رپورتاژآگهی

خرید آنلاین و اینترنتی کاغذ دیواری از فروشگاه منزل

0
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
یکی از معتبرترین مراکز فروش کاغذ دیواری در تهران و ایران که علاوه بر فروش حضوری، امکان خرید آنلاین انواع کاغذ دیواری را برای مشتریان خود در تهران و سراسر کشور فراهم کرده است، فروشگاه منزل نام دارد.
خرید آنلاین و اینترنتی کاغذ دیواری منزل

مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران کجاست؟‌ این سوالی‌ست که برای تمام افرادی که قصد دارند برای منزل یا محل کار خود کاغذ دیواری خریداری کنند، پیش می‌آید‌. با توجه به شرایط اقتصادی، پیدا کردن مرکز فروش کاغذ دیواری ارزان در تهران برای درصد زیادی از خریداران مهم است؛ زیرا باعث صرفه‌جویی‌ در هزینه‌ها می‌شود. یکی از معتبرترین مراکز فروش کاغذ دیواری در تهران و ایران که علاوه بر فروش حضوری، امکان خرید آنلاین انواع کاغذ دیواری را برای مشتریان خود در تهران و سراسر کشور فراهم کرده است، فروشگاه منزل نام دارد. برای آشنایی بیشتر با فروشگاه پوستر دیواری و کاغذ دیواری منزل تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین فروشگاه کاغذ دیواری در تهران و ایران کجاست؟

بهترین مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران فروشگاه منزل است. این فروشگاه موفق شد که در سال 1396 عنوان برترین تولیدکننده کاغذ دیواری سه‌ بعدی و پوستر دیواری ایران را به خود اختصاص دهد. مهم‌ترین هدف مدیران از راه‌اندازی این فروشگاه زیباتر کردن دکوراسیون داخلی محیط منازل، محیط‌های اداری و کاری با ارائه محصولات منحصربه‌فرد، باکیفیت و ارزان‌قیمت است.

فروشگاه منزل

تمام کاغذدیواری‌های تولید شده توسط منزل دارای ویژگی‌هایی شامل دوام و کیفیت بالا، داشتم قابلیت ضدحریق، قابل شستشو بودن، قابل ترمیم شدن، عدم جذب گردوخاک و تمیز ماندن، نصب راحت، عدم تولید بوی بد و ضدحساسیت هستند. امکان خرید آنلاین انواع کاغذ دیواری از فروشگاه منزل باعث شده است که علاوه بر شهروندان تهرانی، مشتریان از تمام استان‌ها و شهرهای کشور به راحتی بتوانند کاغذدیواری مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرند. در فروشگاه اینترنتی منزل، پوستر دیواری و کاغذدیواری براساس طرح، اتاق و کسب‌وکار دسته‌بندی شده‌اند تا مراحل انتخاب و ثبت سفارش برای سفارش‌دهنده روند ساده‌تری داشته باشد.

معرفی انواع کاغذ دیواری ارائه شده در فروشگاه منزل

مشتریان با ورود به سایت فروشگاه اینترنتی منزل به‌عنوان مرکز فروش کاغذ دیواری ارزان در تهران با محصولات خاص و متنوعی روبه‌رو می‌شوند. انواع کاغذ دیواری ارائه شده در این فروشگاه عبارتند از:

کاغذ دیواری ساده

در میان انواع کاغذ دیواری‌ها، کاغذدیواری ساده یا تک رنگ از جمله محصولات پرکاربرد محسوب می‌شود. این دیوارپوش‌ها به دلیل اینکه طرح خاصی در آنها به کار نرفته، در تمام فضاها قابل استفاده هستند. واقعیت این است که کاغذ دیواری ساده و شیک مورد پسند بیشتر اقشار جامعه است. کاغذ دیواری بدون طرح بعد از مدتی موجب ایجاد کسالت در افراد نشده و فضا را به یک محیط تکراری تبدیل نمی‌کنند. در اصل حتی در دنیای کاغذدیواری نیز، زیبایی در سادگی است.

کاغذ دیواری داماسک

یکی از پرفروش‌ترین انواع پوشش‎‌های دیواری، کاغذ دیواری داماسک است. کاغذ دیواری طرح داماسک دارای طرح و رنگ‌های متنوعی بوده و با داشتن ظاهر جذاب و لوکس، برای محوطه‌های مختلف از جمله سالن پذیرایی، دیوار پشت تلویزیون و همین طور هال و اتاق کار، مناسب هستند. با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون محیط، می‌توان بهترین نوع پوستر دیواری داماسک را انتخاب کرده و با نصب حرفه‌ای از جلوه آن، نهایت لذت را برد.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری‌ سه بعدی یا پوستر دیواری سه بعدی همان پوستر دیواری است، که به دلیل داشتن طرح سه بعدی یا 3d اصطلاحا به آن کاغذدیواری سه‌ بعدی می گویند. کاغذدیواری‌‌‌ های سه بعدی در طرح های بسیار متنوعی طراحی و تولید و عرضه می شوند و همین امر نیز باعث شده تا این دسته از محصولات برای هر نوع سلیقه ای گزینه های زیادی را داشته باشد. کاغذ دیواری‌‌ های سه بعدی‌ را می توان در اتاق خواب، اتاق کودک، سالن پذیرایی، محل کار، اتاق نوجوان، فضاهایی مانند کافی شاپ و… نصب و استفاده نمود.

کاغذ دیواری پذیرایی

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه یا آپارتمانی را بخش پذیرایی آن به خود اختصاص می‌دهد. برای آن که دکوراسیون پذیرایی به بهترین شکل ایجاد شود، استفاده از کاغذ دیواری به جای رنگ کردن، جایگاه فوق العاده‌ای خواهد داشت. از این رو برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی نیز باید بیش از هر جای دیگری در منزل، دقت و وسواس به خرج داد. با توجه به تنوع طرح و رنگ انواع کاغذ دیواری پذیرایی، لازم است که با در نظر گرفتن المان‌های مختلف، بهترین تصمیم گیری در این خصوص را داشته باشید.

کاغذ دیواری اتاق خواب

حالا شاید از خودتان بپرسید که ارتباط داشتن خواب خوب با کاغذ دیواری در چیست؟ جالب است بدانید که کاغذدیواری اتاق خواب تأثیر زیادی بر کیفیت خواب داشته و از این رو، انتخاب درست آن بسیار مهم است. استفاده از کاغذ دیواری در اتاق خواب تغییر بسیار جذابی برای دکوراسیون آن محسوب می‌شود. پیشنهاد ما این است که اگر دارای اختلال در خواب هستید، حتما از کاغذ دیواری برای اتاق خواب استفاده کنید. کاغذ دیواری اتاق خواب باید خاصیت آرامش‌دهندگی داشته‌باشد و بتواند محیط جذابی را برای خواب راحت شما فراهم کند.

مطلب پیشنهادی:  3 مدل میز ناهارخوری جدید دو نفره برای دکوراسیون‌های خاص

خرید کاغذ دیواری از فروشگاه منزل چه مزایایی دارد؟

با مطالعه بخش‌های قبلی متوجه شدید که معتبرترین مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران کجاست‌. در این بخش با مزایای خرید آنلاین از فروشگاه انلاین منزل آشنا خواهید شد:

متنوع بودن طرح‌های کاغذ دیواری

یکی از مهم‌ترین مزایای فروشگاه منزل، متنوع بودن طرح‌های کاغذ دیواری است. مشتریان با هر سلیقه‌ای که وارد سایت این فروشگاه شوند، می‌توانند کاغذ دیواری طرح دلخواه و مورد نظر خود را پیدا کنند؛ زیرا تنوع محصولات آنقدر بالاست که محال است دست خالی این فروشگاه را ترک کنند. متخصصان مرکز فروش منزل همواره در تلاشند که به‌روزترین طرح‌های کاغذ دیواری معمولی و سه‌بعدی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

: کاغذ دیواری در طرح و مدل های مختلف

قیمت کاغذ دیواری از ارزان تا گران

از مهم‌ترین دلایل پرطرفدار بودن فروشگاه کاغذ دیوری منزل در بین مشتریان تهرانی و شهرستانی این است که کیفیت کاغذهای دیواری ارائه شده در این مرکز بالاست و قیمت محصولات بسیار مناسب است‌. درواقع سفارش‌دهنده با هر بودجه‌ای که در اختیار دارد، می‌تواند به طیف وسیعی از محصولات دسترسی داشته باشد و از بین کاغذهای دیواری ارزان تا گران مناسب‌ترین نوع را انتخاب و خریداری کند.

یکی از سوالات مهمی که در این زمینه از سوی مشتریان، به شکلی زودهنگام مطرح می شود؛ این است که کاغذدیواری متری چند است و چقدر هزینه باید برای دیوارپوش کردن منزل پرداخت کنیم؟ باید گفت که قیمت رول کاغذدیواری، بسته به جنس اولیه کاغذ، طرح و رنگ و همین طور کیفیت چاپ کاغذ دیواری بستگی مستقیم خواهد داشت. با این همه اگر مایل به تجربه قیمت کاغذ دیواری ارزان هستید، باید به طور هوشمندانه به دنبال مدل مورد نظر خود در میان برندها و طرح های مختلف در این دیوارپوش ها باشید. به این ترتیب، موفق خواهید شد که درست کاغذ دیواری مورد نظر خود را با بهترین قیمت رقابتی خریداری کنید. قیمت کاغذ دیواری در فروشگاه منزل از جنس ارزان 98,000 تومانی تا جنس لاکچری 350,000 تومانی (هر متر مربع) را شامل می شود.

چاپ طرح دلخواه مشتری روی کاغذ دیواری

یکی دیگر از مزیت‌های مهم خرید کاغذ دیواری از بهترین مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران یعنی سایت منزل این است که امکان سفارشی‌سازی محصولات نیز وجود دارد. مشتریان می‌توانند در زمان ثبت سفارش از دست‌اندرکاران فروشگاه بخواهند که طرح دلخواه آن‌ها را روی کاغذ دیواری چاپ کنند. کاغذ دیواری‌های سفارشی با بهترین کیفیت چاپ می‌شوند.

هزینه و قیمت چاپ کاغذ دیواری سفارشی یا پوستر سفارشی، بستگی مستقیم به این دارد که نوع کاغذ انتخاب شده چطور باشد و همین طور چه ابعادی برای چاپ از سوی مشتری اعلام شود. در وب سایت منزل و در بخش سفارش پوستر اختصاصی، شما می‌توانید با انتخاب ابعاد و کاغذ چاپ، هزینه چاپ پوستر دیواری سفارشی را مشاهده کرده و پس از آن، نسبت به ثبت سفارش خود برای چاپ پوستر دیواری با عکس دلخواه، اقدام کنید.

ارسال رایگان کاغذ دیواری به تهران و سراسر کشور

بعد از اینکه وارد سایت منزل شدید و کاغذ دیواری مورد نظر خود را از بین محصولات جذاب و متنوع این سایت انتخاب و خریداری کردید، برای آماده شدن و ارسال محصول خریداری شده به آدرس شما یک روز زمان لازم است. اگر ساکن تهران باشید، کاغذ دیواری توسط پیک به دست شما می‌رسد و لزومی به پرداخت هزینه نیست. درصورتی که ساکن شهرستان باشید، ارسال کاغذ دیواری شما بر عهده تیپاکس است و دو تا سه روز زمان می‌برد تا محصول به دستتان برسد. هزینه ارسال محصولات به شهرستان نیز رایگان است و هیچ هزینه‌ای بابت آن از سفارش‌دهنده دریافت نمی‌شود.

خرید آنلاین کاغذ دیواری از فروشگاه منزل

در این مطلب راجع به اینکه معتبرترین مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران کجاست، چه محصولاتی ارائه می‌دهد و چه مزایایی دارد، توضیح دادیم. حالا دیگر می‌دانید که فروشگاه منزل manzel.ir معتبرترین مرکز فروش کاغذ دیواری ارزان در تهران است و باکیفیت‌ترین انواع کاغذدیواری را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود در تهران و سایر نقاط کشور قرار می‌دهد. قبل از خرید می توانید نمونه های کار شده و نصب شده کاغذدیواری در اینستاگرام فروشگاه منزل مشاهده کنید. فروشگاه اینترنتی منزل با بیش از 1500 مدل جدید کاغذ دیواری، 500 پروژه نصب و اجرا شده به همراه رضایت مشتری، قیمت مناسب و برند های خاص یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید کاغذ دیواری است.

تعداد کلمات مطلب: 1481

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بدون هزینه دکوراسیون منزل را تغییر دهید

امروزه بسیاری از افراد برای تغییر روحیات خود و اعضای خانواده دوست دارند که دکوراسیون خانه …