4 مورد از بهترین پارک های اسلامشهر+ آدرس

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر تازه در شهر اسلامشهر سکونت یافتید یا قصد دارید در این منطقه ملکی بخرید، برای آشنایی بیشتر با بهترین مکان‌های تفریحی آن، همراه ما باشید.
پارک های اسلامشهر

اسلامشهر یکی از مناطق قدیمی در شرق تهران است که قدمت آن به دوره قاجار باز می‌گردد؛ اکنون به دلیل موقعیت جغرافیایی و دسترسی راحت به تهران، افراد بسیاری تمایل دارند در این شهر سکونت داشته باشند؛ به همین دلیل امروز در این مطلب از دلتامگ قصد داریم پارک های اسلامشهر را به شما معرفی کنیم. در صورتی که قصد داریم در این منطقه سکونت داشته باشید، برای آشنایی بیشتر با مکان‌های تفریحی اسلامشهر، با ما همراه باشید.

چند نمونه از آگهی‌های اسلامشهر در سایت ملکی دلتا

خرید خانه در اسلامشهر

 

تاریخچه اسلامشهر

در زمان قاجار شهر کنونی اسلامشهر روستایی بود که سنگلچ نام داشت که شغل مردم دامداری و کشاورزی بود؛ سرانجام در دوره پهلوی، بعد از احداث خط آهن تهران – مشهد، این منطقه رفته رفته رونق گرفت و افراد بسیاری در آن سکونت یافتند؛ در نهایت در سال 1353 به دلیل نیاز به شهر جدید در شرق تهران، طرحی برای احداث یک شهر جدید با نام اسلامشهر داده شد که در آن زمان این شهر دارای ۴۴۰ قطعه زمین مسکونی، تجاری و صنعتی بود.

بهترین پارک های اسلامشهر کدامند؟

اسلامشهر با داشتن فضای سبز زیاد، بوستان‌های زیبا و مناظر طبیعی دیدنی، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در استان تهران است. برخی از بهترین بوستان‌های این شهر عبارتند از:

بوستان الغدیر از بهترین پارک های اسلامشهر

بوستان الغدیر از جمله پارک‌های زیبا و دیدنی در اسلامشهر است که با مساحتی بیش از ۵ هکتار در محله الغدیر واقع شده است. این بوستان با فضای سبزی که دارد، آرامش خاصی را به بازدیدکنندگان خود منتقل می‌کند. بوستان الغدیر دارای چشم اندازهای زیبا، درختان پوشیده شده از برگ‌های سبز و گل‌های زیبا است. در این بوستان تعداد زیادی استخر و آبشار نیز وجود دارد که زیبایی و جذابیت بوستان را چند برابر کرده است. علاوه بر آن این پارک دارای امکانات تفریحی ورزشی، محل‌های نشست و استراحت، رستوران و کافی‌شاپ است که می‌توان اوقات خوشی را برای شما و عزیزانتان رقم بزند.

مطلب پیشنهادی:  قدیمی‌ترین قبرستان ایران در شهر ری

آدرس: تهران. اسلامشهر شهرک سالور بلوار بسیج

پارک های اسلامشهر

بوستان وحدت اسلامشهر

بوستان وحدت یکی دیگر از پارک های اسلامشهر است که در جنوب شرق این منطقه قرار دارد. این بوستان با مساحتی بالغ بر ۲۰ هکتار، دارای فضای سبز زیبا و امکانات تفریحی ورزشی، استخر و رستوران است که با وجود درختان تزیینی زیبا می‌تواند لوکیشن به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان آورد.

پارک 22 بهمن اسلامشهر

پارک 22 بهمن با مساحتی بیش از 100 هکتار، جزو بزرگ‌ترین پارک های اسلامشهر به شمار می‌آید؛ پوشش گیاهی و امکانات تفریحی، این امکان را به وجود آورده که بازدید کنندگان بسیاری در بیشتر فصل‌های سال سری به این پارک بزنند و از فضای آن لذت ببرند.

آدرس پارک 22 بهمن: استان تهران، اسلامشهر، امام حسن مجتبی

پارک های اسلامشهر

بوستان توحید از زیباترین پارک های اسلامشهر

بوستان توحید یکی از پارک‌های زیبا و دیدنی در شهر اسلامشهر است که در محله الهیه واقع شده است. این بوستان با مساحتی بیش از ۳۰ هکتار، دارای فضای سبز زیبا و امکانات تفریحی ورزشی، استخر و رستوران می‌باشد. اگر علاقه‌مند به دوچرخه سواری هستید، بازدید از این پارک را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

آدرس: اسلام‌شهر،شهرک انبیا،خیابان امام محمد باقر

پیشنهاد مطالعه: صفر تا صد شهر اسلامشهر

تعداد کلمات مطلب: 516

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

مزیت خرید آپارتمان در محله تهران ویلا

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به زندگی در خانه‌های ویلایی علاقه دارید و قصد دارید در …