دیدنی های قشم؛ از دره ستارگان تا جزایر ناز

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای سفرای زمستونی دنبال یه مقصد جذاب و باحال می‌گردی؟ نمی‌دونی که قشم یکی از بهترین مقصدهای زمستونیه کشورِ؟ تازه سفر به قشم به‌اندازه کیش هزینه‌بر نیست و می‌تونی خیلی ارزون و راحت به دیدنی های قشم سفر کنی!
دیدنی های قشم

دیدنی های قشم در فصل زمستان برای گردشگران جذابیت بسیاری دارند این در حالی است که قشم یکی از جزایر ارزان ایران است و سفر به آن مانند سفر به کیش هزینه‌بر نیست. در این مقاله از دلتامگ به معرفی چند مورد از معورف‌ترین جاهای دیدنی قشم برای یک مسافرت عالی زمستانی خواهیم پرداخت.

سفر به روستای لافت یکی از جاهای دیدنی قشم در روز

لافت یکی از روستاهای تاریخی قشم است که درست در کرانه خلیج‌فارس واقع شده است. ساحل این روستا مناظر بی‌نظیری از طلوع و غروب خورشید در مقابل چشمان شما به نمایش می‌گذارد. معماری بی‌نظیر خانه‌های قدیمی این روستا، چاه‌های تلا، اسکله باستانی و اکو موزه از جمله جاذبه‌های روستای لافت هستند. این روستا در شرق جنگل حرا و شمال غربی جزیره قشم قرار دارد.

سفر به روستای لافت یکی از جاهای دیدنی قشم در روز

دره ستارگان از جاهای دیدنی قشم در شب

دره‌ای با قدمت دو میلیون سال در قشم تنها یکی از رازآلودترین دیدنی های قشم است. این دره اسرارآمیز که شاهکار طبیعت است ستون‌های عظیم خود را به دست باد و آب سپرده تا به زیباترین شکل ممکن آن را تراش دهند. این دره در میان مردم محلی به دره جن یا دره ستارگان جن نیز شهرت دارد. برای دیدن این دره باید به شرق جزیره قشم و روستای برکه خلف بروید.

دره ستارگان از جاهای دیدنی قشم در شب

جزایر ناز از محبوب‌ترین دیدنی های قشم

سه صخره زیبای سنگی را تصور کنید که در هنگام جزر و مد دریا ناپدید می‌شوند و دوباره سر از آب بالا می‌آورند. وقتی آب دریا پایین می‌رود می‌توانید قدم‌زنان خود را به صخره‌ها برسانید و خرچنگ‌هایی را ببینید که در حال تقلا برای بالا رفتن از صخره‌ها هستند. جزایر ناز در جنوب شرق قشم واقع شده‌اند درحالی‌که فاصله آن‌ها با فرودگاه بین‌المللی قشم تنها 37 کیلومتر است.

مطلب پیشنهادی:  همه چیز را درباره حمله پانیک بدانید

جزایر ناز از دیدنی های قشم

قیمت ارزان‌ترین تور قشم چند است؟

قشم یک جزیره دور است که سفر به آن به‌صورت زمینی ممکن است خیلی خسته کننده باشد. در حال حاضر تور قشم از 6 میلیون تا 8 میلیون متفاوت است. تور لحظه آخری قشم از تهران با سه شب اقامت در این جزیره زیبا 6 میلیون و 200 هزار تومان است.

قیمت ارزان‌ترین تور قشم چند است؟

زمستان بهترین فصل سفر به دیدنی های قشم

قشم یکی از مناطق گرمسیری جنوب کشور است که در فصل تابستان نه‌تنها گرم که بسیار هم شرجی است. به همین دلیل بهار، پاییز و زمستان فصل‌های مناسبی برای سفر به جزیره قشم هستند. بااین‌حال آب‌وهوای این جزیره در زمستان معرکه است.

زمستان بهترین فصل سفر به دیدنی های قشم

سخن پایانی

لیست دیدنی های قشم بسیار طویل و طولانی است و در یک مقاله نمی‌توان تمام آن‌ها را نام برد. جاذبه‌های این جزیره آن‌قدر زیبا و اسرارآمیز هستند که نام عجایب هفتگانه قشم را بر دوش خود یدک می‌کشند. برای دیدنی‌های این جزیره هرچه زودتر اقدام کنید بازهم دیر است.

تعداد کلمات مطلب: 442

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

خانم باسیاست با این ترفند از شوهرت پول بگیر

روش پول گرفتن از همسر باید با سیاست خانومانه انجام شود. موضوع گرفتن پول از همسر یکی از مسا…