بهترین رنگ کابینت 1402 برای آشپزخانه

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب رنگ کابینت برای آشپزخانه یکی از مهم‌ترین تصمیمات طراحی است؛ چرا که رنگ کابینت می‌تواند بر تمامی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر بگذارد و زیبایی آن را بیشتر کند.
بهترین رنگ کابینت‌ آشپزخانه

کابینت جزو موثرترین وسیله در دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید که در زیبایی آشپزخانه نقش مهم دارد؛ انتخاب بهترین رنگ کابینت‌ آشپزخانه تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد؛ اما انتخاب و ترکیب بعضی از رنگ‌ها با یکدیگر می‌تواند نتیجه عکس به همراه داشته باشد و محیط خانه شما را زشت و بی‌روح کند. اگر قصد رنگ کردن کابینت ام دی اف را دارید یا می‌خواهید کابینت‌های قدیمی خود را تعویض کنید؛ برای اینکه بدانید کدام رنگ کابینت بهتر است، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

چگونه رنگ کابینت را انتخاب کنیم

بهترین رنگ کابینت‌ آشپزخانه

رنگ کابینت به عنوان یکی از اجزای مهم دکوراسیون داخلی، می‌تواند تأثیر بسزایی در زیبایی و شیک بودن فضا داشته باشد. در انتخاب رنگ کابینت باید به عواملی مثل نوع و جنس دیوارها، سقف، فرش و میز کار و … توجه کرد. از سوی دیگر بیشتر رنگ‌های کابینت در ایران طرفداران بسیاری ندارد؛ به همین دلیل ما در این مطلب تعدادی از پرکاربردترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

 سفید مشکی بهترین رنگ کابینت‌ آشپزخانه

اگر سبک خانه شما مدرن است و دوست دارید با انتخاب رنگ مخصوص کابینت ، بیشتر از این سبک در خانه استفاده کنید، انتخاب رنگ سفید مشکی گزینه مناسبی است؛ از این ترکیب رنگ می‌توانید برای آشپزخانه‌ای با ابعاد بزرگ و یا کوچک استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر متراژ آشپزخانه شما بزرگ است بهتر از رنگ مشکی بیشتر استفاده کنید.

بهترین رنگ کابینت‌ آشپزخانه

کابینت ام دی اف کرمی

اگر به دنبال رنگی هستید که هیچگاه از مد نیفتد، رنگ کرم جزو بهترین رنگ کابینت آشپزخانه است که بسیار پرطرفدار است. این رنگ به راحتی با وسایل خانه شما هماهنگ می‌شود و چیدمان پذیرایی را شیک و لاکچری می‌کند. کابینت ام دی اف کرمی، بهترین رنگ برای آشپزخانه کوچک نیز به شمار می‌آید؛ چرا که فضای آشپزخانه را روشن و دلباز می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  4 طرح جدید برای دکور دیوار پشت تلویزیون

بهترین رنگ کابینت‌ آشپزخانه

کابینت های گلاس سفید طوسی

از جمله رنگ‌های محبوب برای کابینت آشپزخانه، رنگ سفید و طوسی است؛ استفاده از کابینت های‌گلاس سفید طوسی در آشپزخانه، مزایای زیادی دارد. استفاده از این رنگ کابینت به دلیل بازتاب زیاد نور، فضا را بزرگ‌تر و پاکیزه‌تر نشان می‌دهد؛ همچنین این رنگ به راحتی با رنگ دیوار و کف آشپزخانه هماهنگ می‌‌شود.

در کنار این مزیت، کابینت های گلاس سفید طوسی دارای ویژگی ضدخش و ضدآب هستند و به راحتی تمیز می‌شوند. بنابراین اگر آشپزخانه شما کوچک است، استفاده از کابینت های گلاس سفید طوسی انتخاب مناسبی است.

رنگ کابینت ام دی اف بنفش مدرن

بهترین رنگ کابینت‌ آشپزخانه مدرن، رنگ بنفش است؛ استفاده از این رنگ برای آن دسته از افرادی که در دیگر قسمت‌های خانه از رنگ بنفش استفاده کرده‌اند، انتخاب مناسبی است. بهترین ترکیب رنگ برای بنفش، رنگ سفید است که هارمونی جالبی را به وجود می‌آورد. استفاده از این ترکیب رنگ در آشپزخانه، محیطی آرام را به شما هدیه می‌دهد؛ اگر آشپزخانه کوچکی دارید و بازهم دوست دارید از این ترکیب رنگ استفاده کنید، می‌توانید رنگ بنفش با تناژ کم‌رنگ را به کار ببرید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین رنگ فرش برای پذیرایی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد!

تعداد کلمات مطلب: 494

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان پذیرایی مربعی مدرن، تلفیقی از سادگی و زیبایی

چیدمان پذیرایی مربعی مدرن به دنبال ایجاد فضایی است که هم کاربردی باشد و هم ظاهری شیک و امر…