جدیدترین قیمت آپارتمان در محله منظریه تهران

دیدگاه‌ها برای جدیدترین قیمت آپارتمان در محله منظریه تهران بسته هستند
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
منظریه محله‌ای لوکس و گران قیمت که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برای زندگی باشد.
محله منظریه تهران

محله منظریه تهران جزو آن دست از محله‌هایی به شمار می‌آید که با وجود وسعت کم اما ار محبوبیت بسیاری در بین مردم برخوردار است؛ آنچه که باعت شهرت این محله شده است، خانه‌های لوکس و گران‌قیمت این محله است. برای آشنایی بیشتر با جزئیات این محله و آگاهی از قیمت خرید آپارتمان در منظریه تهران  تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله منظریه تهران کجاست؟

منظریه محله‌ای لوکس در منطقه 1 شهرداری تهران است که از وسعت کمی برخوردار است و به دلیل آب‌وهوای بسیار خوبی افراد بسیاری تمایل به سکونت در این منطقه را دارند. با مشاهده نقشه محله منظریه خواهید دید که این محله از شمال به بزرگراه صدر، از جنوب به خیابان شهید کلاهدوز و خیابان سنجابی، از غرب به بلوار کاوه و از شرق با دیباجی جنوبی متصل می‌شود و با محله‌های قیطریه، چیذر، دروس، اختیاریه، فرمانیه، پاسداران، قلهک و صدر مجاورت دارد.

سه راه منظریه که در محله منظریه قرار دارد در تقسیمات شهرداری در منطقه 3 تهران قرار می‌گیرد.یکی از مهم‌ترین تقاطع‌های محله منظریه تهران، سه راه منظریه است که در محله اختیاریه و خیابان منظریه قرار دارد. این خیابان نسبت به خیابان‌های اطراف شرایط مناسب‌تری برای زندگی دارد؛ به همین دلیل قیمت خانه در این محدوده بالا است.

تاریخچه محله منظریه به زمان قاجار باز می‌گردد؛ یکی از دلایل نامگذاری این محله وجود باغ منظریه بود که توسط حسام‌السلطنه ایجاد شد؛ همین دلیل نام  قدیم منظریه در آن زمان، حسام آباد بود.

خرید آپارتمان در منظریه

نحوه دسترسی به محل منظریه تهران

یکی از ویژگی‌های مثبت این محله دسترسی بسیار خوب آن به سایر نقاط تهران است؛ برای تردد به این محله می‌توانید از بزرگراه صدر، بلوار کاوه، خیابان پاسداران و خیابان دیباجی جنوبی استفاده کنید. علاوه بر آن نزدیکترین‌ ایستگاه مترو به منظریه، ‌ایستگاه مترو شهید صدر است که در خیابان شریعتی قرار دارد.

امکانات رفاهی منظریه

با یک نگاه کلی درمی‌یابیم که محله منظریه تهران به لحاظ امکانات دست کمی از سایر بخش‌های پایتخت ندارد. مراکز اداری، تجاری و تفریحی موجود تمامی نیازهای ساکنان را رفع می‌کنند و ساکنان مجبور نیستند برای رفع نیازهای خود از این محله خارج شوند.

مراکز درمانی منظریه

محله آجودانیه اگر چه مراکز درمانی خاصی در خود ندارد اما به مراکز سایر محله‌ها دسترسی مستقیمی دارد و این مزیتی عالی به شمار می‌رود. در ادامه به درمانگاه‌ ها و داروخانه‌ های منظریه اشاره می‌کنیم:

  • بیمارستان فرهنگیان شهید باهنر
  • بیمارستان موقوفه نور افشار
  • بیمارستان فوق تخصصی قلب بقیه الله جماران
  • بیمارستان روانپزشکی رضاعی
  • مرکز جراحی فرمانیه
مطلب پیشنهادی:  پونک محله‌ای محبوب در غرب تهران

مراکز تجاری و تفریحی محله

اگر می‌خواهید کالایی بخرید، لزومی ندارد از محله منظریه خارج شوید چرا که مراکز خریدی همچون نارون در نزدیکی‌تان قرار دارند. در ادامه به برخی از مراکز خرید و تجاری این محله اشاره می‌کنیم:

  • مجتمع تجاری اداری منظریه
  • مرکز خرید نارون
  • مرکز خرید یاران دریان
  • مرکز خرید روما سنتر

پارک‌ها و بوستان‌هایی هم که در این منطقه قرار دارند از دیگر مزایای محله منظریه تهران به شمار می‌روند. در ادامه به برخی از این مراکز اشاره می‌کنیم:

  • بوستان منظریه: خیابان نیاوران، خیابان منظریه ۱، انتهای خیابان منظریه ۱
  • بوستان لاله: خیابان نیاوران، خیابان منظریه ۱، کوچه لاله
  • بوستان کاخ نیاوران: خیابان نیاوران، خیابان کاخ نیاوران
  • پارک جماران: خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید قندی، خیابان شهید باهنر
  • پارک ملت: خیابان نیاوران، خیابان باهنر

قیمت خرید و اجاره خانه در محله منظریه تهران

نمی‌توان به صورت دقیق مشخص کرد که کدام بخش از محله منظریه تهران برای زندگی مناسب‌تر است چرا که تمامی بخش‌های این محله از کیفیت مناسبی برخوردارند. ولی اگر بخواهیم به برخی از خصوصیاتی که این محله را متمایز کرده اشاره کنیم می‌توانیم خیابان‌های عریض، ترافیک پایین، امکانات رفاهی درجه یک و آرامش آن را ذکر کنیم.

صد البته که نزدیک بودن به برخی مراکز از جمله بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز خرید هم می‌تواند در قیمت خانه‌ای که خریداری می‌کنید تاثیرگذار باشد. در هر صورت محله منظریه برای کسانی که به دنبال زندگی بدون دغدغه هستند عالی به شمار می‌رود.

در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در منظریه را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا (سال)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

100

9

135,000,000

13,500,000,000

105

نوساز

214,000,000

21,000,000,000

200

18

130,000,000

26,000,000,000

نمونه‌هایی از قیمت اجاره آپارتمان در محله منظریه تهران را نیز برایتان از سایت ملکی دلتا آوردیم تا با قیمت‌های اجاره در این منطقه آشنا شوید.

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

ودیعه(تومان)

اجاره(تومان)

200

15

700,000,000

50,000,000

115

5

500,000,000

47,000,000

120

2

1,000,000,000

35,000,000

نظرات بسته شده است
بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله تهران ویلا کجاست؟ + امکانات محله و نمونه آگهی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به زندگی در خانه‌های ویلایی علاقه دارید و قصد دارید در …