معرفی سقف کاذب کم هزینه و زیبا برای دکوراسیون منزل

2
9
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نصب سقف کاذب یکی از مراحل دشوار بازسازی منزل است. در این مطلب با ارزان‌ترین سقف کاذب موجود در بازار آشنا می‌شوید.
سقف کاذب کم هزینه برای دکور منزل

بازسازی منزل عملیات سخت و پرهزینه‌ای است و اکثر افراد به دنبال یافتن راه حل‌هایی برای کاهش هزینه‌ها هستند. با انتخاب یک مدل سقف کاذب کم هزینه می‌توانیم تا حد خوبی هزینه‌های بازسازی را کاهش دهیم. اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

معرفی سقف کاذب کم هزینه و زیبا

هنگام بازسازی خانه‌های قدیمی، همیشه به دنبال ارزان‌ترین و راحت‌ترین راهکارها هستیم. در ادامه با ۶ مدل سقف کاذب کم هزینه و بادوام آشنا می‌شوید که برای خانه‌های مسکونی بهترین انتخاب هستند.

سقف کاذب کم هزینه برای دکور منزل

تایل‌های گچی

انواع تایل‌های گچی سقف قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارند و از این نظر بسیار پرکاربرد هستند. به طور کلی این مدل سقف کاذب کم هزینه انواع متنوعی دارد که عبارتند از:

  • تایل‌های گچی با روکش کاغذ، پارچه و ..
  • تایل‌های گچی با سوراخ نامنظم
  • تایل‌های گچی از جنس پی‌وی‌سی
  • تایل آسمان مجازی
  • تایل‌های دکوراتیو cnc
  • سقف کاذب دکوری کناف
  • سقف کاذب دکوری کشسان

سقف کاذب تخته گچی

سقف کاذب کم هزینه کناف

معروف‌ترین برند تایل‌ گچی، شرکت کناف است. کناف سقف نسبت به سایر برندهای تایل گچی قیمت بیشتری دارد؛ اما دوام آن نیز بیشتر است و شرکتی شناخته‌شده و معتبری است. از مهم‌ترین ویژگی‌های کناف سقف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبکی وزن و مقاومت در برابر زلزله
  • نصب آسان و بدون دردسر
  • امکان نورپردازی متنوع و زیبا
  • عایق صوتی و حرارتی مطلوب
  • امکان اجرای طرح‌های متنوع و جذاب

سقف کاذب کم هزینه برای دکور منزل

قیمت سقف کاذب بر چه اساس تعیین می‌شود؟

برآورد قیمت سقف کاذب، موارد زیادی را در برمی‌گیرد. برای مثال برای نصب سقف کاذب کم هزینه هم باید از سازه‌های مختلفی مانند نبشی، ال ۲۴، سازه ۱.۲۰ و سازه ۳.۶۰ استفاده کنیم که میزان آن‌ها روی قیمت نهایی تاثیر می‌گذارند. موارد دیگری مانند متراژ فضا، نورپردازی و طرح سقف کاذب نیز روی قیمت نهایی تاثیرگذار هستند.

سقف کاذب کم هزینه برای پذیرایی

کناف، بهترین سقف کاذب ارزان برای پذیرایی و نشیمن منزل است. چرا که علاوه بر دوام کافی، امکان پیاده کردن طرح‌های متنوعی را برای ما فراهم می‌کند. همچنین می‌توانیم سقف را به مدل‌های دلخواه خود نورپردازی کنیم.

مطلب پیشنهادی:  با جدیدترین لوازم دکوری منزل، خانه خود را شیک و زیبا جلوه دهید!

با استفاده از کناف، می‌توانید کانال‌های تاسیساتی را پنهان کنید و در مواقع نیاز به آن‌ها دسترسی داشته باشید. چرا که تعمیر کردن این مدل سقف بسیار ساده است و هزینه زیادی ندارد.

سقف کاذب کم هزینه برای دکور منزل

سقف کاذب ارزان برای آشپزخانه

کناف سقف برای آشپزخانه کاربرد خوبی دارد و انتخابی کاملاً شیک و اقتصادی است. می‌توانید با استفاده از نور مخفی، سقف کناف آشپزخانه را نورپردازی کنید و به این شکل جلوه‌ای لوکس به آن ببخشید. برای تکمیل زیبایی فضا، می‌توانید از یک یا چند مدل لوستر سقفی مدرن و زیبا استفاده کنید.

سقف کاذب اتاق خواب

سقف کاذب اتاق خواب همانند فضای پذیرایی نشیمن و پذیرایی اغلب با کناف کار می‌شود و می‌توانیم با استفاده از لاین نوری، آن را به زیبایی نورپردازی کنیم. همچنین می‌توانیم با ترکیب چوب و کناف، جذابیت بیشتری به دکوراسیون داخلی ببخشیم.

سقف کاذب کم هزینه

سقف کاذب کم هزینه برای سرویس بهداشتی

سقف کاذب کناف در برابر رطوبت مقاومت چندانی ندارد و به همین دلیل انتخاب چندان خوبی برای سرویس بهداشتی نیست. به جای آن می‌توانید از تایل‌های پی‌وی‌سی یا آسمان مجازی استفاده کنید که ممکن است نسبت به کناف هزینه بیشتری داشته باشند.

سقف کاذب کم هزینه سرویس بهداشتی

سخن پایانی

انتخاب سقف کاذب باید بر اساس کاربری فضا و میزان بودجه شما انجام شود. کناف یک مدل سقف کاذب کم هزینه است که در اکثر فضاهای منزل کاربرد دارد و به زیبایی هر چه بیشتر خانه شما کمک می‌کند.

تعداد کلمات مطلب: 562

2 دیدگاه

  1. Azy

    12 دی 1402 در 1:42 ب.ظ

    سلام.پیشنهادک: مطالب تان اکثرا در مورد دکوراسیون مظاهر است البته خیلی ممنون ..اما پیشنهاد میدهم 1_مطاابی در مورد روشهای ضد صدا کردن دو طرفه‌(بخاطر حریم خصوصی)دیوارهای داخل آپارتمانها و همچنین سقف آنها2_وهمچنین در مورد ضد زلزله کردن آنها بنویسید …موفق باشید وسپاس

    پاسخ

    • فائزه سینایی

      12 دی 1402 در 3:45 ب.ظ

      سلام، ممنونم از توجه شما. حتماً در مطالب بعدی انجام می‌شه. البته ضدزلزله کردن مبحث سازه‌ایه و به دکوراسیون مربوط نمی‌شه. فقط می‌شه با انتخاب مصالح سبک، امکان تخریب رو پایین‌تر بیاریم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

اتاق نشیمن ایرانی را چگونه بچینیم؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در دکوراسیون منزل، اتاق نشیمن است. چیدمان اتاق نشیمن ایرانی، نیازمن…