با شهرک دانشگاه تهران آشنا شوید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر دنبال یک محله‌ای با امکانات خوب و قیمت مناسب برای خرید خانه هستید، ما شهرک دانشگاه تهران را به شما معرفی می‌کنیم.
شهرک دانشگاه تهران

شهرک دانشگاه تهران یک محله آرام و دلنشین است که همسایه تهرانسر شناخته می‌شود. امکاناتی که در این شهرک وجود دارد بسیار عالی بوده و آن را با مناطق ۱ و ۲ تهران هم‌تراز کرده است. همراه دلتا مگ باشید.

چند نمونه آگهی خرید ملک در سایت دلتا

شهرک دانشگاه تهران

اگر بخواهیم این شهرک را برای شما معرفی کنیم باید بگوییم این شهرک در منطقه ۲۱ شهر تهران قرار داشته و همچنین باتوجه‌به داشتن امکانات رفاهی و دسترسی خوب به بزرگراه‌ها به یک محله خوب برای زندگی تبدیل شده است.

دسترسی‌های شهرک دانشگاه تهران

این شهرک از شمال به بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص کرج) و از جنوب به بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج) از غرب به کارخانه خودروسازی ایران خودرو و از شرق به پادگان میثم مشرف است.

یکی از خوبی‌های این محله آن است که پارک جنگلی چیتگر در نزدیکی این شهرک در سمت شمال آن قرار دارد. این شهرک دارای ۸ فاز و ۱ فاز مخصوص خوابگاه دانشجویان متأهل دانشگاه پزشکی تهران بوده و دارای ۵ مرکز خرید است. مرکزیت این شهرک مسجد آن به نام مسجد چهارده‌معصوم و میدان میوه‌وتره‌بار و جمعیتی حدود ۱۲ هزار نفر دارد.

نقشه محله شهرک دانشگاه تهران

امکانات شهرک دانشگاه تهران

این شهرک دارای امکانات بسیاری است که از جمله آن‌ها می‌توان به سرای محله دانشگاه تهران، پارکینگ زامیاد، مرکز آموزش شهید دستواره، مجتمع صنایع غذایی مائده، انبار شرکت سایپا، چهارده كتابخانه، بيمارستان ايران، بيمارستان قوامين. بوستان‌های یاس، قوری، گلریز، شهدای گمنام، شهدای خبرنگار، نرگس، اقاقیا، ریما، الهام و نیلوفر در ایجاد آب‌وهوای خوش محله نقش مهمی دارند و وجود این تعداد بوستان‌ها می‌تواند نشانه خوبی برای تنفس هوای سرشار از اکسیژن باشد.

مطلب پیشنهادی:  مزایا و معایب خرید آپارتمان در استاد معین

امکانات شهرک دانشگاه تهران

طبیعت‌گردی در شهرک دانشگاه تهران

برای برخی از افراد مهم است که در محله‌ای زندگی کنند که دارای طبیعت زیادی باشد. بوستان جنگلی چیتگر، دریاچه تفریحی چیتگر، مجموعه سرپوشیده شهربازی تهرانسر، بوستان یاس، بوستان قوری، بوستان گلریز، بوستان نیلوفر، بوستان شهدای خبرنگار، شهرک غزالی، باشگاه سوارکاری شهرک غزالی، بوستان نرگس، بوستان اقاقیا، بوستان ریما، بوستان الهام، فروشگاه مبلمان کم‌جا، بوستان شهدای گمنام، مجموعه ورزشی معلم، مجموعه ورزشی نفت تهران، موزه خودروهای کلاسیک، پاساژ تجاری رحیمیان، مجتمع تجاری شهربازی الماس، مرکز خرید تماشا، مسجدالنبی، مقبره الشهدای بوستان گلریز تهرانسر، مقبره الشهدای شهرک غزالی از جمله مناطقی است در این شهرک که اگر اهل طبیعت هستید می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

قیمت در شهرک دانشگاه تهران

قیمت خرید خانه در محله شهرك دانشگاه مانند ساير محله‌های تهران، متناسب با منطقه و امكانات داخل ملك، متراژ و مشخص می‌شود.  اگر دنبال خرید خانه در این محله هستید باید بدانید میانگین قیمت از ۲۵ تا ۹۰ میلیون تومان است.

سخن آخر

در نهایت اگر بخواهیم برای شما یک جمع‌بندی کنیم باید بگوییم، این محله از جمله محله‌هایی است که دارای آسایش و آرامش است و نسبت به امکانات، مناطق تفریحی و گردشی که دارد، خانه‌هاش قیمت مناسب هستند.

پیشنهاد مطالعه: در سعادت‌آباد، با ارزان‌ترین قیمت صاحب‌خانه شوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…