با مبلغی محدود در شهرک شهید باقری تهران خانه بخرید!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر بودجه محدودی دارید و قصد دارید در تهران ساکن شوید، شهرک شهید باقری انتخاب مناسبی است.
شهرک شهید باقری

منطقه 22 تهران جزو آن دسته از مناطقی است که توانسته در مدت زمان کمی که از احداث آن گذشته  پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ شهرک شهید باقری تهران یکی از محله‌های این منطقه است که از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است و در مقایسه با مناطق بالاشهر تهران قیمت خانه در این شهرک بسیار مناسب است. در صورتی که تمایل به خرید آپارتمان در شهرک شهید باقری را دارید، برای آشنایی بیشتر با این محله همراه ما باشید.

شهرک شهید باقری تهران کجاست ؟

شهرک شهید باقری تهران

شهرک شهید باقری تهران در شمال منطقه 22 شهرداری تهران قرار دارد، تاریخچه این محله به سال 1382 باز می‌‎گردد؛ در آن زمان دولت این محله را برای سکونت کارکنان سپاه احداث کرد که بعدها نیروهای آتش نشانی هم در آن ساکن شدند؛ البته امروز افراد عادی بسیاری در این محله زندگی می‌کنند.

سکونت و آرامشی که بر این منطقه حاکم است یکی از مهم‌ترین دلایل افراد برای خرید یا اجاره آپارتمان در شهرک شهید باقری است. اکنون با مشاهده شهرک شهید باقری تهران روی نقشه، می‌بینیم که این محله از شمال به دامنه کوه و آبشار تهران، از جنوب در مجاورت اتوبان خرازی، از شرق به جاده بهارستان و از غرب به بن‌بست مظفر متصل می‌شود.

قیمت آپارتمان در شهرک شهید باقری

با توجه به اینکه مدت کمی است از ساخت این شهرک می‌گذرد، بنابراین بافت این محله اغلب نوساز است و همچنان ساخت‌وسازهای متعددی در این محدوده انجام می‌شود. از آنجا که آب و هوای شهرک شهید باقری مناسب است، افراد بسیاری این محله را برای زندگی انتخاب می‌کنند. آنچه که باعث رونق گرفتن این شهرک در مدت زمان کم شده، نزدیک بودن به دریاچه چیتگر و مراکز تجاری لاکچری آن منطقه است.

مطلب پیشنهادی:  محله تسلیحات تهران کجاست؟

در حال حاضر قیمت زمین در شهرک شهید باقری بین 20 تا 60 میلیون با توجه به محله و موقعیت ساختمان متغیر است. در نتیجه شما برای خرید یک واحد آپارتمان 59 متری نوساز در شهرک شهید باقری تهران به 1 میلیارد و 300 میلیون نقدینگی نیاز دارید؛ یا اینکه برای پیش فروش شهرک شهید باقری، یک واحد 100 متری به 2 میلیارد و 320 میلیون بودجه نیاز دارید.

شهرک شهید باقری تهران

دسترسی به شهرک شهید باقری چگونه است؟

از بهترین ویژگی‌های این شهرک جدید، دسترسی مناسب به بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی است که به راحتی می‌توانید با اتومبیل شخصی خود به این محله تردد کنید. علاوه بر آن برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی، نزدیکترین ایستگاه مترو به شهرک شهید باقری، ایستگاه مترو صادقیه است.

شهرک شهید باقری تهران

امکانات

  • مجموعه هزار و یک شهر که یکی از بزرگ ترین مجموعه تفریحی های خاورمینانه بشمار می‌رود.
  • مجتمع بزرگ ایران مال
  • شهرداری منطقه 22 تهران
  • دریاچه خلیج فارس
  • آبشار تهران
  • بیمارستان دکتر سمیعی
  • بیمارستان تریتا
  • سرای محله شهرک شهید حسن باقری
پیشنهاد مطالعه: قیمت خانه کلنگی در منظریه تهران چند؟

تعداد کلمات مطلب: 451

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

معرفی محله های تهران برای خرید آپارتمان + قیمت

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…