روشن کردن مو بدون دکلره با چند ترفند ساده

4
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
روشن کردن مو بدون دکلره در ظاهر کاری غیرممکن و نشدنی است اما ما در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم چگونه این کار را انجام دهید.
روشن کردن مو بدون دکلره

روشن کردن مو بدون دکلره از جمله کارهایی است که شما می‌توانید برای سلامتی موهایتان انجام دهید. برای داشتن رنگ مو بدون دکلره باید یک سری اصول و قواعد را رعایت کنید. همراه دلتامگ باشید تا با هم به این روش‌ها بپردازیم.

روشن کردن مو بدون دکلره

دکلره از جمله مواد شیمیایی است که در آرایشگاه‌ها برای ازبین‌بردن پیگمنت رنگی موهای تیره از آن استفاده می‌شود. ماده‌ای که می‌تواند به موهای شما آسیب‌زده و آن‌ها را خشک و شکننده می‌کند.

یکی از روش‌هایی که باعث زیباتر شدن چهره افراد می‌شود، داشتن موهای رنگ شده و خوش‌رنگ است. همه افراد دوست دارند رنگ موی یک بازیگر مشهور را داشته باشند و همیشه در پی آن هستند که این مورد را دنبال کنند. همه افراد فکر می‌کنند که فقط با دکلره می‌توان به این امر دست‌یافت و تا حد بسیار زیادی نیز این فکر درست است.

دکلره با بی‌رنگ کردن پیگمنت‌های موی سر می‌تواند رنگ دلخواه را ایجاد کند؛ اما از سمتی دیگر آسیب‌های بسیار جدی مانند ریزش شدید و غیرقابل‌برگشت، خشکی مو و ایجاد آلرژی به انسان وارد می‌کند.

امروزه روش‌های جدیدی برای روشن کردن مو بدون دکلره وجود دارد. با کمی تلاش و هنر آرایشگر (حتی در منزل) می‌توان رنگ موی دلخواه خود را به دست آورده تا انسان  از شر آسیب‌های دکلره رها شود. در ادامه به بررسی برخی از این روش‌ها خواهیم پرداخت.

روشن کردن مو بدون دکلره با رنگ سه صفر

یکی از روش‌های مهم برای روشن‌کردن مو بدون دکلره استفاده از رنگ موی سه صفر است. این رنگ مو در واقع دارای پیگمت بالایی بوده و به کمک همین موضوع، مو را سفید کرده و می‌توان رنگ دلخواه را روی آن پیاده کنید.

این روش در برابر روش دکلره آسیب بسیار کمتری به مو خواهد زد. باید دقت کرد که رنگ موی سه سفر می‌تواند مو را تا پایه ۵ رسانده و در این شرایط باید از اکسیدان ۹ یا ۱۲ درصد استفاده شود.

مطلب پیشنهادی:  ۵ روش خانگی برای قرمز شدن لب

روشن‌کردن مو با رنگ سه صفر

هایلایت مو بدون دکلره

یکی از سؤالاتی که بسیاری از افراد از ما می‌پرسند آن است که آیا هایلایت کردن و روشن‌کردن مو بدون دکلره امکان‌پذیر است؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم بله می‌توان بدون دکلره یک هایلایت زیبا و جذاب برای موهای خود داشته باشیم.

برای داشتن یک هایلات زیبا دو روش وجود دارد، هم می‌توانید از کلاه و هم از فویل استفاده کنید. قسمت‌های موردنظر خود را یا از داخل سوراخ‌های کلاه بیرون آورده یا بعد از آغشته شدن به مواد داخل فویل ببندید.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید آن است که نسبت به‌روشنی دلخواه، باید درصد اکسیدان را انتخاب کرد. اگر می‌خواهید تا ۳ درجه روشن شود باید از اکسیدان ۹ درصد استفاده کنید؛ اما اگر قصد دارید فقط یک درجه روشن شود، اکسیدان ۶ درصد بهترین انتخاب است.

روشن‌کردن مو با اکسیدان و شامپو

روشن کردن مو بدون دکلره با اکسیدان و شامپو

برای روشن کردن مو بدون دکلره و با استفاده از اکسیدان کافی است که اکسیدان و رنگ موی انتخابی خود را به‌درستی مخلوط کرده و موها را به آن آغشته کنید.

حالا در حمام با استفاده از شامپوهای رنگی مخصوص، موی سر را آبکشی کنید. بهتر است حین انجام تمام مراحل از دستکش استفاده کنید.

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    20 آبان 1402 در 8:18 ب.ظ

    مطالب زیر جالب بودوتا حالا نشنیده بودم

    پاسخ

  2. ناشناس

    9 آذر 1402 در 3:48 ب.ظ

    ممنون از لطف شما

    پاسخ

  3. ناشناس

    9 آذر 1402 در 3:48 ب.ظ

    ممنون از لطف شما 😍❤😘

    پاسخ

  4. ناشناس

    9 آذر 1402 در 3:50 ب.ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…