؛ بنابراین به جای پرداخت هزینه بالا برای خرید این فست فود خوشمزه، تا پایان این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا نحوه درست کردن آن را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای درست کردن کورن داگ

طرز تهیه کورن داگ رستورانی

طرز تهیه کورن داگ رستورانی خوشمزه

طرز تهیه کورن داگ در همه رستوران‌ها به یک صورت است و تنها مقدار کمی در طبخ آن تفاوت وجود دارد که آن هم به ذائقه شما باز می‌گرد؛ برای مثال بسیاری از افراد کورن داگ پنیری را بیشتر از نوع ساده آن دوست دارند در حالی که گروهی دیگر به طرز تهیه کورن داگ سوخاری و کورن داگ با سیب زمینی علاقه دارند.

مرحله اول

در اولین مرحله از طرز تهیه کورن داگ، درون یک ظرف مناسب تخم مرغ، شیر، بیکینگ پدر، پودر سیر و ماست را ریخته باهم ترکیب کنید؛ در این مرحله بهتر است از همزن استفاده کنید تا مایع کاملا با یکدیگر ترکیب و کرمی رنگ شود.

مرحله دوم طرز تهیه کورن داگ

آرد را الک کرد و در چند مرحله به مواد اضافه کنید؛ در این مرحله توجه داشته باشید که مقدار آرد کاملا نسبی است و شما باید با توجه به کیفیت و چسبندگی آرد، میزان آن را کم یا زیاد کنید.

مطلب پیشنهادی:  درخشان‌ترین ستاره آسمان امروز ناپدید شد!

طرز تهیه کورن داگ

مرحله سوم

در این مرحله از طرز تهیه کورن داگ ایرانی، توجه داشته باشید که ضخامت خمیر باید به گونه‌ای باشد که خمیر به سوسیس بچسبد؛ در نتیجه غلظت خمیر شما باید مانند ماست و چسبیده و کشدار باشد

مرحله پایانی طرز تهیه کورن داگ

خمیر به دست آمده را درون لیوان بریزید؛ حجم لیوان باید به گونه‌ای باشد که سوسیس‌ها به طور کامل درون آن جای بگیرند. سوسیس‌ها را به سیخ چوبی بزنید و در خمیر فرو کنید؛ سپس به آرامی سوسیس را از داخل لیوان بیرون بیاورید و بعد از بیرون آوردن سوسیس، چند ثانیه‌ای آن را بالای لیوان نگه دارید تا مقادیر اضافی خمیر به داخل لیوان برگردد.

طرز تهیه کورن داگ

نکات مهم در طرز تهیه کورن داگ

  • برای درست کردن کورن داگ، برای آنکه سیخ چوبی هنگام فرو بردن در روغن نسوزد، سیخ‌ها را به مدت 5 دقیقه درون آب قرار دهید تا آب را به خود جذب کند و در برابر گرما مقاومت بیشتری داشته باشد.
  • بهتر است برای درست کردن کورن داگ از سوسیس‌های هات داگ که طول بیشتری دارند، استفاده کنید؛ اما در صورت دلخواه می‌توانید سوسیس‌های کوچکتر هم جایگزین آن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

با خوردن این نوشیدنی حتما یخ می‌زنید

شربت خیار و لیمو همان چیزی است که شما برای مهمانی‌هایتان در بهار و تابستان نیاز دارید. آبم…