فرصت اجاره و خرید آپارتمان در باغستان کرج با بودجه کم

4
16
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال محله‌ای با بافت نوساز و قیمت مناسب در کرج هستید، باغستان را فراموش نکنید.
محله باغستان کرج

باغستان، یکی از محبوب‌ترین مناطق کرج با بافت نوساز و قیمت‌های مناسب، گزینه‌ای استثنایی برای زندگی است؛ اگر به دنبال زندگی در یک محیط آرام با آب و هوای تمیز کوهستان هستید این محله یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. اگر به دنبال خرید آپارتمان در باغستان کرج هستید، سایت ملکی دلتا آگهی‌های متنوعی از اجاره و خرید آپارتمان در باغستان را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مطلب از دلتامگ نیز شما را با جزییات محله باغستان، دسترسی، امکانات آن و همچنین قیمت خرید و اجاره خانه در این محله آشنا می‌کنیم.

خرید آپارتمان در کرج

باغستان کرج کجاست؟

باغستان کرج در قسمت شمال شرقی و در منطقه 6 شهرداری، در مجاورت با شاهین ویلا و جهانشهر قرار دارد. خرید و اجاره آپارتمان در باغستان کرج در دو بخش شرقی و غربی رونق دارد و در باغستان غربی پر طرفدارتر است. این محله از سمت شمال به جاده آتشگاه و محله برغان، از شرق تا بلوار بهارستان، خیابان پیروزی شمالی و بلوار موذن، از جنوب تا بلوار امام خمینی و بلوار عبدالعلی‌نژاد و از غرب به آزادراه کرج قزوین می‌رسد. جمعیت این محله خوش آب و هوا به 270 هزار نفر رسیده و به دلیل افزایش طرفداران برای خرید در این منطقه، جمعیت رو به افزایش است.

خرید آپارتمان در باغستان کرج

دسترسی محله باصفای باغستان

ایم محله به بلوار و میدان ولیعصر، بلوار شبنم‌ها، خیابان آتشگاه و چند خیابان دیگر راه دارد.  بعد از ساخت ایستگاه مترو گلشهر، رفت و آمد به تهران هم برای ساکنین محله آسان‌تر شده است. از این محله برای رسیدن به ایستگاه مترو گلشهر، اتوبوس و تاکسی وجود دارد. در کل ساکنین محله دسترسی قابل قبولی به سطح شهر کرج دارند.

امکانات محله

اگر می‌خواهید آپارتمانی با قیمت مناسب در کرج اجاره کنید، باغستان یک گزینه خوب است. در این محله واحدهای نوساز، مراکز خرید، مراکز درمانی و تفریحی زیادی وجود دارد. در ادامه به امکانات این محله اشاره می‌کنیم:

مراکز درمانی و داروخانه‌های محله باغستان

در محله باغستان بیمارستان البرز، یکی از شاخص‌ترین مراکز درمانی در شهر کرج، قرار دارد. به غیر از این بیمارستان، ساختمان پزشکان مشایخی و درمانگاه دکتر حسینی هم در این محله وجود دارند. داروخانه دکتر طاهری، داروخانه درمانگاه دکتر حسینی، داروخانه شبانه‌روزی آذر و داروخانه ارکیده نیز در این محله برای رفاه حال ساکنین قرار گرفته است.

مراکز تجاری

از جمله مراکز بزرگ خرید در باغستان می‌توان به بازار روز باغستان و پاساژ کیا اشاره کرد. به جز این دو مرکز خرید، مراکز خرید کوچک دیگری نیز در سطح محله قرار گرفته‌اند. برخی از مراکز خرید مهم این محله عبارتند از: بازار جمعه، فروشگاه کوروش و سوپر مارکت‌های سورنا و کاج.

مطلب پیشنهادی:  معرفی و بررسی قیمت مسکن در محله نواب

مراکز آموزشی

از جمله فضاهای آموزشی موجود در این منطقه می‌توان به دبستان دخترانه عترت، دبیرستان دوره اول دخترانه شهید رمضان پور، دبیرستان امام صادق، مدرسه علامه حلی، آموزشگاه زبان حکمت، آموزشکده شهید بهشتی شماره ۲ کرج، دانشکده پیراپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی البرز و تعدادی مراکز آموزشی دیگر اشاره کرد.

مراکز مذهبی

مسجد حضرت ابوالفضل، مسجد امام حسین و مسجد شهدا از جمله مراکز مذهبی محله باغستان است. مساجدی که در تمام سال میزبان مراسم‌های مذهبی و گردهمایی شهروندان کرجی است.

قیمت خرید آپارتمان در باغستان کرج

استقبال برای خرید خانه، هم به دلیل قیمت متوسط و هم موقعیت و امکانات رفاهی بالای این منطقه است. در منطقه باغستان کرج، فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی در انتظار شماست. این محله با بافت نوساز خود توجه خریداران زیادی را جلب کرده و به عنوان یکی از محبوب‌ترین مناطق برای خرید آپارتمان در کرج شناخته می‌شود. برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری با بودجه کم هستند، خرید آپارتمان در باغستان کرج گزینه‌ای مناسب است. چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

متراژ(متر) سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع (تومان)

قیمت خرید

145 نوساز 35,172,000 5,100,000,000
85 15 28,824,000 2,450,000,000
83 18 37,349,000 3,100,000,000

قیمت اجاره آپارتمان در باغستان کرج

واحدهای متراژ پایین زیادی در باغستان کرج دیده می‌شوند که برای اجاره توسط خانواده‌های کم جمعیت مناسب است. برای دیدن قیمت‌های دقیق اجاره خانه، پیشنهاد می‌کنیم از گزینه‌های رهن و اجاره آپارتمان در این محله دیدن نمایید. چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

متراژ سن بنا اجاره(تومان) ودیعه(تومان)
100 6 8,000,000 200,000,000
70 12 250,000,000
100 12 4,500,000 300,000,000

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    18 مهر 1402 در 0:53 ق.ظ

    انقدرگفتی‌ ارزونه‌ ارزونه‌ فکر‌ کردم‌ قیمت‌ یه‌ اپارتمانش‌ حدود۵۰۰میلیونه‌ نمیدونستم‌ ۲میلیارد‌ به‌ بالا‌ ی‌

    پاسخ

  2. گیتا

    18 مهر 1402 در 6:41 ق.ظ

    هفده ساله باغستان زندگی میکنم ، یکی از بهترین مناطق کرجه

    پاسخ

    • ناشناس

      20 مهر 1402 در 6:37 ب.ظ

      این کجاش ارزونه؟؟؟ کدوم جوون می‌تونه با حقوق کارمندی یا اسنپ یا پیک موتوری بره بخره که میگید ارزون؟؟

      پاسخ

  3. ناشناس

    21 مهر 1402 در 1:33 ق.ظ

    یک جوری گفتید قیمت مناسب گفتم زیر 1 تومانه. خونه 17 سال ساخت 3/200 میشه ارزون؟!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های کرج

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…