با شیک ترین مدل های ساعت مچی آشنا شوید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از اکسسوری‌های شیک که افراد علاقه بسیاری به آن دارند، ساعت مچی در انواع طرح‌ها و مدل‌ها است.
شیک ترین مدل های ساعت مچی

ساعت مچی دارای انواع مختلفی است. ما در این مطلب از دلتامگ قصد داریم شیک ترین مدل های ساعت مچی را برایتان شرح دهیم تا با شناخت آن‌ها در خرید این اکسسوری جذاب راحت شوید. در دنیای امروز انواع ساعت مچی زنانه و مردانه تولید می‌شود. ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت، ساعت‌های عقربه‌ای، ساعت‌های دیجیتال، ساعت‌های تک عقربه و … انواع مختلف آن هستند.

شیک ترین مدل های ساعت‌مچی

همان‌طور که در بالا ذکر کردیم باتوجه‌به تنوع بالای این ساعت‌ها بهتر است مشخصات هر کدام را بشناسید.

ساعت‌مچی کژوال

درست مانند لباس ساعت‌های کژوال و مناسب استفاده روزمره از نظر سبک رایج‌ترین و شیک ترین مدل های ساعت مچی است. ساعت‌های کژوال احتیاج به مراقبت زیادی نداشته و برای استفاده هر روزه شما طراحی شده است. به همین دلیل بادوام و مقرون‌به‌صرفه هستند. اگر قصد دارید برای فردی که با هم صمیمی نیستید به‌عنوان هدیه، ساعت تهیه کنید؛ ساعت‌های کژوال بهترین انتخاب برای این موقعیت‌ها هستند.

ساعت‌مچی رسمی

ساعت‌های رسمی برای موقعیت‌هایی مثل جلسات کاری و رسمی بسیار مناسب هستند. این ساعت‌ها به‌طورکلی ساده و درعین‌حال ظریف‌اند تا استایل رسمی شما را تکمیل کنند. از طرفی یک ساعت رسمی معمولاً جوری طراحی می‌شود که به‌راحتی زیر آستین پیراهن و کت پنهان شود.

این ساعت‌ها را می‌توانید با کیف، کمربند و کفش ست کرده و یک ظاهر بی‌نظیر را برای خودتان آماده کنید.

برای ساده نگه‌داشتن ظاهر، ساعت‌های رسمی معمولاً فقط عقربه ساعت‌شمار و دقیقه‌شمار دارند. درحالی‌که این سبک ساعت‌ها برای کارمندان ادارات و وکلا انتخاب خوبی هستند، معمولاً موردتوجه مینیمالیست‌ها هم قرار می‌گیرند.

ساعت‌مچی رسمی

شیک ترین مدل های ساعت مچی مثل ساعت‌مچی خلبانی (Pilot)

یکی از شیک ترین مدل های ساعت‌ مچی مدل ساعت خلبانی است. این ساعت زیبایی زیادی را به استایل شما می‌بخشد. این مدل در ابتدا برای خلبانان جنگنده تولید شده‌ است و به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌راحتی خوانده می‌شود و دارای ویژگی‌های خاصی هستند که برای خلبانان مفید است.

مطلب پیشنهادی:  دورافتاده‌ترین قطب اقیانوسی کجاست؟

ساعت‌مچی هواپیمایی دارای صفحه شماره‌گیری بسیار بزرگی با قطر حدود ۵۵ میلی‌متر است. ویژگی دیگر ساعت هواپیمایی صفحه‌نمایش آنهاست.

شیک ترین مدل های ساعت مچی مثل ساعت‌مچی خلبانی (Pilot)

ساعت‌ رسمی (Official)

برخلاف سبک روزمره این نوع ساعت‌ها برای پوشاک‌ تجاری و رسمی گینه بسیار مناسبی است. بهترین ساعت‌های لباس رسمی آن‌هایی است که به‌اندازه کافی باریک بوده و بتوانند در زیر آستین پیراهن یا کت‌وشلوار پنهان شوند.

آن‌ها به‌طورکلی ساده و درعین‌حال زیبا برای تکمیل‌کردن لباس هستند. این ساعت‌ها توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کنند.

ساعت‌های رسمی انتخاب خوبی برای مدیرعامل، وکیل یا بانکدار و… است. بااین‌وجود، به دلیل سادگی برای کسانی که سبک زندگی مینیمالیستی را ترجیح می‌دهند بهترین هستند. ساعت‌های رسمی یکی دیگر از انواع کاربری ساعت‌مچی است.

شیک ترین مدل های ساعت مچی مثل ساعت‌مچی هوشمند (Smart)

شیک ترین مدل های ساعت مچی مثل ساعت‌مچی هوشمند (Smart)

امروزه یکی از شیک ترین مدل های ساعت مچی که بین افراد طرف‌داران زیادی دارد، ساعت‌مچی هوشمند است. ساعت‌های هوشمند رایانه‌های متصل به مچ دست و دارای صفحه لمسی هستند که ریشه آن به اوایل دهه ۱۹۸۰ بر می‌گردد؛ اما از حدود ۱۰ سال پیش به شکل امروزی ظاهر می‌شوند.

این نوع ساعت‌های مچی نه‌تنها می‌توانند بدون اتصال به تلفن هوشمند کار کنند، بلکه دارای GPS، شتاب‌سنج و سنسورهای ضربان قلب هستند تا علاوه بر اطلاع به اطرافیان، پیام‌های فوری، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌ها و همچنین به‌عنوان دستگاه تناسب‌اندام عمل کنند. برخی هشدارها حتی می‌توانند تماس بگیرند و کنترل صوتی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

بهترین تیپ‌ها برای بهار امسال را بشناسید

لباس های بهاری لباس‌های زیبا و جذابی هستند که معمولاً خاص و زیبا بوده همچنین رنگ روشن و زی…