شگفت‌انگیزترین عکس‌های واقعی از طبیعت

0
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تابه‌حال برایتان پیش‌آمده که عکس طبیعت واقعی را ببینید؛ اما نتوانید قبول کنید که این عکس می‌تواند واقعی باشد؟ یا اینکه تصاویری از طبیعت ببینید و فکر کنید که فتوشاپ است؟ در این مقاله قرار است که عجیب ترین عکس‌های واقعی از طبیعت را به شما نشان دهیم.
عکس طبیعت واقعی

بعضی از عکس‌های طبیعت آن‌قدر غیرواقعی و عجیب به نظر می‌رسند که کمتر کسی می‌تواند باور کند تصویر پیش رویش، عکس طبیعت واقعی است. در واقع هرچه تکنولوژی بیشتر پیشرفت می‌کند، اعتماد انسان‌ها به چیزهایی که در اینترنت می‌بینند کمتر می‌شود؛ اما دلتامگ قرار است گالری عکس طبیعت پاییزی را پیش روی شما با آدرس دقیق باز کند تا هیچ شک و شبهه‌ای برایتان باقی نماند. این عکس‌ها از زیباترین مکان های جهان گرفته شده‌اند.

عکس طبیعت واقعی آبشار آتشین یوسمیتی

هرسال در اواخر پاییز به یکی دو هفته، آبشار دم‌اسبی یوسمیتی تنها برای چند دقیقه قبل از غروب آفتاب به شکل اعجاب‌انگیز و جادویی شروع به درخشیدن می‌کند! در نگاه اول شاید این عکس فتوشاپ به نظر برسد؛ اما ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که این یک عکس کاملا واقعی است! شاید فکر کنید که این یک آبشار از گدازه‌های آتشفشانی است، اما باز هم پاسخ ما منفی است.

آبشار یوسمیتی یک آبشار کاملا معمولی است که در اواخر پاییز باوجود اینکه همه‌جا از برف پوشیده شده است تنها برای چند دقیقه قبل از غروب خورشید شروع به درخشیدن می‌کند که به‌احتمال زیاد انعکاس نور خورشید در لحظه مناسب در مکان مناسب است! گردشگران و عکاسان زیادی تنها برای ثبت همین چند دقیقه روزها و ساعت‌های طولانی را در اطراف آبشار کمپ می‌زنند تا زیباترین تصویر واقعی از طبیعت را ثبت کنند تا عکس طبیعت واقعی برای تصویر زمینه گوشی‌های شما خلق کنند!

آبشار آتشین یوسمیتی

برج سوتور در سانفرانسیسکو در مه غلیظ

راستش را بخواهید شاید در نگاه اول این یک عکس طبیعت واقعی ساده باشد؛ اما وقتی دقیق‌تر به عکس نگاه می‌کنید به نظر می‌رسد که یک کشتی هلندی در میان ابرهای آسمان در حال پرواز است! سانفرانسیسکو یکی از خوش‌آب‌وهواترین شهرهای ایالت کالیفرنیای امریکاست که جاذبه‌های بی‌شماری دارد. از آنجایی که این شهر در نزدیکی اقیانوس آرام قرار گرفته در فصل پاییز و زمستان پوشیده از مه غلیظ است.

در این شهر برجی مخابراتی به نام برج سوترو وجود دارد که بر بلندای تپه‌ای مشرف به شهر واقع شده است. زمانی که ابرها از فراز این شهر عبور می‌کنند یا زمانی که مه غلیظ شهر را در بر می‌گیرد دکل مخابراتی این برج همچون کشتی هلندی بر فراز ابرها شناور می‌شود. بسیاری از عکاسان و فیلم‌برداران طبیعت همه تلاش خود را می‌کنند تا در زمان مناسب و در مکان مناسب در این شهر حضور داشته باشند تا بتوانند این پدیده عجیب و جذاب را شکار کنند.

برج سوتور سانفرانسیسکو

عکس طبیعت واقعی از درخت ۱۴۰۰ساله معبد چینی

لابد شما هم فیلم‌های چینی بسیاری دیده‌اید که در آن‌ها کنگ فوی عجیب و غریب چینی را به نمایش می‌گذارند و با دیدن آن همه صحنه بزن‌بزن دروغی مغزتان سوت کشیده است. یا دیدن فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی که در آن‌ها درختان کهن‌سال جادویی را نمایش می‌دهند؛ اما این یکی دیگر دروغی و تخیلی نیست.

درخت هزار و چهارصد‌ساله ژینکو در نزدیکی معبدی بودایی به نام Gu Guanyin در کوه‌های Zhongnan واقع شده که در روزهای سرد پاییزی برگ‌های زیبای آن شروع به ریزش می‌کند و زیباترین تصویر جادویی از طبیعت را خلق می‌کند. درخت جینکو 270 میلیون سال است که بر روی زمین زندگی می‌کند و برگ‌های آن مصارف دارویی و آشپزی بسیاری دارد. چینی‌ها از دانه‌های این درخت در غذایی گیاهی به نام لذت بودا استفاده می‌کنند!

مطلب پیشنهادی:  هشدار! کمبود این ویتامین‌ها باعث کوتاهی قد کودکان می‌شود!

در گالری عکس طبیعت پاییزی تصویر برگ‌ریزان این درخت که دریاچه کوچک زردرنگی را خلق می‌کند، جایگاه خاصی دارد و هر ساله گردشگران، عکاسان و فیلم‌برداران زیادی در فصل پاییز در این معبد چینی جمع می‌شوند تا بتوانند زیباترین تصاویر را از آن به ثبت برسانند.

درخت ژینکو چین

عکس طبیعت واقعی از حباب‌های دریاچه آبراهام کانادا

تصویر شگفت انگیز بعدی متعلق به دریاچه‌ای در کاناداست که در گالری عکس طبیعت در لیست عکس طبیعت واقعی باکیفیت بالا جا می‌گیرد. این دریاچه در زمستان زمانی که سوز و سرمای وحشتناک کانادا بر تمام این سرزمین چیره می‌شود، یکی از زیباترین و جادویی‌ترین مناظر طبیعت را ایجاد می‌کند.

دریاچه آبراهام کانادا یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های کاناداست که در فصل زمستان کف‌پوشی شیشه‌ای با طرح سه‌بعدی حباب‌های رنگی آتش‌زا در آن شکل می‌گیرد. حتما می‌پرسید آتش‌زا به چه معنی است؟ از آنجایی که این حباب‌ها در کسری از ثانیه به علت یخ‌زدن حباب‌های گازهای متان کف دریاچه شکل گرفته‌اند به‌شدت قابل اشتعال و خطرناک هستند. پس اگر می‌خواهید به عکس‌برداری آن‌ها بروید باید بسیار مراقب باشید.

حباب های دریاچه آبراهام

پل شیطان در آلمان مکانی ماورایی روی زمین

بدون شک گل سرسبد شگفت‌انگیزترین عکس‌های واقعی از طبیعت عکس‌های جادویی و عجیبی است که از پل راکوتز، معروف به پل شیطان در آلمان گرفته شده است. اگر در زمان درست و در مکان درستی در اطراف این پل قرار بگیرید می‌توانید صحنه‌ای را شکار کنید که بسیار عجیب و حیرت‌انگیز است.

این پل که افسانه‌های زیادی درباره آن وجود دارد و بسیار معتقدند که به دستان شیطان ساخته شده، پلی با معماری خاص است که قدمت آن به سال 1860 میلادی برمی‌گردد. این پل یک نیم‌دایره کامل است که انعکاس آن در آب یک دایره کامل را شکل می‌دهد و عکاسان زیادی برای ثبت عکس‌های جادویی از آن در فصل‌های مختلف راهی پارک کروملائور می‌شوند.

پل شیطان در آلمان

سخن پایانی

ثبت یک عکس طبیعت واقعی که به‌محض دیدن آن دنیای خیالی و ماورای تصور بشری به ذهن بیننده بیاید قطعا کار هرکسی نیست. عکاسان طبیعت برای ثبت عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت که برای بیننده گمراه‌کننده باشد در تمام فصل‌های سال راهی دورافتاده‌ترین نقاط زمین می‌شوند و روزهای زیادی را به انتظار ثبت یک‌لحظه جادویی می‌نشینند. پس از این گالری عکس طبیعت غافل نشوید.

 

تعداد کلمات مطلب: 896

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

خانم باسیاست با این ترفند از شوهرت پول بگیر

روش پول گرفتن از همسر باید با سیاست خانومانه انجام شود. موضوع گرفتن پول از همسر یکی از مسا…