زیباترین مدل آرایش ساده برای مهمانی

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از کارهایی که خانم‌ها به آن علاقه زیادی دارند و برای آن هزینه‌های بالایی می‌کنند آرایش کردن است. آرایش ساده از آن مدل‌هایی است که افراد زیادی به آن تمایل دارند.
مدل آرایش ساده

زیباترین مدل آرایش ساده و نچرال است که طرف‌داران آن بسیار زیاد هستند. در واقع دنیای آرایش و زیبایی، امروزه بیشتر به سمت میکاپ‌های ملایم و اصطلاحاً اروپایی که فقط ایرادهای صورت را می‌گیرد، رفته و دیگر خبری از میکاپ‌های سنگین و غلیظ نیست؛ بنابراین همراه دلتامگ باشید تا با هم یک آرایش ساده برای مهمانی‌هایتان را آموزش دهیم.

مدل آرایش ساده چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر دنبال یک مدل آرایش دخترانه و ملایم هستید، باید بدانید که در قدم اول باید فرم صورتتان را شناخته و متناسب با آن آرایش کنید. گام بعدی در چنین آرایشی زیرسازی درست برای پوست است که باعث می‌شود پوستی لطیف، شاداب و زیباتر داشته و در نهایت با این مراحل پوستی بی‌نقص داشته باشید.

به همین علت ابتدا صورتتان شسته و از مرطوب‌کننده استفاده کنید. بعد از جذب آن پرایمر را به صورت خود زده و با حرکات ضربه‌ای آن را پخش نمایید. علاوه‌برآن حتماً این نکته را بدانید که استفاده از براش و بلندر آرایشی مناسب می‌تواند میکاپ شما را طبیعی‌تر کند.

برای این مدل میکاپ زیبا و ساده به لوازم آرایشی زیر نیاز دارید:

  • پرایمر صورت
  • کرم‌پودر متناسب با رنگ پوست
  • کانسیلر یک تا دو درجه روشن‌تر از کرم‌پودر
  • رژگونه
  • ریمل چشم
  • سایه چشم
  • رژ لب

مدل آرایش ساده چه ویژگی‌هایی دارد؟

مدل آرایش ساده دخترانه برای مهمانی

  • برای داشتن یک آرایش ساده و شیک دخترانه لازم است که کمی سایه چشم با رنگ روشن در گوشه داخلی چشمتان بزنید. همچنین یک رژگونه هلویی یا صورتی می‌تواند آرایشتان را بسیار زیبا کند. در این مدل آرایش بهتر است به‌جای خط چشم از ریمل حجم دهنده استفاده کنید.
  • برای رفتن به یک مهمانی و دورهمی دوستانه یک خط چشم رنگی می‌تواند انتخاب ایده‌آلی باشد. سعی کنید رنگ موردنظر خودتان را متناسب با تم مهمانی یا رنگ لباس خود انتخاب کرده و در کنار آن از ریمل تیره یا رنگی متناسب با خط چشم استفاده کنید تا مژه‌هایتان پرپشت‌تر به نظر برسند.
  • حالا اگر می‌خواهید در جشن‌های بزرگ‌تری مانند عروسی شرکت کنید، پیشنهاد می‌کنیم از بی بی کرم هماهنگ با رنگ پوستتان برای صاف و یکدست کردن سطح پوست استفاده نمایید. یک رژ لب صورتی و کمی ریمل برای پرپشت و تیره‌کردن مژه‌ها دیگر مواردی هستند که آرایش شما را تکمیل خواهند کرد.
مطلب پیشنهادی:  غار قاتل کرمانشاه، خطرناک‌ترین غار ایران

میکاپ براق، مدل آرایش ملایم زنانه

یکی از زیباترین مدل آرایش ساده برای خانم‌ها میکاپ براق است. اگر پوستتان صاف و بی‌نقصی است این مدل جلوه بی‌نظیری به صورتتان می‌دهد و شما را شاداب‌تر نشان خواهد داد؛ بنابراین میکاپ همیشگی خود را انجام دهید و به کمک یک هایلایتر روی گونه‌ها، تیغه بینی، بالای لب و چانه را کمی براق کنید.

اگر این مدل را انتخاب کرده‌اید حتماً از رژ لب نود استفاده کرده و برای میکاپ چشم نیز سعی کنید از رنگ‌های تیره و مات استفاده کنید تا صورتتان بی‌روح به نظر نرسد.

نکات مهم در خصوص میکاپ ساده

نکات مهم در خصوص میکاپ ساده

  • این نکته مهم را در مدل آرایش ساده حتماً به‌خاطر داشته باشید که ابروهای زمخت و کادری سال‌هاست که از مد افتاده‌اند؛ بنابراین به‌جای این کار ابروهای خود را به کمک ژل ابرو حالت داده و برای پر کردن جاهای خالی آن از کمی سایه ابرو استفاده کنید.
  • اگر روی پوستتان جوش، لک، تیرگی و مواردی ازاین‌دست دارید، به‌جای لایه‌های سنگین کرم‌پودر آن‌‌ها را با کانسیلر رنگی بپوشانید.
  •  اگر دوست دارید از مژه مصنوعی استفاده کنید، حتماً مدل‌های طبیعی را انتخاب کنید. مژه مصنوعی سنگین، پرپشت و بلند مدل آرایش ساده از ملایم بودن خارج می‌کند.
  • رژگونه‌های تیره و براق صورت را کدر می‌کنند و بعد از چند ساعت نیز روی پوست تیره‌تر خواهند شد؛ بنابراین از این گزینه‌ها در میکاپ خود استفاده نکنید.

تعداد کلمات مطلب: 584

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

گلاب گیری در خانه به 3 روش ساده برای افراد مبتدی

گلاب یکی از عرقیات محبوب در طب سنتی است که خواص بسیاری برای سلامتی دارد؛ با توجه به اینکه …