۵ روش خانگی برای قرمز شدن لب

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن لب‌های نرم، برجسته و قرمز خواسته بسیاری از افراد است که روزانه برای آن در تلاش هستند؛ اما ما در این جا به شما چند روش آسان و خانگی برای رسیدن به خواسته‌تان معرفی می‌کنیم.
قرمز شدن لب

بسیاری از افرادی که لب‌های تیره دارند به دنبال قرمز شدن لب خود هستند؛ زیرا تیره بودن و لب‌های ترک‌خورده ظاهری ناخوشایند دارد؛ بنابراین شکی در آن نیست که داشتن لب‌های زیبا به‌صورت طبیعی خواسته همه زنان و مردان است. همراه دلتامگ باشید.

دلایل تیرگی و خشکی لب‌ها

  • کم‌آبی و خشک نگه‌داشتن لب‌ها برای مدت طولانی
  • داشتن عادات نامناسب در سبک زندگی (عدم مصرف میوه و سبزیجات)
  • استفاده‌کردن مداوم از لوازم آرایشی لب یا محصولات آرایشی
  • قرارگرفتن طولانی‌مدت در معرض نور خورشید
  • داشتن مشکل کم‌خونی
  • مصرف کافئین و نوشیدنی‌های گرم
  • واکنش آلرژیک
  • استفاده از لوازم آرایشی بی‌کیفیت
  • سیگارکشیدن زیاد
  • مصرف زیاد کافئین
  • عدم تعادل هورمونی

دلایل تیرگی و خشکی لب‌ها

۵ روش خانگی برای قرمز شدن لب

در ادامه ۵ روش خانگی که به قرمز شدن لب کمک می‌کند را به شما آموزش می‌دهیم.

لیمو و شکر

اولین مورد برای قرمز شدن لب استفاده از ترکیب لیمو و کمی شک است. لیمو را نازک برش بزنید و کمی شکر روی آن بپاشید. سپس هر روز آن را روی لب‌هایتان مالیده و ماساژ دهید. شکر بهترین ماده برای ازبین‌بردن سلول‌های مرده لب بوده و لیمو یک عامل سفیدکننده طبیعی است که تیرگی لب ناشی از نور خورشید را از بین می‌برد.

عسل، شکر و روغن‌زیتون

عسل، شکر و روغن‌زیتون را با هم ترکیب کنید تا یک مخلوط شگفت‌انگیز را درست کنید. این مخلوط برای قرمز شدن لب بسیار مفید و مؤثر خواهد بود. این ترکیب را کافی است شما روی لب‌هایتان بمالید و به مدت ۱۰ دقیقه ماساژ دهید تا نتیجه آن را ببینید.

قرمز شدن لب با شیر

اسید لاکتیک یکی از موثرترین و بهترین مواد برای روشن کردن رنگ پوست و از بین بردن تیرگی پوست است. شما می‌توانید برای این منظور چند قطره از آن را روی پنبه بریزید و روی لب‌های خود قرار دهید. علاوه بر اثر روشن کنندگی، شیر همچنین می‌تواند باعث از بین بردن سلول‌های مرده پوست که باعث تیرگی لب‌ها می‌شود نیز شود.

مطلب پیشنهادی:  رنگ این رژلب در طول روز تغییر می‌کند

قرمز شدن لب با شیر

گلبرگ‌های گل رز و شیر

یکی دیگر از راه‌ها برای قرمز شدن لب به روش خانگی استفاده از گلبرگ‌های گل رز است. گلبرگ‌های گل‌رز را برای ندتی درون شیر بریزید. سپس از گلبرگ‌ها یک خمیر درست کرده و چند قطره عسل و گلیسرین به آن اضافه کنید.

حالا اجازه دهید این خمیر 15 دقیقه روی لب‌هایتان بماند. درنهایت، لب‌هایتان را به آرامی با شیر پاک کنید. با انجام این درمان به صورت روزانه، نتایج شگفت‌انگیزی خواهید دید!

ترکیب آب‌لیمو، عسل و ماست

آب‌لیمو یکی از محبوب‌ترین سفید کننده‌ها بوده که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. خاصیت سفیدکنندگی آب لیمو به دلیل محتوای اسیدی است که می‌تواند تمام سلول‌ها مرده و دیگر عناصر را از سطح لب‌ها بردارد.

برای اینکه یک ترکیب روشن‌کننده و مرطوب‌کننده به دست بیاورید، باید یک پماد نرم‌کننده درست کنید، عسل، آب‌لیمو و ماست را باهم مخلوط و به یک پماد تبدیل کنید.

این ترکیب را روی لب‌هایتان بزنید و حداقل یک ساعت بگذارید روی لب‌هایتان بماند. در نهایت، به جای پاک کردن پماد از لب‌هایتان، آن را به آرامی روی لب‌هایتان بمالید تا کم کم پاک شود.

تعداد کلمات مطلب: 496

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

مصرف روزانه سماق، معجزه می‌کند!

خواص و فواید سماق را می‌دانید؟ سماق یکی از ادویه‌های کاربردی در آشپزخانه ما ایرانی‌ها است …