جدیدترین مدل‌های کاغذ دیواری پشت تلویزیون

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طرح‌های متنوع کاغذ دیواری باعث شده است که برای تزیین دیوار پشت تلویزیون، یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. در این مطلب با ۷ مدل کاغذ دیواری شیک و پرطرفدار برای تزیین دیوار پشت تلویزیون آشنا می‌شوید.
مدل کاغذ دیواری دیوار پشت تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون در فضای پذیرایی و نشیمن به عنوان یک نقطه کانونی عمل کرده و بسیار شاخص است. از این رو تزیین این دیوار اهمیت بسیاری دارد. در ادامه این مطلب از دلتامگ با مدل‌های جذاب کاغذ دیواری پشت تلویزیون آشنا می‌شوید.

مدل‌های پرطرفدار کاغذ دیواری پشت تلویزیون

کاغذ دیواری یکی از بهترین گزینه‌ها برای تزیین دیوار پشت تلویزیون است. تنوع بالای طرح و رنگ این متریال، باعث شده است که روز به روز محبوب‌تر شود. در ادامه با چند مدل کاغذ دیواری جذاب برای دیوار پشت تلویزیون آشنا می‌شوید.

کاغذ دیواری با طرح آجر

اگر می‌خواهید در اتاق نشیمن خود فضایی گرم و دلنشین برای گپ‌های خودمانی ایجاد کنید، کاغذ دیواری پشت تلویزیون با طرح آجر بهترین انتخاب است. بافت برجسته و رنگ گرم این مدل کاغذ دیواری بسیار دلنشین است و به خوبی با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی هماهنگ می‌شود. اما اگر فضای شما کوچک است، سعی کنید از بافت‌های ریزتر استفاده کنید.

مدل کاغذ دیواری دیوار پشت تلویزیون آجری

کاغذ دیواری سه‌بعدی

انواع طرح‌های سه‌بعدی کاغذ دیواری برای تزیین دیوار اتاق خواب یا دیوار پشت تلویزیون کاربرد دارند. این طرح‌ها عموماً درشت هستند و برای فضاهای کوچک شاید انتخاب چندان مناسبی نباشند. اما برای فضاهای بزرگ و پرنور انتخاب خوبی هستند و جلوه لوکس و جذابی به دکوراسیون منزل شما می‌بخشند.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون سه بعدی

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری ساده با رنگ‌های شاد یا خنثی، انتخابی عالی برای خانه‌های سبک مدرن و مینیمال است. می‌توانید کل دیوارهای خانه را رنگ‌آمیزی کنید و یا از کاغذ دیواری به رنگ روشن استفاده کنید و رنگی متفاوت را برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون برگزینید.

کاغذ دیواری ساده کاغذ دیواری ساده با رنگ‌های شاد یا خنثی، انتخابی عالی برای خانه‌های سبک مدرن و مینیمال است. می‌توانید کل دیوارهای خانه را رنگ‌آمیزی کنید و یا از کاغذ دیواری به رنگ روشن استفاده کنید و رنگی متفاوت را برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون برگزینید.

کاغذ دیواری با خطوط عمودی

این مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون، باعث می‌شود که سقف خانه شما بلندتر دیده شود و از این نظر انتخاب بسیار خوبی است. طرح عمودی کاغذ دیواری، جلوه‌ای جذاب به دکور منزل شما می‌بخشد و می‌توانید با قرار دادن اکسسوری‌های دکوری یا استندهای بلند در کنار تلویزیون، روی این طرح عمودی تاکید داشته باشید و در دکور خانه تعادل ایجاد کنید.

کاغذ دیواری با طرح سنگ

کاغذ دیواری پشت تلویزیون با طرح سنگ، انتخابی بسیار شیک و پرطرفدار برای خانه‌های لاکچری است. این طرح کاغذ دیواری با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی هماهنگ می‌شود و به راحتی می‌توانید با مبلمان راحتی مدرن آن را ست کنید. طرح سنگ مرمر، پرطرفدارترین است و زیبایی بی‌نظیری دارد. طرح سنگ رودخانه‌ای نیز برای دکور خانه‌های مدرن، کلاسیک یا روستیک بهترین انتخاب است.

مطلب پیشنهادی:  زیباترین دکوراسیون بهاری تنها با 4 ایده ارزان

کاغذ دیواری با طرح سنگ کاغذ دیواری پشت تلویزیون با طرح سنگ، انتخابی بسیار شیک و پرطرفدار برای خانه‌های لاکچری است. این طرح کاغذ دیواری با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی هماهنگ می‌شود و به راحتی می‌توانید با مبلمان راحتی مدرن آن را ست کنید. طرح سنگ مرمر، پرطرفدارترین است و زیبایی بی‌نظیری دارد. طرح سنگ رودخانه‌ای نیز برای دکور خانه‌های مدرن، کلاسیک یا روستیک بهترین انتخاب است.

کاغذ دیواری با طرح گل

کاغذ دیواری با طرح گل، از جمله پرطرفدارترین مدل‌های کاغذ دیواری است که برای دیزاین دیوار پشت تلویزیون خانه‌های کلاسیک یا نئوکلاسیک بیشترین کاربرد را دارد. اگر فضای شما کوچک است، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ طرح‌های درشت نروید. طرح‌های گل ریز طلایی و برنزی، انتخابی شیک و لوکس هستند و جلوه فاخری به خانه شما می‌بخشند.

کاغذ دیواری با طرح آبرنگی

کاغذ دیواری با طرح آبرنگی، یکی از زیباترین انتخاب‌ها برای تزیین دیوار پشت تلویزیون است. تنوع طرح و رنگ این مدل کاغذ دیواری بسیار بالا است و به فضای خانه شما رنگ و لعاب خوبی می‌بخشد. اگر می‌خواهید خانه شما لوکس و فاخر دیده شود، می‌توانید از طرح‌های آبرنگی با تزیینات ورق طلا استفاده کنید که جلوه‌ای بی‌نهایت لوکس و زیبا دارند. رنگ‌های شاد این مدل کاغذ دیواری نیز برای خانه‌های مدرن با مبلمان رنگارنگ، انتخاب جذابی هستند.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون آبرنگی

سخن پایانی

کاغذ دیواری پشت تلویزیون، متریالی جذاب است و فضای نشیمن شما را متحول می‌کند. انتخاب طرح و رنگ این متریال باید با توجه به متراژ فضا، سبک دکوراسیون و میزان نور آن انجام شود. دقت کنید که طرح‌های برجسته و درشت برای خانه‌های کوچک انتخاب چندان خوبی نیستند. اگر می‌خواهید دیوار پشت تلویزیون شما زیباتر دیده شود، می‌توانید از انواع شلف دیواری استفاده کنید و با استفاده از چراغ خطی، آن را شاخص‌تر جلوه دهید.

تعداد کلمات مطلب: 609

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

خاص ترین مدل های طراحی اتاق خواب لوکس و مدرن

طراحی اتاق خواب لوکس و مدرن، ترکیبی از زیبایی و کارایی است که فضایی شیک و آرامش بخش را برا…