۵ کاربرد جذاب شیشه رنگی در دکوراسیون منزل

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شیشه های رنگی در تمام فضاها قابل اجرا هستند و می‌توانید به وسیله آن‌ها جلوه زیبایی به دکوراسیون منزل خود ببخشید.
کاربرد شیشه های رنگی در دکوراسیون منزل

شیشه از گذشته تا به امروز، جزو پرکاربردترین مصالح در صنعت معماری و دکوراسیون منزل بوده است. استفاده از شیشه های رنگی در کشور ما ایران، سابقه دیرینه دارد. پنجره‌های ارسی با شیشه‌های رنگی در خانه‌های قدیمی کاشان، یزد، تهران و سایر شهرهای ایران، نمایانگر این موضوع هستند. در این مطلب از دلتامگ با کاربردهای بی‌نظیر شیشه های رنگی لاکوبل در دکوراسیون منزل آشنا می‌شوید.

کاربردهای جذاب شیشه های رنگی در دکوراسیون منزل

شیشه رنگی کاربردهای متنوعی در دکوراسیون منزل دارد که فقط به ساختن درب و پنجره محدود نمی‌شود. با استفاده از رنگ‌های متنوع شیشه، می‌توانید رنگ و رویی جذاب به خانه‌های مدرن و ساده خود ببخشید. همراه ما باشید تا به طور کامل با کاربردهای بی‌نظیر این متریال آشنا شوید.

کاربرد شیشه های رنگی در دکوراسیون منزل

دیوارپوش شیشه‌ای

تا به حال نام دیوارپوش شیشه‌ای به گوشتان خورده است؟ با استفاده از این متریال جذاب می‌توانید دیوارهای خانه خود را به بهترین شکل زیبا کنید و به آن‌ها جلوه جذابی ببخشید. دیوارپوش ساخته شده از شیشه های رنگی در رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها برای فضاهای مختلف منزل استفاده کنید.

دیوارپوش شیشه‌ای برای خانه‌های کوچک گزینه مناسبی است. چرا که فضا را بزرگتر از اندازه واقعی خود نشان می‌دهد. نظافت این مدل دیوارپوش بسیار آسان است و لک و جرم روی آن باقی نمی‌ماند.

دیوار با شیشه رنگی

شیشه بین کابینتی

از کاربردهای بی‌نظیر شیشه های رنگی می‌توانیم به استفاده از آن‌ها در آشپزخانه به عنوان کاشی بین کابینتی اشاره کنیم. مقاومت بالای شیشه لاکوبل رنگی در برابر تغییر دما، رطوبت، ضربه و دمای بالا، باعث می‌شود که متریالی عالی برای دیوارهای آشپزخانه شما باشد. می‌توانید رنگ دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنید و به وسیله آن جلوه شفاف و دلنشینی به آشپزخانه خود ببخشید.

شیشه لاکوبل بین کابینتی

شیشه های رنگی برای پنجره‌ها

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، استفاده از شیشه‌های رنگی برای پنجره‌ها از گذشته در کشور ما رواج داشته است. اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک، سنتی و یا تلفیقی باشد، با انتخاب شیشه رنگی برای پنجره‌ها می‌توانید فضایی دلنشین و رنگارنگ ایجاد کنید. عبور نور از این شیشه‌ها، سایه‌های رنگی جذابی را روی قالی، دیوار، مبلمان و تمام سطوح منزل ایجاد می‌کند که چشم برداشتن از آن‌ها عملاً ممکن نیست.

مطلب پیشنهادی:  سریع‌ترین روش خانگی نظافت حمام و دستشویی

پارتیشن شیشه‌ای رنگی

می‌توانید دیوار و سقف پذیرایی را با استفاده از شیشه‌های رنگی تزیین کنید و به این وسیله فضا را بزرگتر از اندازه واقعی خود نشان دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای، فضای پذیرایی را از ورودی یا نشیمن تفکیک کنید و در عین حال مانع ورود نور نشوید. پارتیشن ساخته شده از شیشه های رنگی، زیبایی چشم‌نوازی دارد. پارتیشن شیشه‌ای با قاب چوبی، حالتی سنتی و جذاب به دکور منزل شما می‌بخشد. اما اگر خواهان سبک مدرن هستید، می‌توانید از قاب‌های فلزی استفاده کنید که بسیار ظریف و زیبا هستند و در تمام فضاها کاربرد دارند.

پارتیشن با شیشه های رنگی

استفاده از شیشه‌های رنگی در درب منازل

زیبایی درب منزل شما از آن جهت اهمیت دارد که قرار است رو به فضای گرم خانه شما باز شود و جلوه‌ای دعوتگرا و دلنشین داشته باشد. استفاده از شیشه رنگی در ساخت درب ورودی منزل، از دیرباز کاربرد داشته است. برای ساخت درب ویلا یا آپارتمان‌های مدرن از شیشه های رنگی ایمنی با دوام بالا استفاده می‌شود.

درب ورودی با شیشه رنگی

سخن پایانی

شیشه  لاکوبل رنگی در سال‌های اخیر کاربردهای فراوانی در دکوراسیون منزل پیدا کرده است. به وسیله آن می‌توانید تمام فضاهای خانه خود را زیبا و رنگارنگ نشان دهید. دیوارپوش‌ها و کاشی‌های بین کابینتی لاکوبل، از دوام بالایی برخوردار هستند و می‌توانند گزینه خوبی برای دکور منزل شما باشند.

تعداد کلمات مطلب: 574

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

جدیدترین کاغذ دیواری برای پذیرایی؛ چه چیزی ترند و مد روز است؟

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی، یکی از مهم‌ترین تصمیمات در دکوراسیون داخلی است. با …