خرید آپارتمان در محله هفت چنار

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله هفت چنار، با جاذبه‌های دیدنی و پار‌ک‌های متنوع و دسترسی راحت به سایر محله‌ها، محیطی مناسب برای خرید و اجاره ملک است. چنانچه قصد خرید یا اجاره ملک را دارید به این محله سری بزنید.
معرفی محله هفت چنار

محله هفت‌ چنار در ناحیه یک شهرداری منطقه 10 تهران قرار دارد. آنچه که هنگام ورود به این محله مورد توجه قرار می‌گیرد وجود درختان کهن‌سال با قطر هفت متر و تشکیل شده از هفت تنه است. می‌توان گفت علت اصلی نام گذاری این محله به هفت‌چنار به دلیل وجود این درختان است. این محله از شمال به خیابان کمیل، ازجنوب به خیابان قزوین و از شرق به خیابان محمد عرب که در امتداد بزرگراه یادگار امام است متصل می‌شود. چنانچه قصد خرید یا اجاره ملک در این محله را دارید تا پایان این مطلب با دلتا مگ همراه باشید

قیمت آپارتمان در محله هفت چنار

قیمت آپارتمان در این محله مانند سایر محله‌ها با توجه به عوامل متعددی از جمله قدمت بنا، موقعیت جغرافیایی و متراژ متغیر است. اما  می‌توان گفت قیمت آپارتمان در این محله نسبت به سایر مناطق تهران از رشد متوسط رو به پایینی برخوردار است.

جاذبه های دیدنی محله هفت چنار

دسترسی به محله هفت چنار

ایستگاه اتوبوس واقع در امام زاده معصوم در خیابان قزوین محله هفت چنار قرار دارد. همچنین ایستگاه متروی بریانک در حوالی خیابان هفت‌ چنار امکان رفت و آمد به سایر نقاط شهر را فراهم کرده است. محله‌هایی را که این منطقه در خود جای داده است عبارتند از محله هفت چنار، محله بریانک، محله تیموری، محله شبیری و محله سلیمانی.

مطلب پیشنهادی:  مناسب‌ترین قیمت اجاره آپارتمان در اندرزگو

امکانات محله هفت چنار

از مکان‌های جالب و دیدنی محله هفت‌ چنار می‌توان به موزه حیات‌وحش آن اشاره کرد که از قدمت‌ بالایی برخوردار است و درخیابان قزوین این محله قرار گرفته است. همچنین بوستان‌های متنوعی در محله هفت‌جنار به چشم می‌خورند. معرو‌ف‌ترین آنها عبارتند از:

  • پارک نور : خیابان نواب صفوی، بریانک، صالح آبادی، بین باقری و دوم
  • بوستان هزار شهید : خیابان قزوین، خیابان شهید عرب
  • پارک نوا : خیابان سبحانی، خیابان سید عابدینی، خیابان رنجبر، بین نجفی و مقصودی
  • پارک نوید : خیابان قزوین، بین خیابان نوروزی و میرزاخانی
  • پارک قطب : خیابان نواب

علاوه برآن ساختمان‌های اداری آموزش‌ و‌ پرورش منطقه 10 نیز در این محله واقع شده‌اند. مراکز‌ درمانی شامل بیمارستان شهید فهمیده و بیمارستان سوانح و سوختگی منطقه 10 نیز در این محله قرار دارند.

مطالب بیشتر: برای آشنایی بیشتر با مطالب در حوزه ملک، مطلب «محله هاشمی با قدمتی بیش از یک قرن! » را در دلتا مگ بخوانید.

یک نظر

  1. […] مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مطالب در حوزه ملک، مطلب «خرید آپارتمان در محله هفت چنار » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…