ارزان ترین خانه های نیاوران کجاست؟ با کمترین بودجه در نیاوران اعیان‌نشین خانه‌دار شوید!

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به دنبال خانه در منطقه خوش آب‌وهوا و خوش‌نشین نیاوران هستید که تلفیق خانه‌های سنتی و برج‌های سربه‌فلک کشیده را در خود جای داده است و سرسبزی چشم‌نواز آن‌‌، زندگی را برایتان دلپذیرتر می‌کند؛ اما بودجه شما اجازه این انتخاب را به شما نمی‌دهد؟ شاید باورتان نشود اگر بگوییم که خرید خانه در نیاوران هم با کمترین بودجه برایتان امکان‌پذیر است. با سایت املاک دلتا همراه باشید! خواندن مقاله خرید آپارتمان در نیاوران؛ همه چیز درباره این منطقه اعیان نشین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
ارزان ترین خانه های نیاوران

ارزان ترین خانه های نیاوران کجاست ؟ نیاوران، محلی در شمال شرق تهران است که مملو از درختان تنومند، پرقدمت و پرتاریخ است. نیاورانِ اعیان‌نشین، یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است که در گذشته، مملو از باغات، انارستان‌ها، زمین‌های کشاورزی و درختان سر درهم فروبرده بوده است. این محله در طول زمان دستخوش تغییرات بافتی شده است.

در حال حاضر، محله نیاوران یکی از منطقه‌های گران تهران به‌شمار می‌آید؛ اما محله‌هایی در آن وجود دارد که ارزان ‌ترین خانه ‌های نیاوران به شمار می‌آیند. محتواهای بیشتر را در دلتا مگ بخوانید.

ارزان ترین خانه های نیاوران در کدام محله آن است؟

ارزان ‌ترین خانه ‌های نیاوران را می‌توانید در محله‌های زیر جست‌وجو کنید:

  • دزاشیب
  • مرجان
  • شمال کاخ نیاوران
  • دربند
  • مژده
  • بوکان
  • زینعلی
  • گل سنگ
  • آراج

ارزان ترین خانه های نیاوران از چه مبلغی شروع می شود؟

خانه های ارزان دزاشیب

شاید باورتان نشود؛ اما در این چند محله‌ نیاوران می توانید خانه‌هایی با شروع قیمت متری 65 میلیون تومان به بالا را پیدا کنید. جالب است بدانید که ساخت خانه‌ها، قدیمی هم نیست و می‌توانید خانه دلخواه خود را بیابید؛ به عبارتی، ارزان ‌ترین خانه ‌های نیاوران در این منطقه از متری 65 میلیون تومان شروع می‌شود و میانگین قیمت مناسب آن تا متری 120 میلیون تومان است.

ارزان ترین خانه های نیاوران چند متری است؟

ارزان ترین خانه ‌های نیاوران از متراژ 70 متر به بالا است؛ به عبارتی، با بودجه‌ای در حدود 5 میلیارد تومان، می‌توانید در چند محله‌ نیاوران صاحب خانه شوید.

مطلب پیشنهادی:  محله پل رومی تهران، قدیمی و اصیل برای زندگی

بافت ارزان ترین خانه‌های نیاوران چگونه است؟

بافت خانه های ارزان نیاوران

بافت ارزان‌ ترین خانه ‌های نیاوران، نوساز نیست؛ اما قدیمی و فرسوده هم نیست؛ به عبارتی ارزان ‌ترین خانه ‌های نیاوران را می‌توان با 15 سال قیمت و حدود آن نیز خریداری کرد. البته با توجه به نیاز و علاقه شما، خانه‌هایی با بافت قدیمی هم وجود دارد که می‌تواند به عنوان سرمایه‌گذاری، انتخاب هوشمندانه‌ای باشد.

سخن آخر

در این مطلب از سایت ملکی دلتا، به معرفی ارزان ترین خانه‌ های نیاوران پرداختیم و میانگین قیمت را در محله‌های ارزان آن بررسی کردیم. اگر در خصوص ارزان ترین خانه‌های نیاوران به اطلاعات جامعی نیاز دارید، سایت ملکی دلتا پاسخگوی نیاز شماست.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاعات بیشتر در خصوص محله نیاوران، مطلب خرید آپارتمان در نیاوران؛ همه چیز درباره این منطقه اعیان نشین را مطالعه کنید.

 

تعداد کلمات مطلب: 374

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله صادقیه تهران با دسترسی عالی برای سکونت

محله صادقیه جزو آن دسته از محله‌هایی است که از امکانات و دسترسی خوبی برخوردار است؛ اما بسی…