قیمت اجاره خانه و خرید آپارتمان در کوی کارمندان جنوبی کرج + نمونه آگهی

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال خرید خانه در محله‌ای با امکانات رفاهی خوب در کرج هستید، حتما سری به کوی کارمندان جنوبی بزنید.
خرید آپارتمان در کوی کارمندان جنوبی کرج

کوی کارمندان جنوبی کرج یکی از خوش‌نشین‌ ترین محله‌های شرقی شهر کرج است که برای خرید آپارتمان و زندگی عالی است. کوی کارمندان جنوبی کرج محله‌ای است که خانه‌های آن توسط محمد صادق فاتح یزدی بنا شده است. در قدیم کارمندان شرکت روغن نباتی جهان یا نساجی جهان برای اینکه به محل کار خود نزدیک باشند، در این محدوده کرج خانه ساختند و ساکن شدند. به همین دلیل این منطقه کوی کارمندان نامگذاری شده است.

توصیه می‌کنیم آگهی‌های اجاره و خرید آپارتمان در کوی کارمندان جنوبی کرج را در سایت ملکی دلتا مشاهده کنید و با قیمت‌های دقیق و به روز این منطقه بیشتر آشنا شوید.

اجاره آپارتمان در کرج

کوی کارمندان جنوبی کرج کجاست؟

خرید آپارتمان در کوی کارمندان جنوبی در منطقه 9 شهرداری کرج برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب است. این محله از شمال به بلوار شهید بهشتی، از غرب به بلوار یادگار امام، از شرق به بلوار جمهوری اسلامی و از جنوب به بلوار سرداران محدود می‌شود.

با خرید و اجاره آپارتمان در کوی کارمندان جنوبی کرج و زندگی در این محله دنج با جهانشهر، کوی کارمندان شمالی، دهقان ویلا، چهارصد دستگاه و گلشهر ویلا همسایه خواهید شد. 9 دستگاه از قدیمی‌ترین خیابان‌های کوی کارمندان جنوبی است که محل زندگی کارمندان شرکت صنعتی بوده است.

دسترسی به کوی کارمندان جنوبی کرج

تردد با ماشین شخصی از بلوارهای شهید بهشتی، یادگار امام و درنهایت آزادراه کرج قزوین بسیار راحت است. ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسیرانی نیز به وفور در این محله به چشم می‌آیند. نزدیکترین مترو به کوی کارمندان جنوبی نیز ایستگاه مترو کرج است.

خرید آپارتمان در کوی کارمندان جنوبی کرج

امکانات کوی کارمندان جنوبی کرج

مرکز آموزشی کوثر، دبیرستان مهندس ثانی دوره اول متوسطه، مدرسه استثنایی دکتر اسپرورین و دبستان شهیدان نصیری در این محله معروف هستند. کافه رستوران سرآشپز، نامبروان، استخر یادآوران کرج، سالن ورزشی شهید بهشتی میدان رسالت، مجموعه ورزشی شهید سبحانی نیز از اماکن تفریحی کوی کارمندان جنوبی کرج هستند.

مطلب پیشنهادی:  محله اقدسیه، جذاب و دنج برای زندگی در تهران

قیمت خرید آپارتمان در کوی کارمندان جنوبی کرج

قیمت خرید خانه در کوی کارمندان جنوبی کرج بسته به موقعیت، تعداد واحدهای ساختمان، امکانات، متراژ و سن بنا متغیر است. برای خرید آپارتمان در کوی کارمندان جنوبی کرج به طور متوسط باید متری 30 تا 40 میلیون تومان هزینه کنید. البته خانه‌های قدیمی و با سن بنا بالا با قیمت‌های پایین‌تر حتی متری 20 میلیون تومان نیز یافت می‌شود. چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

نمونه قیمت‌ خرید خانه در کوی کارمندان جنوبی کرج

متراژ سن بنا قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت خرید خانه (تومان)
73 متر 20 سال ساخت 25,753,000 1,880,000,000
76 متر 17 سال ساخت 31,578,000 2,400,000,000
61 متر 13 سال ساخت 40,163,000 2,450,000,000

قیمت اجاره آپارتمان در کوی کارمندان جنوبی کرج

توصیه می‌کنیم برای اطلاع دقیق از قیمت خرید و اجاره آپارتمان در کوی کارمندان جنوبی کرج از سایت ملکی دلتا و به روزترین آگهی‌ها دیدن نمایید. در جدول زیر چند نمونه قیمت‌ اجاره آپارتمان در کوی کارمندان جنوبی کرج آمده است:

متراژ سن بنا قیمت اجاره خانه (تومان) قیمت رهن خانه (تومان)
130 متر 12 سال ساخت 0 750,000,000
70 متر 17 سال ساخت 5,000,000 200,000,000
90 متر 20 سال ساخت 3,000,000 300,000,000

تعداد کلمات مطلب: 510

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های کرج

همچنین بخوانید

محله صادقیه تهران با دسترسی عالی برای سکونت

محله صادقیه جزو آن دسته از محله‌هایی است که از امکانات و دسترسی خوبی برخوردار است؛ اما بسی…