این وسیله اتاق خواب را بی‌نظیر می‌کند!

6
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
میز کنسول از آن دسته مبلمانی است که هر جای خانه باشد، ظاهری بسیار لوکس به آن می‌بخشد.
این وسیله اتاق خواب را بی‌نظیر می‌کند

انتخاب یک میز کنسول و جایگذاری آن در خانه می‌تواند کار بسیار سختی باشد. از تنوع زیاد میز کنسول که بگذریم بیشتر افراد فکر می‌کنند میز کنسول فقط متعلق به پذیرایی خانه است. در این مطلب از دلتامگ به معرفی کنسول در دکور اتاق خواب می‌پردازیم.

کنسول در دکور اتاق خواب

کنسول اتاق خواب چیست؟ همانطور که قبلا هم گفته شد هیچ محدودیتی درباره جایگذاری میز کنسول وجود ندارد. یکی از مکان‌های پیشنهادی برای جایگذاری کنسول می‌تواند اتاق خواب باشد به شرطی که به شیوه درستی قرار گیرد. در ادامه به ایده‌های تزیین و جایگذاری میز کنسول در اتاق خواب می‌پردازیم.

به‌عنوان میز آرایش از کاربردهای کنسول در دکور اتاق خواب

اگر از میز کنسول‌تان به‌عنوان میز آرایش استفاده می‌کنید می‌توانید بالای آن یک آینه بزرگ نصب کنید و زیرش هم چهار پایه‌های کوچک بگذارید. برای چیدمان روی خود میز از لوازم آرایشی شیک و تمیزتان استفاده کنید تا ظاهر کنسول خراب نشود. یک قاب عکس از یک گلدان را هم بالای کنسول نصب کنید تا یک اثر هنری هم در اتاق خود داشته باشید.

کنسول در دکور اتاق خواب

گلدان و آباژور 

میز کنسول در هر جای خانه که باشد یکی از جزئیات تزیینی ثابتش گلدان و آباژورها هستند. می‌توانید از گلدان‌هایی با طرح‌های خاص استفاده و کمی با آن‌ها بازیگوشی کنید. اگر باز هم تعداد بیشتری گل می‌خواهید یک قاب عکس از یک گلدان را هم بالای کنسول نصب کنید تا یک اثر هنری هم در اتاق‌تان داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  با لوازمی که در خانه دارید وسایل دکوری بسازید

کنسول خود را به میز تبدیل کنید

اگر دورکار هستید یا قسمت بزرگی از روزتان در اتاقتان صرف می‌شود پس کنسول‌تان را به یک میز کار تبدیل کنید. همچنین می‌توان به جای جزئیات تزیینی، ضروریاتی مانند چراغ مطالعه و کشوهای کوچک نظم دهنده روی کنسول گذاشت. یک کوسن هماهنگ با دیگر جزئیات ایده جالبی است.

کنسول در دکور اتاق خواب

ساختن یک کنج آرامش با کنسول از کاربردهای کنسول در دکور اتاق خواب

اگر از آن دسته افرادی هستید که صبح‌ها در اتاقتان مدیتیشن کار می‌کنید پس می‌توانید با گذاشتن جزئیاتی مانند صدف‌های تزیینی و سنگ‌های کریستالی این بخش از اتاقتان را برای مدیتیشن جدا کنید.

ساختن کنج مطالعه

یک فضا خالی در اتاقتان دارید و اهل مطالعه هم هستید؟ میز کنسولتان را در نهایت مینیمالیسم نگه دارید و کنارش یک مبل راحتی برای مطالعه قرار دهید.

ساختن یک گالری شخصی

شاید هم دوست داشته باشید گالری و آثار هنری را روی یک دیوار متمایز اتاق آویزان کنید. با گذاشتن یک کنسول زیر این تابلوها مکانی هم برای مجسمه و گلدان‌های هنری خود بسازید.

ساختن یک گالری شخصی

 

6 دیدگاه

  1. ناشناس

    3 آبان 1401 در 8:46 ب.ظ

  2. ناشناس

    4 آبان 1401 در 1:29 ق.ظ

  3. ناشناس

    4 آبان 1401 در 1:40 ق.ظ

    ایده های خوبیین👌

    پاسخ

    • الهام الهامی

      4 آبان 1401 در 9:01 ق.ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹

      پاسخ

  4. ناشناس

    4 آبان 1401 در 2:50 ق.ظ

  5. ناشناس

    7 آبان 1401 در 10:40 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبلمان چستر و داشتن اتاق پذیرایی شیک

چیدمان مبلمان چستر یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در دکوراسیون منزل است. این مبلمان با ظاهر شیک…