لباس مناسب شب یلدا که شما را بی‌نظیر می‌کند

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب لباس مناسب برای شب یلدا باعث می‌شود لذت این شب برایتان دو چندان شود.

لباس مناسب شب یلدا را اگر بشناسید می‌توانید با انتخاب آن در مراسم‌هایتان بدرخشید؛ اما گاهی انتخاب برای خانم‌ها و آقایان بسیار سخت و مشکل می‌شود. اگر  نمی‌دانید که چه لباس‌هایی را می‌توانید با هم بپوشید که جلوه زیباتری داشته باشند، چه رنگ‌هایی مناسب شب یلدا هستند یا از چه مواردی در لباس و اکسسوری مهمانی این شب باستانی استفاده کنید، همره دلتامگ باشید تا با هم یک استایل جذاب را آماده کنیم.

لباس مناسب شب یلدا

بهترین انتخاب برای لباس مناسب شب یلدا آن است که شما را زیباتر و خو‌ش‌استایل‌تر نشان دهد؛ بنابراین باید به چند نکته مهم که در ادامه برایتان آورده‌ایم دقت لازم را داشته باشید.

رنگ‌های مناسب برای ست‌کردن در شب یلدا

انتخاب رنگ‌های مکمل و هماهنگ با هم جلوه زیبایی به تیپ یلدایی شما می‌دهد و جزو لباس مناسب شب یلدا هستند. برای این منظور لازم است از پارچه‌هایی طرح‌دار که ترکیبی از رنگ‌های سفید، سبز و قرمز دارند استفاده کنید. اگر پارچه‌های ساده و تک‌رنگ را می‌پسندید، می‌توانید رنگ‌بندی لبا‌س مهمانی خودتان را طبق یکی از ترکیب‌های زیر انتخاب کنید:

  • بلوز یا شومیز قرمز با دامن سبز: این ست ساده و جذاب را می‌توانید رد این شب سرد سال به همراه ساپورت مشکی و کت تک بپوشید.
  • بلوز سبز با شلوار سفید: سبز و سفیدرنگ‌هایی هستند که هارمونی بسیار خوبی با هم دارند. توجه کنید سبزی که انتخاب می‌کنید مات بوده تا جلوه زیباتری به شما بدهد. این استایل برای شب یلدا بسیار مناسب بوده و با یک کلاه یا کیف‌دستی سبز تکمیل می‌شود. بلوز آستین پفکی و شلوار بگ، انتخاب‌های بهتری برای این ست هستند.
  •  کت‌وشلوار قرمز با پیراهن سفید: اگر می‌خواهید خاص باشید و در میان مهمانان بدرخشید، کت‌وشلوار قرمز خود را با یک پیراهن سفید ساده ست کنید. با پوشیدن کفش پاشنه‌بلند مشکی یا سفید همراه با این ترکیب، استایل شما بسیار شیک، رسمی و خاص می‌شود.
  •  کت سبز با دامن قرمز: این ست یک انتخاب جسورانه و خاص برای مهمانی یلداست. کت‌ودامن ساده و چهارخانه، هر دو ترکیبی شیک برای گروه‌های سنی مختلف هستند.
مطلب پیشنهادی:  هشدار! با ورود به این پارک ممکن است فلج شوید!

رنگ‌های مناسب برای ست‌کردن در شب یلدا

  • شومیز قرمز با شلوار کتان یا جین روشن: اگر به‌سادگی و اسپرت بودن علاقه دارید، انتخاب این ست اسپرت علاوه بر سادگی و جذابیت، بسیار راحت بوده و جلوه‌ای صمیمی به شما می‌دهد. سعی کنید شومیز انتخابی‌تان برای این ترکیب، ساده و بدون طرح باشد. شما می‌توانید آن را با شلوار تنگ یا گشاد بپوشید.
  • بلوز یا کت قرمز با شلوار مشکی یک لباس مناسب شب یلدا است: این استایل شب یلدا یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در انتخاب تیپ یلداست زیرا علاوه بر زیبایی بسیار شیک و مجلسی است. می‌توانید از اکسسوری‌های جذابی با این مدل لباس استفاده کنید. مثلاً همراه این لباس‌ها، کیف و کفش مشکی یا گردن‌بند مروارید مشکی بپوشید.

اکسسوری‌های مناسب شب یلدا

اکسسوری‌های مناسب شب یلدا

استایل شب یلدا با استفاده از اکسسوری‌های مناسب و جذاب کامل می‌شود بنابراین بعد از انتخاب لباس مناسب شب یلدا سراغ اکسسوری‌های مناسب این شب بروید. زیورآلات، تزیینات مو و گیره سر در مهمانی جلوه زیباتری به لباس شما می‌بخشد. اکسسوری موردعلاقه باسلیقه خودتان مثل گوشواره‌های بلند و بزرگ با طرح‌های اسلیمی، انار، هندوانه و نگین‌های قرمز یا سبز را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از گردن‌بندهای ست با گوشواره‌های خود استفاده کنید و یا یک یا چند رج گردن‌بند مروارید ساده بیندازید.

اگر در این شب باستانی کت‌وشلوار می‌پوشید، سنجاق‌سینه‌ای با نگین‌های قرمز یا مشکی، یک اکسسوری بسیار شیک برای استفاده همراه با کت خواهد بود. دستبندهای مهره‌ای یا بافت که نماد شب یلدا در آنها به‌کاررفته است، به همراه انگشترهای درشت با طرح انار، استایل شیکی را برای شما رقم خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

خواص اعجاب انگیز سماق

سماق که از دیرباز در آشپزی ایرانی و طب سنتی جایگاه ویژه ای داشته است، به عنوان ادویه ای خو…