خرید آپارتمان در حصارک کرج؛ با 650 میلیون صاحب خانه شوید

0
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال محله‌ای با قیمت مناسب و دسترسی عالی در کرج هستید، سری به محله حصارک بزنید.
اجاره و خرید آپارتمان در حصارک کرج

خرید آپارتمان در حصارک کرج، منطقه‌ای با بافت قدیمی، به دلیل شرایط آب و هوایی خوب فرصتی مناسب برای زندگی و سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. اگر با منطقه حصارک کرج آشنایی ندارید، با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی در مورد این منطقه به شما ارائه دهیم. برای دیدن آگهی‌های متنوع با قیمت مناسب می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید. خرید آپارتمان در حصارک کرج، به ویژه در حصارک بالا، فرصت سرمایه‌گذاری و زندگی آرام را برای شما به همراه دارد.

اجاره آپارتمان در کرج

موقعیت جغرافیایی حصارک کرج

حصارک کرج از دو بخش مستقل حصارک بالا و حصارک پایین تشکیل شده است. حصارک بالا در قسمتی از منطقه 6 و حصارک پایین در قسمتی از منطقه 5 شهرداری کرج قرار دارد. این دو منطقه توسط یک بزرگراه (جاده قدیم قزوین) از یکدیگر جدا شده‌اند. حصارک بالا از جنوب به بلوار شمس و هوشیار، از شمال به خیابان کاج شمالی و بلوار اصناف، از شرق به خیابان شریفی و از غرب به آزادراه قزوین-کرج محدود می‌شود. حصارک پایین از شمال به بلوار بهشتی و از جنوب به بلوار هوشیار محدود می‌شود.

راه‌های دسترسی به این محله

این محله در کنار اتوبان قزوین-کرج قرار دارد. برای رسیدن به حصارک کرج در سطح شهر از تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها استفاده کنید. جدیدا افتتاح خط بی آر تی از این محله تا میدان کرج نیز در برنامه سیستم حمل و نقل استان قرار گرفته که دسترسی به این محله را بسیار راحت می‌کند. ایستگاه مترو گلشهر نیز با این محله فاصله چندانی ندارد.

مراکز درمانی حصارک کرج

درمانگاه شبانه روزی پردیسان، مرکز بهداشت، درمانگاه شبانه‌روزی پارسا، بیمارستان رجائی و درمانگاه خاتم الانبیا از جمله مراکز درمانی محله‌های حصارک بالا و پایین هستند.

مراکز تفریحی و تجاری

بازار علی، مجتمع تجاری ستاره، پاساژ البرز، مجتمع خرید مسیح، مرکز تجاری رویال، پاساژ برلیان و مرکز خرید درخشان از مراکز خرید بزرگ محله حصارک هستند.

مراکز آموزشی حصارک

شاخص‌ترین مرکز آموزشی در این محله دانشکده مهندسی دانشگاه خوارزمی است که بین اتوبان قزوین-کرج و خیابان بهشتی واقع شده است. این محله مانند سایر محله‌های کرج دارای تعداد زیادی مدارس در مقاطع مختلف و آموزشگاه‌های خصوصی و نیمه خصوصی و دولتی است.

مطلب پیشنهادی:  مناسب‌ترین قیمت‌های آپارتمان در محله صادقیه تهران

خرید آپارتمان در حصارک کرج

حصارک بالا یا حصارک پایین، کدام برای اجاره ارزان‌تر است؟

قیمت اجاره آپارتمان در حصارک کرج متغیر است و به عواملی مانند متراژ، سن بنا و غیره وابسته است. این منطقه نسبت به سایر محله‌های شمالی کرج ارزان‌تر است و بسیاری از مهاجران و کارمندان به دلیل قیمت مناسب و امکانات رفاهی، تجاری و تفریحی به آن جذب می‌شوند.

حصارک کرج با داشتن آپارتمان‌های متنوع، گزینه مناسبی برای مستاجران با هر بودجه‌ای است. برای مشاهده آگهی‌های اجاره آپارتمان در حصارک کرج، از سایت ملکی دلتا دیدن نمایید. چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

نمونه قیمت‌ اجاره آپارتمان در حصارک کرج

متراژ سن بنا قیمت اجاره خانه (تومان) قیمت رهن خانه (تومان)
70 متر 17 سال ساخت 2,500,000 200,000,000
52 متر 12 سال ساخت 0 130,000,000
85 متر 7 سال ساخت 3,500,000 100,000,000

قیمت خرید آپارتمان در حصارک کرج

همانطور که گفتیم حصارک کرج یکی از مناطق جذاب برای خرید آپارتمان در شهر کرج است. این منطقه با ویژگی‌هایی چون موقعیت جغرافیایی خوب، امکانات فرهنگی، آموزشی، تفریحی و کیفیت زندگی بالا مورد توجه قرار گرفته است. قیمت خرید آپارتمان در حصارک بالا نسبت به حصارک پایین بیشتر است. این منطقه امکانات متنوعی برای خرید مسکن به خریداران ارائه می‌دهد و برای افراد با درآمدهای مختلف گزینه‌های متنوعی دارد. برای دیدن قیمت‌ها و انتخاب ملک مناسب، به لیست آگهی‌های خرید آپارتمان در حصارک کرج در سایت ملکی دلتا مراجعه کنید. چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

نمونه قیمت‌ خرید خانه در حصارک کرج

متراژ سن بنا قیمت خرید خانه (تومان)
63 متر 10 سال ساخت 860,000,000
55 متر 8 سال ساخت 680,000,000
90 متر 10 سال ساخت 1,700,000,000

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های کرج

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…