اجاره خانه و خرید آپارتمان در مرادآباد تهران چقدر پول می‌خواهد

0
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مرادآباد، یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شمال غرب تهران است که زمین‌های آن مناسب ساخت و ساز شهری است و به همین خاطر رونق خرید و اجاره آپارتمان در مرادآباد تهران بسیار بالاست.
خرید آپارتمان در مرادآباد

اگر به دنبال خرید آپارتمان در مرادآباد تهران هستید، بهتر است این محله را بیشتر بشناسید. خرید خانه در مرادآباد تهران با آپارتمان‌های نوساز و متراژ‌های مختلف برای اکثر خریداران با بودجه‌های متفاوت جذابیت دارد. تهرانی های قدیم این محله را روستایی نزدیک پونک می شناسند و بر این باورند که خرید آپارتمان در مرادآباد با بودجه کم یکی از گزینه های سرمایه گذاری سودآور محسوب می شود.

اجاره آپارتمان در مرادآباد

وبسایت ملکی دلتا نیز آگهی‌های متنوعی از خرید و اجاره آپارتمان در مرادآباد تهران را در اختیار شما قرار می‌دهد. قبل از تصمیم‌گیری، بهتر است امکانات و دسترسی‌های این محله را نیز مورد بررسی قرار دهید.

متراژ سال ساخت اجاره (تومان) رهن (تومان)
65 متر 1399 10 میلیون 600 میلیون
83 متر 1398 12 میلیون 800 میلیون

برای دیدن آگهی‌های بیشتر به سایت دلتا مراجعه کنید.

مرادآباد تهران کجاست؟

مرادآباد، یکی از محله‌های شمال غربی پایتخت واقع در منطقه پنج شهرداری تهران است. بخش شمالی این محله به کوهپایه البرز ختم می‌شود. از سمت جنوب، با بلوار سیمون بولیوار و محله المهدی هم‌مرز است. در شرق، به خیابان الوند و شهرک کوهسار می‌رسد و از سمت غرب، به بلوار حصارک در محله حصارک متصل است. خرید آپارتمان در مرادآباد تهران به خاطر دسترسی راحت به مرکز شهر، آب و هوای نسبتا تمیز و وجود باغ های قدیمی پرطرفدار است.

دسترسی محله مرادآباد

اگر قصد اجاره آپارتمان در مراد آباد تهران را دارید باید بگوییم که این محله دسترسی راحتی به سطح و خارج از شهر دارد.

مزیت زندگی در مرادآباد نزدیکی به بزرگراه سیمون بولیوار و بزرگراه اشرفی اصفهانی است. این محله در محدوده طرح ترافیک نیست و با ماشین شخصی به راحتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز تردد داشته باشید. از طرفی ایستگاه بی آر تی که از میدان آزادی شروع می شود و با گذر از میدان صادقیه به دانشگاه علوم و تحقیقات می رسد، دسترسی شما را با ناوگان حمل و نقل عمومی راحت می کند.

ایستگاه اتوبوس الوند، ایستگاه اتوبوس مخابرات و ایستگاه اتوبوس آیت اله اشرفی اصفهانی سه ایستگاه نزدیک به خیابان مرادآباد هستند.

مطلب پیشنهادی:  قیمت خرید آپارتمان در ساقدوش تهران چند؟

امکانات محله مرادآباد تهران

بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی در محله مرادآباد تهران

همانطور که گفتیم محله مرادآباد از مناطق قدیمی است. زمین های کشاورزی، باغات و توتستان های زیادی در اطراف این محله یافت می شوند اما آنچه که خرید آپارتمان در مراد آباد تهران را رونق بخشیده است، ساخت و ساز برج های مسکونی و آپارتمان های نوساز است.

از مهمترین مراکز خدماتی این محله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خانه سلامت مراد آباد واقع در بلوار الوند، خیابان استخر، خیابان مرادآباد مرکز خدامات بهداشت و درمانی است که پذیرای ساکنین این منطقه قدیمی است. با این وجود، بیمارستان فرهیختگان که از مجهزترین بیمارستان های تهران است، در میدان دانشگاه در مجاورت مرادآباد خدمات تخصصی ارائه می دهد.

باغ رستوران پردیس پونک در محیطی سرسبز و پر از درخت و فضای زیبا در بلوار سیمون بولیوار، خیابان مراد آباد دوم قرار دارد.

از مهمترین مرکز آموزشی در نزدیکی محله مرادآباد در انتهای بزرگراه ستاری، دانشگاه علوم و تحقیقات است که بزرگترین واحد دانشگاه آزاد اسلامی در شمال غربی تهران محسوب می شود.

خرید آپارتمان در مرادآباد به چه افرادی توصیه می‌شود؟

استقبال برای خرید خانه در مرادآباد تهران نه تنها به خاطر وجود قیمت متوسط رو به بالا بلکه موقعیت و امکانات ساخت و ساز بالای این منطقه به سازندگان و سرمایه گذاران مسکن توصیه می شود.

متراژ سال ساخت قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)
64 متر 1397 120 میلیون 7.680 میلیارد
130 متر 1401 125 میلیون 16.250 میلیارد

این محله با داشتن زمین های آماده ساخت خریداران زیادی را جلب کرده و به عنوان یکی از محبوب‌ترین مناطق برای خرید آپارتمان در تهران شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…