زمستان کجا بریم؟ بهترین جاهای دیدنی ایران در زمستان

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زمستان شروع شده و نمی‌دونی کجا بری؟ هیچ‌ برنامه‌ای برای زمستونت نداری؟ آخر هفته‌ها از بیکاری بی‌حوصله و کلافه می‌شی؟ دلت یه سفر جذاب و هیجان‌انگیز می‌خواد؟ می‌خوای بدونی بهترین جاهای دیدنی ایران تو زمستون کجاهاست؟ با ما همراه باش!
جاهای دیدنی ایران در زمستان

زمستان سردترین فصل سال شروع شده و همه به دنبال یافتن بهترین مقاصد گردشگری ایران در زمستان هستند. اگر دلتان یک سفر زمستانی جذاب به بهترین جاهای دیدنی ایران را می‌خواهد با دلتامگ همراه شوید.

به کدام جاهای دیدنی ایران در زمستان سفر کنیم؟

این سوالی است که برای هرکس جواب آن متفاوت است. دنبال شهرهای گرمسیری ایران در زمستان هستید یا دلتان طبیعت زمستانی ایران را می‌خواهد؟ بهترین مکان‌های تفریحی ایران در زمستان را می‌خواهید یا یک مسافرت در زمستان به شمال را در نظر دارید؟ با ما همراه باشید تا برای هرکدام از این سوال‌ها یک جواب عالی بگیرید.

به کدام جاهای دیدنی ایران در زمستان سفر کنیم؟

شهرهای گرمسیری ایران در زمستان کجاها هستند؟

خوزستان یکی از گرم‌ترین استان‌های ایران است که جاذبه‌های آن در میان جاهای دیدنی ایران نیز جایگاه خاصی دارند. از دزفول تا خرمشهر، از اهواز تا شوشتر همگی بهترین مقاصد گرمسیری زمستان هستند. غیر از خوزستان اکثر شهرهای جنوب ایران با آب‌وهوای گرم خود می‌توانند مقاصد عالی گردشگری زمستانی باشند. بوشهر، بندرعباس، قشم و کیش و چابهار پرطرفدارترین مقاصد جنوب در سفرهای زمستانی هستند. جاهای دیدنی دزفول در زمستان در میان مقاصد پر طرفدار گردشگری خوزستان قرار دارند.

بندر عباس

برای دیدن طبیعت زمستانی ایران کجا بریم؟

هرچند تک‌تک شهرهای ایران طبیعتی بی‌نظیر و فوق‌العاده زیبا دارند؛ اما طبیعت بعضی شهرها در زمستان دیدنی‌تر و جذاب‌تر است. اگر به دنبال شهری با طبیعت برفی زیبا می‌گردید باید سری به غرب و شمال غربی کشور بزنید. اردبیل، زنجان، تبریز، ارومیه و سنندج شهرهایی هستند که در زمستان زیباترین طبیعت برفی را دارند.

مطلب پیشنهادی:  با این ۵ راهکار ذهن خود را همیشه جوان نگه دارید + ویدیو

بهترین مکان های تفریحی ایران در زمستان

در هر گوشه و کناری از ایران می‌توان یک مکان تفریحی جذاب برای زمستان پیدا کرد. مجموعه گردشگری توچال در تهران، پیست اسکی پیام در آذربایجان شرقی، پیست اسکی آلوارس اردبیل، چشمه‌های آب گرم سرعین و … را می‌توان از بهترین جاهای دیدنی ایران در زمستان دانست.

بهترین مکان های تفریحی ایران در زمستان

سخن پایانی

جاهای دیدنی ایران در زمستان بسته به سلیقه هرکس می‌تواند معنای متفاوتی پیدا کند. اگر ساکن شهرهای گرم کشور هستید تجربه سفر به شهرهای پر بارش و پربرف ایران می‌تواند برایتان جذاب باشد، حتی بعضی از شرکت‌های گردشگری تورهای برف‌بازی برگزار می‌کنند که بسیار جذاب و پرهیجان هستند. سفرها زمستانی می‌تواند بسیار متفاوت و جذاب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

خواص اعجاب انگیز سماق

سماق که از دیرباز در آشپزی ایرانی و طب سنتی جایگاه ویژه ای داشته است، به عنوان ادویه ای خو…