با جدیدترین مدل های انگشتر آشنا شوید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شاید جالب باشد؛ اما گاهی انتخاب یک انگشتر برای خانم‌ها کار بسیار مشکلی است و با وسواسی که بعضی از افراد دارند، ممکن است انتخاب یک انگشتر ساعت‌ها طول بکشد.
آشنایی با جدیدترین مدل های انگشتر

اگر با جدیدترین مدل های انگشتر آشنایی داشته باشید، دیگر هنگام خرید آن دچار مشکل نمی‌شوید. هر سال انگشترهای زنانه و مردانه با طرح‌های متفاوت روانه بازار شده و دراین‌بین بعضی از آنها با استقبال زیادی روبرو می‌شوند. همراه دلتامگ باشید.

آشنایی با جدیدترین مدل های انگشتر

در ادامه به جدیدترین و قشنگ‌ترین مدل‌ها انگشتر می‌پردازیم.

 انگشترهای کوکتل

برای شناخت مدل‌های انگشتر در ابتدا مدل کوکتل را لازم است بشناسید. انگشتر یا حلقه‌های کوکتل معمولاً دارای اندازه‌هایی بزرگ‌تر از انگشترهای معمولی و با نگین و سنگ‌های درشت است.

این مدل انگشترها معمولاً برای خانم‌هایی که به انگشتر بزرگ و پر زرق‌وبرق علاقه دارند، مناسب است. انگشترهای کوکتل معمولاً در دست راست انداخته شده و انگشتری مناسب برای مهمان‌ها و مراسم‌ها است.

انگشتر خوشه‌ای

انگشتر خوشه‌ای یکی از زیباترین مدل های انگشتری است. این مدل‌ها معمولاً دارای سنگ و نگین‌های مختلف بوده و در رنگ‌ها و اندازه‌های گوناگون طراحی می‌شوند. این نوع انگشترها معمولاً برای مهمانی‌ها و مراسم‌های خاص استفاده می‌شوند و برای استفاده روزمره در خانه و محیط کار مناسب نیستند.

انگشتر خوشه‌ای

انگشترهای طرح تیفانی

جواهرات و انگشترهای تیفانی یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین زیورآلات جهان هستند که به دلیل کیفیت و طراحی بسیار زیبا طرف‌داران بسیار زیادی دارند. نمونه‌های مختلف از دستبند‌ و انگشترهای تیفانی در مدل‌های نگین‌دار و ساده در فروشگاه‌های سراسر دنیا به چشم می‌خورد.

جدیدترین مدل های انگشتر مثل برند کارتیه

یکی از معتبرترین برندهایی که در دنیا معروف هستند، انگشتر کارتیه است. زیورآلات این شرکت به دلیل طراحی و کیفیت خاصی که دارند، جزو پرطرف‌دارترین اکسسوری‌های جهان هستند.

زیورآلات کارتیه با طراحی بسیار ساده و شیک نظر خانم‌ها و آقایان زیادی را در دنیا به خود جلب کرده است و از جمله معدود اکسسوری‌هایی است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. به همین دلیل محصولات کارتیه نیز تبدیل به ترند جهانی شده‌ است.

مدل‌های جدید انگشتر مثل آلبرنادو

انگشترهای البرنادو که در طراحی آن از تعدادی گوی‌های تراش‌خورده با رنگ‌های زیبا استفاده می‌شود، یکی از پر طرف‌دارترین انگشترها در سطح جهان هستند. انواع انگشترهای البرنادو، دستبندهای ساده و النگویی و سایر زیورآلات جذاب از این طرح در سال 2021 به یک ترند جهانی تبدیل شده است و هنوز هم بانوان در سرتاسر جهان از این مدل استفاده می‌کنند. اگر به خرید دستبند نیز علاقه دارید باید به نکات مهمی توجه کنید.

مطلب پیشنهادی:  این کارها زنان را عاشق و دیوانه می‌کند

معرفی انواع انگشتر؛ سولیتر

یکی دیگر از جدیدترین مدل های انگشتر مدل سولیتر است که لازم است با آن نیز آشنا شوید. انگشترهای سولیتر یکی از جذاب‌ترین و گران‌ترین انگشترهای موجود در بازار هستند که چند سالی است تبدیل به ترند جهانی شده‌اند.

این انگشترها از یک قطعه الماس درشت تشکیل شده‌اند و درخشندگی و زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند. بانوان زیادی در جهان طرف‌دار این انگشترها هستند و این سبک به‌عنوان انگشتر نامزدی یا نشان نیز کاربرد دارد. البته لازم است بدانید این مدل انگشترها داری قیمت بسیار بالایی هستند.

معرفی انواع انگشتر؛ سولیتر

ونکلیف و لویی ویتون

طرح‌های زیبای ونکلیف و لوئی ویتون یکی دیگر از زیورآلات جذاب در دنیا هستند که در مدل‌های متنوع و خاصی با نگین‌های جواهر طراحی می‌شوند. این کمپانی فرانسوی نیز با تولید محصولات باکیفیت توانست جایگاه ویژه‌ای در بازارهای جهانی پیدا کند .

حلقه رینگ یا انگشتر تعهد

در این قسمت از جدیدترین مدل های انگشتر به مدل‌هایی به نام رینگ می‌پردازیم. حلقه یا به عبارتی رینگ از انگشترهایی هستند که افراد برای ازدواج از آن استفاده می‌کنند.

این انگشترها معمولاً به‌صورت یک رینگ ساده و بدون طرح و نگین هستند و معمولاً خانم‌ها و آقایان به صورت ست و برای استفاده روزمره و دائم در محیط کار، منزل و دورهمی‌های کوچک از آن استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…