3 گیاه آپارتمانی برگ پهن برای دور کردن امواج وای فای

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید و در خانه کودک یا فرد باردار دارید، بهترین راه برای در امان ماندن از اشعه وای فای، خرید یکی از این گیاهان آپارتمانی است.
گیاه آپارتمانی برگ پهن

با گسترش تکنولوژی زندگی بسیاری از ما نیز تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است؛ به گونه‌ای که گرم کردن غذا در مایکروویو، صحبت با گوشی یا جست‌وجو در اینترنت که جزو کارهای روزمره ما است و برای همه آن‌ها در معرض امواج وای فای هستیم؛ به همین منظور برای آنکه بتوانیم سلامتی خود را تضمین کنیم یکی از راه‌های آن خرید گیاه اپارتمانی است که بتواند این امواج را دفع کنند؛ در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا چند گیاه آپارتمانی برگ پهن را به شما معرفی کنیم.

چگونه امواج وای فای را دفع کنیم؟

قبل از آنکه با این گیاهان آپارتمانی آشنا شوید لازم است درباره امواج وایفای و اینکه این امواج تا چه میزان می‌تواند برای بدن ضرر داشته باشد، اطلاعاتی در اختیار داشته باشید.

گیاه آپارتمانی برگ پهن

امواج وای فای چیست؟

این امواج نوعی تابش فرکانس رادیویی است که فرکانس الکترومغناطیسی نیز نامیده می شود؛ این امواج توسط دستگاه‌های الکتریکی تولید می‌شود.

طول امواج وای فای تا چند متر است؟

طول این امواج با توجه به دستگاه‌های مختلف متفاوت است؛ اما به طور کلی طول این امواج بین 35 تا 70 متر است؛ به همین دلیل عوارض امواج وای فای بر بدن بسیار است؛ برای مثال می‌تواند سلامت کودکان را تحت تاثیر قرار دهد، باعث بی‌خوابی شود یا عملکرد مغز را مختل کند.

گیاه آپارتمانی برگ پهن

مضرات وای فای هنگام خواب

در صورتی که هنگام خواب، وای فای خانگی را خاموش نکنید، امواج این دستگاه بر بدن شما اثر گذاشته و عواقبی چون میگرن، سرگیجه، بی‌خوابی و بی‌حالی را به همراه دارد؛ بنابراین بهترین راه مقابله با آن قرار دادن یک گیاه آپارتمانی برگ پهن است که این امواج را دفع کنند.

معرفی گیاه آپارتمانی برگ پهن برای دور کردن امواج وای فای

برای در امان ماندن از این امواج، گل گیاه آپارتمانی هستند که در کنار زیبایی که به محیط خانه می‌بخشند می‌توانند سلامتی شما هم تا حدودی تضمین کنند؛ این گیاهان عبارتند از:

مطلب پیشنهادی:  بهترین پارک های تهران از دید گردشگران + ویدیو

کاکتوس و امواج وای فای

کاکتوس جزو گیاه آپارتمانی برگ پهن است که به خوبی می‌تواند امواج الکترومغناطیسی را دفع کند تا حدی که این گیاه به گیاه ضد امواج وای فای معروف است؛ به همین دلیل است در بسیاری از ادارات دولتی از این گیاه استفاده می‌کنند؛ اما این تنها مزیت گیاه کاکتوس نیست، این گیاه می‌تواند امواجی که از تلفن همراه منتشر می‌شود را هم دفع کند؛ کاکتوس جزو گیاهان آپارتمانی مقاوم است که نیاز به مراقبت چندانی ندارد و با توجه به تنوع آن، می‌توانید متناسب با سبک چیدمان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

گیاه آپارتمانی برگ پهن

سانسوریا

سانسوریا جزو یکی از گیاه ضد امواج وای فای است که قادر است امواج مغناطیسی را به خوبی دفع کند؛ بهترین روش این است که یک گیاه آپارتمانی برگ پهن سانسوریا تهیه کرده و آن را کنار میز تلویزیون، میز کامپیوتر و یا در اتاق خوالبتان قرار دهید تا بتوانید از اشعه‌های اکترومغناطیسی در امان باشید.

گیاه آپارتمانی برگ پهن

آلوئه‌ورا، گیاه آپارتمانی برگ پهن

آلوئه‌ورا جزو گیاهان دارویی است که در طب سنتی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد؛ هر چقدر گیاهی که خریداری می‌کنید از برگ‌های پهن‌تری برخوردار باشد، علاوه بر زیبایی که به محیط خانه می‌بخشد، می‌تواند اموج الکترومغناطیسی را نیز تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

زیباترین شهر ایران کجاست؟

زیباترین شهر ایران به نظر شما کجاست؟ هر یک از شهرهای ایران زیبایی خاص خود را دارند و کسانی…