اگر این نشانه‌ها را دارید؛ پس شما زیبا هستید

2
15
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در سال‌های اخیر یکی از تحقیقات داشمندان این موضوع بوده است که چه ویژگی‌هایی نشان می‌دهد شما جذاب هستید.
نشانه های زیبایی

همه افراد دوست دارند بدانند که جزو افراد زیبا قرار دارند و این موضوع اعتمادبه‌نفسشان را بالا می‌برد. نشانه های زیبایی در هر فرد متفاوت است؛ اما برای سنجش زیبایی‌هایی که در کل دنیا آن را مورد قبول باشد را با انجام چند آزمایش ساده در خانه می‌توانید متوجه شوید. همراه دلتامگ باشید.

برای فهمیدن نشانه های زیبایی و وجود نشانه های زیبایی در چهره‌تان عکس خود را چاپ کنید و به‌وسیله خط کش در یک سطح صاف اعضای مختلف چهره خودتان را با هم مقایسه کنید.

از طرفی نرم‌افزارهایی وجود دارد که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید زیبایی چهره خود را با آن ارزیابی کنید.

اگر به تقارن چهره خودتان اهمیت می‌دهید، روش‌های متنوعی برای متعادل‌سازی صورت وجود دارد که یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها کانتور صورت در آرایش است.

تست زیبایی چهره با انگشت اشاره

تست زیبایی چهره با انگشت اشاره

برای انجام این تست در ابتدا انگشت اشاره خودتان را روی بینی و چانه خودتان بگذارید تا ببینید لب‌ها انگشتتان را لمس می‌کنند؟ اگر این‌طور شد تبریک می‌گوییم باتوجه‌به به این تست شما زیبا هستید و اگر این اتفاق نیفتاد تنها نتیجه را فراموش کنید. طبق نظر یک محقق و متخصص زیبایی این تست در واقع با یک خط E شکل تقارن استخوان‌ها و تناسبات صورت را اندازه می‌گیرد.

اما توجه به این نکته ضروری است که این آزمایش تنها یک تست سرگرم‌کننده محسوب می‌شود؛ زیرا در جهان نژادهای متنوع با ویژگی‌های ظاهری متفاوتی وجود دارد که هر کدام تعریف متفاوتی از زیبایی دارند.

تست زیبایی با تناسبات چهره

در این روش با نسبت هندسی تناسبات صورت مانند بینی، چشم‌ها، لب‌ها و… را اندازه می‌گیریم و نشانه‌های زیبایی را طبق آن بررسی می‌کنیم.

نشانه های زیبایی

  • نشانه اول زیبایی: یکی از نشانه های زیبایی آن است که دیگران به‌ندرت از زیبایی چهره شما تعریف می‌کنند!

ممکن است فکر کنید اشخاصی که ظاهر خوبی دارند هر روز مورد تعریف و تمجید دیگران قرار می‌گیرند؛ اما این موضوع اشتباه است. دلیل این موضوع آن است که مردم گمان می‌کنند شما از زیبایی چهره خودآگاه هستید و نیازی به یادآوری در مورد آن ندارید.

مطلب پیشنهادی:  نان شکم پر با سیب زمینی و بدون گوشت

حتی امکان دارد دیگران فکر کنند که شما از توجه بیش از اندازه خسته شده باشید. تابه‌حال از این زاویه به آن نگاه کرده‌اید؟ زمانی که با یک مدل جذاب ملاقات می‌کنید، ممکن است با خودتان گمان کنید که آن شخص جذاب است؛ بنابراین دیگر نیازی نیست شما این موضوع را به ایشان بگویید. پس در واقع هرگز جذابیت و زیبایی چهره او را عنوان نمی‌کنید و یادآور نمی‌شوید.

تست زیبایی با تناسبات چهره

  • نشانه دوم: از جمله دیگر نشانه های زیبایی آنس است که دیگرا از زیبایی شما تعریف بسیار عادی می‌کنند!

شما حتی اگر بسیار زیبا باشید یا میکاپ متفاوتی داشته باشید، باز هم چیزهایی مانند «شما مثل همیشه عالی به نظر می‌رسید» را از اطرافیان خود می‌شنوید. موضوع این است که مردم فکر می‌کنند که شما جذاب هستید و این یک واقعیت ثابت است، بنابراین سعی می‌کنند کار بزرگی انجام ندهند؛ اما وقتی کسی که معمولاً جذاب نیست خوب به نظر می‌رسد، مردم از او حرف می‌زنند و چیزی شبیه «اوه خدای من، امروز خیلی خیره‌کننده به نظر می‌رسی!» را بیان می‌کنند.

  • نشانه سوم: صورتشان را برای دوباره نگاه‌کردن به شما برمی‌گردانند!

اگر معمولاً نگاه‌ها را به سمت خود بر می‌گردانید و افراد یا غریبه ها برای نگاه کردن به شما مجدد رویشان را برمیگردانند این یعنی شما زیبایی بسیار زیادی دارید! می‌بینید که یک بار نگاه کردن به شما برای دیگران کافی نبوده و آن‌ها دوباره برای دیدن و نگاه کردن به شما بر می‌گردند. آن ها با دیدن شما تعجب می‌کنند، این موضوع یعنی زیبایی چهره شما غیر قابل انکار است و اینکه کاملا مسحورکننده‌ هستید.

2 دیدگاه

  1. Maryam

    26 دی 1402 در 1:02 ب.ظ

    واقعا خوب بود … همش درست بود ..😊🌻🌼

    پاسخ

  2. ناشناس

    27 دی 1402 در 1:42 ب.ظ

    چ ربطی داره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…