خرید خانه در محله سرسبز و خوش آب‌وهوا اراج با بودجه مناسب

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گر قصد خرید خانه و زندگی در محله خوش آب‌وهوای تهران را دارید، حتما سری به منطقه یک تهران بزنید.
محله اراج تهران

در صورتی که بودجه مناسبی برای خرید خانه دارید، زندگی در مناطق شمالی تهران می‌تواند تجربه‌ای جالب و دلنشینی باشد. آب‌وهوای مناسب، دسترسی آسان به سایر نقاط تهران و امکانات رفاهی فراوان از مزایایی است که با زندگی در این مناطق به دست می‌آورید. محله اراج تهران، جزو آن دسته از مناطقی است که از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است و افراد بسیاری تمایل به خرید آپارتمان در اراج را دارند؛ در صورتی که قصد خرید خانه در تهران را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله اراج کجاست؟

در گذشته محله اراج روستایی کوچک بود که در ابتدای جاده تجریش به لواسان قرار داشت؛ آب‌وهوای خوب این منطقه باعث شد افراد ساکن آن به کشاورزی و باغداری مشغول شوند؛ اکنون نیز اگر سری به این محله بزنید درختان فراوان و باغ‌هایی را می‌بینید که از آن دوران به جای مانده است. در واقع یکی از مهم‌ترین دلایل نامگذاری این محله نیز وجود درختان بی‌شمار آن بود.

در حال حاضر با گسترش شهر نشینی، محله اراج تهران در منطقه 1 شهرداری قرار دارد و جزو بهترین منطقه یک تهران است که با گسترش شهرنشینی، اکنون این محله از شمال به ازگل، از جنوب به شهید بابایی، از شرق به امام علی و از غرب به اقدسیه محدود می‌شود.

محله اراج تهران

دسترسی محله اراج در تهران

یکی از دلیل محبوبیت این محله برای اجاره خانه در اراج، با توجه به قیمت بالای آن دسترسی بسیار مناسب است. در صورتی که بخواهید از اتومبیل خود برای رفتن به این محله استفاده کنید، می‌توانید از بزرگراه‌های بابایی، امام علی، ارتش و صدر استفاده کنید؛ در غیر این صورت اگر بخواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، ایستگاه مترو اراج که در خط 3 مترو قرار دارد، گزینه مناسبی است. از طرفی نزدیکترین مترو به میدان اراج در ایستگاه نوبنیاد قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی تهران با بودجه کم!

محله اراج تهران

بررسی قیمت اپارتمان در محله اراج تهران

باتوجه به قدمت این محله، بافت مسکونی محله اراج به دو صورت سنتی و مدرن دیده می‌شود؛ همین ویژگی این امکان را به وجود آورده تا شما انتخاب بیشتری برای اجاره یا خرید خانه در محله اراج داشته باشید. بیشتر بافت سنتی این محله در قسمت مرکزی شهر قرار دارد. از دهه چهل به بعد نیز ساخت‌وساز در این محله شکلی مدرن به خود پیدا کرد و مجتمع‌ مسکونی‌هایی چون چمران و بعثت در این منطقه ساخته شد. در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در محله اراج تهران بین 100 تا 160 میلیون متغیر است. در نتیجه شما برای خرید یک واحد آپارتمان 110 متری در محله گلزار همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور 12 میلیارد است. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه نمایید.

محله اراج تهران

پیشنهاد مطالعه: 4 مورد از بهترین پارک های اسلامشهر+ آدرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…