آرایش مناسب پوست گندمی را بشناسید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پوست گندمی یک نوع پوست قهوه‌ای روشن بوده که بیشتر در کشور هند و کشورهای واقع در حاشیه خلیج فارس است.
آرایش مناسب پوست گندمی

آشنایی با آرایش مناسب پوست گندمی به شما کمک می‌کند یک آرایش زیبا داشته و در هر مهمانی بدرخشید. مشكل دختران در آرایش پوست گندمی این است که آن‌ها از قوانین آرایش یا ایده‌های پوست روشن یا رنگ پوست تیره پیروی می‌کنند. همراه دلتامگ باشید.

آرایش مناسب پوست گندمی

این آرایش دارای نکات بسیار زیادی است که اگر آن‌ها را رعایت کنید، از چهره خودتان راضی خواهید بود.

 استفاده از کرم‌پودر و کانسیلر در آرایش پوست گندمی

زنانی که پوست گندمی دارد، باید از کرم‌پودرهای سایه‌روشن و تیره انتخاب کنند. همیشه نیز باید از سایه‌ای استفاده کنند که نزدیک به رنگ پوستشان باشد.

برای این آرایش در ابتدا مقداری از کرم‌پودر را روی صورت خودتان بمالید و با پد آرایشی آن را به‌درستی محو کنید. حتماً اطمینان حاصل کنید که کرم‌پودر بر روی پوستتان خوابیده باشد. بعد از آن از یک کانسیلر استفاده کرده و آن را روی پوستتان به طور یکنواخت پخش کنید. کانسیلر باعث ازبین‌بردن لک‌ها، جوش‌ها و آکنه‌ها می‌شود.

همیشه به دنبال سایه کانسیلر بروید که کمی تیره‌تر از رنگ پوست شما باشد. از نوک‌باریک پد آرایشی استفاده کنید تا با سر پد آرایشی، کانسیلر را راحت‌تر روی پوست ترکیب کنید.

 استفاده از کرم‌پودر و کانسیلر در آرایش پوست گندمی

ترکیب سایه‌های تاریک و روشن در آرایش مناسب پوست گندمی

برای آرایش مناسب پوست گندمی باید از سایه‌های زیرین استفاده کنید. یکی سایه‌روشن و سایه‌ای نزدیک به رنگ پوست شما. حالا مقدار کمی از هر دو سایه را روی دستتان زده و سایه‌ای زیبا را برای خودتان بسازید.

برای ایجاد سایه جدید می‌توانید از مقادیر مختلف هر دو سایه زیرین استفاده کنید. سایه را روی صورت خود بمالید و آن را به طور مساوی مخلوط کنید. سپس کانسیلر سایه‌روشن و روشن برای یکنواخت کردن صورت استفاده کنید.

کانسیلر سایه‌روشن را زیر چشم بمالید و سپس کانسیلر سایه تیره را روی چانه، پیشانی و بینی خود بمالید و هر دو سایه را به طور یكنواخت روی صورت خود بمالید تا ظاهری زیبا برای خود بسازید.

 آرایش مات با پودر تثبیت‌کننده

در این نوع آرایش باید حتماً از پودر تثبیت‌کننده استفاده کنید. خانم‌ها در آرایش مخصوص پوست گندمی باید از پودر تثبیت‌کننده بژ با رنگ روشن استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی:  از بین بردن سیاهی و بوی بد زیر بغل با روش‌های خانگی

اطمینان حاصل کنید که پودر را به‌صورت یكنواخت روی صورت زده‌اید تا از ایجاد ناهمواری در آن جلوگیری شود. هرگز از پودرهای تثبیت‌کننده شفاف استفاده نکنید؛ زیرا باعث ایجاد حالت خاکستری و تکه‌ای در صورت می‌شود.

رژ لب مناسب برای آرایش مناسب پوست گندمی

اگر قصد رفتن به یک دورهمی دوستانه یا گردش در سطح شهر خواهید داشت، بهتر است از حداقل آرایش استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم از رژ لب با رنگ سرد استفاده کنید تا صورت خود را شیک و بالعکس نگه دارید.
از آرایش کم‌رنگ روی صورت و از خط چشم، روی چشم‌های خود استفاده کنید و مقداری سایه از رژ لب با رنگ سرد را بر روی لب‌های خود بزنید.

رژ لب مناسب برای آرایش مناسب پوست گندمی

استفاده از روشن‌کننده در آرایش پوست گندمی

استفاده از رژگونه صورت شما را در این آرایش درخشان نشان می‌دهد. رژگونه می‌تواند باعث درخشش گونه‌های شما شود. ابتدا باید آرایش اساسی را با استفاده از فونداسیون انجام دهید و سپس باید روی مدل آرایشی کانتورینگ تمرکز کنید.

هرگز صورت خود را بسیار زیاد کانتور نکنید. زیرا باعث می‌شود صورت شما تیره به نظر برسد. درحالی‌که رژگونه را انتخاب می‌کنید، همیشه سراغ رژگونه‌های با رنگ بنفش کِدِر، صورتی مرجانی و صورتی متوسط یا صورتی روشن بروید تا جلوه‌ای گرم را به پوست شما بدهد.

استفاده از خط چشم در آرایش مناسب پوست گندمی

در آرایش مناسب پوست گندمی اگر می‌خواهید از خط چشم استفاده کنید، حتماً سعی کنید از رنگ‌های نئون و روشن خودداری کنید، بلكه باید به دنبال سایه‌های آبی، سبز و قهوه‌ای بروید. همچنین می‌توانید از سایه خط چشم خود استفاده کنید تا ظاهری منحصربه‌فرد داشته باشید. اگر به مهمانی می‌روید، استفاده از خط چشم برای اتمام ظاهر شما الزامی است.

تعداد کلمات مطلب: 624

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

شیرین ترین شهر ایران کجاست؟

شهر شیرینی ایران کجاست؟ اکثر مردم از زمان کودکی هنگامی که اولین خوراکی شیرین زندگیشان را م…