6 پیشنهاد جذاب برای دکوراسیون اتاق‌نشیمن باریک

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دلتان یک چیدمان متعادل و زیبا می‌خواهد؛ اما نقشه خانه‌تان به شما اجازه تغییر دکوراسیون باب میلتان را نمی‌دهد؟ اتاق نشیمن باریکی دارید و برای چیدن آن به مشکل خورده‌اید؟ این مقاله برای شما نوشته شده است.
چیدمان نشیمن باریک

برای چیدمان نشیمن باریک خود کلافه و مستاصل شده‌اید؟ فکر می‌کنید باید خانه بزرگی داشته باشید تا بتوانید دکوراسیون دلخواهتان را بچینید؟ دلتامگ در این مقاله چند پیشنهاد عالی برای شما دارد پس تا آخر مقاله همراه ما بمانید.

چیدمان نشیمن باریک

با خلاقیت و رعایت چند نکته اصولی می‌توانید به‌راحتی چیدمان نشیمن باریک خود را به زیباترین شکل ممکن انجام دهید.

مبلمان ال

مبلمان و غیر حجیم انتخاب کنید

مبلمان حجیم فضای نشیمن شما را می‌گیرد و اتاق شما را بیشتر از قبل باریک و مستطیلی نشان می‌دهد. در فضای کم به‌هیچ‌عنوان نباید از وسایل زیاد و حجیم استفاده کنید. این کار نه‌تنها فضا را کوچک‌تر می‌کند؛ بلکه حتی مسیر رفت‌وآمد شما را نیز مسدود خواهد کرد. مبلمان ال یا نیم‌ست بهترین انتخاب برای چیدمان نشیمن باریک هستند.

استفاده از کف‌پوش مناسب

برای چیدمان نشیمن باریک می‌توانید از ترفندهای ایجاد خطای دید بهره ببرید. کف‌پوش‌ مناسب‌ترین انتخاب برای ایجاد خطای دید است که می‌تواند خانه را به شکل مربع نزدیک کند. بهترین روش این است که کف‌پوش‌های مستطیل‌شکل را با عرض اتاق موازی نصب کنید.

قفسه و شلف

شلف و قفسه دیواری

یکی دیگر از راه‌های ایجاد خطای دید استفاده از قفسه‌های بزرگ برای دیوارهای کوچک است. قفسه‌های عریض را روی دیوارهای باریک نصب کنید تا به یک فضای متعادل برسید.

ترکیب رنگ مناسب انتخاب کنید

مطلب پیشنهادی:  5 مورد از دیدنی‌های چمستان

رنگ روشن بهترین، مناسب‌ترین و رایج‌ترین گزینه برای بزرگ جلوه‌دادن هر فضایی است. با استفاده از رنگ روشن مرز بین دیوارها را تا جای ممکن از بین ببرید تا نشیمن باریک شما بیشتر به پذیرایی مربع‌شکل نزدیک شود.

ترکیب رنگ

وسایل گرد انتخاب بهتری هستند

از وسایل گرد برای چیدمان نشیمن باریک و دراز استفاده کنید تا حس باریک بودن فضا کم شد. وسایل گردی؛ مانند میز عسلی، ساعت، گلدان، آباژور و آینه که اشکال دایره‌ای دارند، برای چیدمان اتاق نشیمن باریک به شما کمک می‌کنند.

نورپردازی متعادل

نور یکی از اصلی‌ترین موارد در طراحی دکوراسیون است. در فضاهای کوچک حتی‌المقدور از پرده استفاده نکنید و اگر مجبور به استفاده از پرده هستید، دور پرده‌های ضخیم را خط بکشید. اجازه بدهید نور طبیعی به اتاق بتابد و اگر پنجره‌های کمی دارید از نورپردازی مصنوعی کمک بگیرید. چراغ‌های دیواری و آباژورهای ایستاده یا رومیزی می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای این کار باشند.

نورپردازی خوب

پیشنهاد مطالعه: 8 ایده ارزان و کاربردی برای بلندتر نشان دادن سقف خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

ماکارونی با پنیر پیتزا بدون فر

ماکارونی با پنیر پیتزا یکی از روش‌های بسیار ساده و خوشمزه برای یک غذای خوشمزه و جدید است ک…