چند نکته مهم برای انتخاب محله مناسب

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شما با خرید آپارتمان در حال سرمایه‌گذاری بلند مدت هستید از این رو انتخاب محله مناسب و خوب به هنگام خرید اهمیت زیادی دارد.
محله مناسب برای خرید آپارتمان

انتخاب محله مناسب به هنگام خرید آپارتمان به حدی روی کیفیت زندگی روزمره تاثیرگذار است که «مجله ملکی دلتا» از آن غافل نشده است و امروز به این مساله می‌پردازد.

آپارتمان هر چقدر هم گران قیمت و زیبا باشد اما اگر در یک محله خوب نباشد برای شما قابل پسند نخواهد بود؛ زیرا محله قابل تغییر نیست و شما مجبور به پذیرفتن آن خواهید شد.

بهتر است پیش از امضای قرارداد خرید آپارتمان درخصوص محله‌ای که قرار است در آن ساکن شوید چند نکته اساسی را بدانید.

انتخاب محله مناسب برای خرید آپارتمان

نکات مهم برای انتخاب محله مناسب

کوچه و محله اولین چیزی است که در خرید آپارتمان باید به آن دقت فراوانی داشت. چنانچه آپارتمان در یک کوچه باریک قرار دارد، حمل و نقل و اسباب کشی می‌تواند برای شما سخت و دردسرساز باشد.

اگر شلوغی و سروصدا برای شما اهمیت دارد آپارتمانی را از سایت ملکی دلتا انتخاب کنید که در کنار آن مدرسه، ساختمان پزشکان و … وجود نداشته باشد.

سعی کنید محله‌ای را پسند کنید که پارکینگ و یا جای پارک داشته باشد.

دسترسی به مترو، بی آر‌تی و حمل و نقل عمومی یکی از موضوعات مهم است که حتما باید مدنظر قرار داد. چنانچه شما به آن دسترسی نداشته باشید هزینه‌های رفت و آمد را برای شما افزایش می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:  خوشگذرانی‌های متفاوت در باغ جوان اصفهان

وجود سوپرمارکت، بازارهای محلی، مراکز خرید، میوه فروشی ها و … از دیگر امکانات رفاهی است یک محله را مناسب برای زندگی نشان می‌دهد.

اگر دوست ندارید زمانی زیادی برای رسیدن به محل کار خود در راه باشید پیش از خرید آپارتمان حد فاصل محل زندگی با محل کار خود را بررسی کنید.

در صورتی که زمین خالی در مجاورت آپارتمان شما قرار دارد پیش از خرید تحقیق کنید که چه چیزی قرار است در آن ساخته شود. چنانچه مدرسه یا بزرگراه برای آن قسمت در نظر گرفته شده باشد بر روی زندگی شما تاثیر خواهد داشت.

پیشنهاد خرید: اگر تمایل به خرید آپارتمان در یک محله آرام را دارید، می‌توانید «خرید آپارتمان در ستارخان» را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

خوشگذرانی‌های متفاوت در باغ جوان اصفهان

اصفهان فقط میدان نقش جهان نیست. در این بخش باغ جوان اصفهان را به شما معرفی خواهیم کرد. جای…