معرفی محله هفت حوض (میدان نبوت) تهران

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
محله هفت حوض در شرق تهران جزو محله‌های نارمک تهران محسوب شده و به داشتن مراکز خرید متعدد و پر رفت و آمد معروف است.
معرفی محله هفت حوض

محله هفت حوض یکی از محله‌های قدیمی شهر تهران است و جزو میدان‌های بزرگ و بسیار معروف به حساب می‌آید. همین امتیاز سبب ترغیب افراد به خرید آپارتمان در این محدوده شده‌است. در صورتی که قصد خرید آپارتمان در محله هفت حوض تهران را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

هفت حوض منطقه چند تهران است؟

محله هفت حوض در منطقه 8 و سمت شرق تهران قرار دارد که از بسیاری جهات با بقیه میدان‌های تهران فرق دارد. در زمان شکل گیری میدان هفت حوض، دقیقا هفت عدد حوض وجود داشت اما امروزه با اصلاحاتی که روی این میدان اعمال گردیده‌است بر تعداد حوض‌هایش افزوده‌شده.

این میدان مانند سایر میادین شهر فقط برای تسهیل در رفت و آمد خودرو طراحی نشده‌است. بلکه در محله هفت حوض انواع فعالیت‌های اجتماعی در جریان است. وجود مغازه‌های اطراف میدان، بوتیک‌های لباس، مغازه‌های کیف و کفش فروشی، فضای سبز و طبیعتی آرام بخش و دیگر جاذبه‌ها باعث جذابیت خریداران برای خرید آپارتمان در هفت حوض شده‌است.

مطلب پیشنهادی:  محله اقدسیه تهران + قیمت خرید آپارتمان

اشنایی و معرفی محله هفت حوض

بررسی قیمت آپارتمان در منطقه هفت حوض

قیمت خانه و آپارتمان در بخش‌های مختلف هفت حوض متفاوت است. قیمت خانه و آپارتمان‌ها با توجه به سال ساخت، امکانات، متراژ و… متغیر می‌باشد. باتوجه به آخرین تغییر قیمت در بازار مسکن، درحال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در این منطقه از 45 میلیون تومان شروع می‌شود.

پیشنهاد مطالعه : تهرانپارس محله‌ای پرمتقاضی در شرق تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

معرفی محله های تهران برای خرید آپارتمان + قیمت

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…