با محله همت آباد کرج آشنا شوید

0
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر قصد سکونت در کرج را دارید امروز شما را می‌خواهیم با همت آباد کرج آشنا کنیم.
به محله همت آباد کرج

با گران شدن خانه در تهران، بعضی از افراد تمایل به خرید خانه در کرج را دارند؛ به همین دلیل به دنبال محله‌ای هستند که از امکانات رفاهی و دسترسی خوبی برخوردار باشد؛ همت آباد کرج یکی از محله‌هایی است که افراد برای زندگی می‌توانند انتخاب کنند؛ چرا که قیمت خرید و اجاره خانه در این محله بسیار مناسب است؛ همراه دلتامگ باشید تا با جزئیات محله همت آباد آشنا شوید.

خرید آپارتمان در کرج

همت آباد کرج کجاست؟

همت آباد کرج در منطقه 11 و در خیابان رضاقلی، خیابان صاحب الزمان قرار دارد. این محله در نزدیکی مراکزی مانند امامزاده حیدرو پل کلاک است. نزدیک‌ترین محله‌ها به محله همت آباد، اکبرآباد، احمدیه و بنفشه هستند.

دسترسی همت آباد کرج

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به همت آباد، ایستگاه مترو شهری کرج است. همچنین در نزدیکی ایستگاه مترو، ایستگاه تاکسی هم وجود دارد .

مراکز خرید این محله

از نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها به این محله می‌توان به برف پاییزه، فروشگاه مهدیس، کارنو تهویه و فروشگاه سفیر اشاره کرد. به دلیل نزدیک بودن این محله به اکبرآباد و احدیه کرج، به مراکز خرید این دو محله مجاور نیز دسترسی دارید.

مراکز درمانی محله

از نزدیک‌ترین مراکز درمانی به محله همت آباد، آریان پلاسما واقع در جاده ملارد است. این مرکز درمانی به محله بنفشه نزدیک‌تر است.

مطلب پیشنهادی:  خرید ویلا در نور با متری 5 میلیون تومان

مناطق گردشگری و تفریحی همت آباد

رودخانه کرج در کنار محله همت آباد قرار گرفته و امامزاده حیدر هم در نزدیکی این منطقه است. باغ تالار عمارت خورشید و تعداد زیادی باغ رستوران بزرگ و کوچک از جمله باغ رستوران نشاط، غزال، آوین و غیره در نزدیکی این محله وجود دارد.

محله همت آباد کرج

بررسی قیمت اجاره خانه در همت آباد

به طور کلی قیمت اجاره خانه در کرج نسبت به تهران بسیار مناسب‌تر است و شما با یک مبلغ بسیار مناسب می‌توانید خانه دلخواه خود را در محله موردنظرتان پیدا کنید. در صورتی که بودجه محدودتری دارید و به دنبال اجاره آپارتمان در کرج هستید، محله همت آباد می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در حال حاضر قیمت رهن خانه در این منطقه کرج، بین 50 تا 150 میلیون با توجه به متراژ و امکانات خانه متغیر است. برای اطلاع بیشتر از قیمت‌ها و دیدن فایل‌های بیشتر می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

تعداد کلمات مطلب: 356

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

شهر اصفهان را بیشتر بشناسید + جدیدترین قیمت اجاره و خرید آپارتمان

همه شهرهای ایران ویژگی‌های جذاب و منحصر به فردی دارند که برای زندگی و سرمایه‌گذاری مناسب ه…