قیمت خرید آپارتمان در پل رومی تهران چند؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به معرفی امکانات، دسترسی‌های پل رومی تهران و بررسی قیمت خرید آپارتمان در این محله می‌پردازیم.
محله پل رومی تهران

پل رومی نام محله‌ای است که از سال‌ها پیش به دلیل وجود پلی در شمال شهر تهران به همین نام وجود داشته است. پل رومی از محله‌های بالاشهر تهران محسوب می‌شود و قیمت خرید آپارتمان در پل رومی تهران بالا است. امکانات فوق‌العاده، جاذبه‌های دیدنی و گردشی زیاد، آب و هوای مطلوب و دسترسی خیلی خوب، وجود ساختمان‌های نوساز و لاکچری و خانه‌های ویلایی لوکس با متریال خارجی از دلایل عمده بالا بودن قیمت خرید آپارتمان در این محله است. در این مطلب از دلتامگ به معرفی محله پل رومی تهران و بررسی قیمت آپارتمان در پل رومی می‌پردازیم.

خرید آپارتمان در تهران

پل رومی تهران کجاست؟

در منطقه 1 شهرداری تهران، جایی بین تجریش و الهیه و قیطریه، پل رومی تهران واقع شده است. محله پل رومی بین تقاطع خیابان شریعتی و بلوار صبا و تقاطع شریعتی و بزرگراه آیت الله صدر قرار دارد. رود دربند که یکی از هفت رود دره تهران است به عنوان جاذبه‌ای طبیعی از این محله و زیر پل رومی عبور می‌کند.

دسترسی به محله پل رومی تهران

سریع‌ترین مسیر دسترسی به پل رومی از طریق بزرگراه آیت الله صدر است. دقیقا در تقاطع بزرگراه صدر و خیابان شریعتی، خیابان شریعتی را که به سمت بالا رانندگی کنید، به خیابان پل رومی می‌رسید. علاوه بر این خیابان شریعتی و بلوار صبا نیز دسترسی به این محله را مناسب کرده‌اند. شاید این سوال مطرح شود که نزدیک‌ترین مترو به پل رومی کدام ایستگاه است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت این محله دسترسی مناسبی به مترو دارد. ایستگاه مترو قیطریه در خیابان شریعتی در چند قدمی پل رومی قرار دارد. همچنین در بخش جنوبی این محله ایستگاه مترو صدر واقع شده است و این محله را از نظر دسترسی به مترو بسیار مناسب نموده است.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین قیمت آپارتمان در فاز 2 مهرشهر کرج

خرید آپارتمان در پل رومی تهران

جاهای دیدنی و اماکن مهم محله پل رومی تهران

با عبور از خیابان شریعتی، پل رومی و خیابان‌های اطراف آنها، هر نوع فروشگاه برای تهیه مایحتاج زندگی از پوشاک گرفته تا خوراکی پیدا می‌شود. از سوی دیگر جاذبه‌ها و اماکن مهمی مانند: سینما فرهنگ، بوستان خزر شمالی، استخر چمران، سفارت پادشاهی دانمارک، پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، باغ سفارت ترکیه، باغ سفارت آلمان، بولینگ عبد و مجموعه شریعتی و کوچه باغ‌های اطراف. از طرفی در این منطقه بیمارستان‌های معروف و مجهزی مانند اختر و ایرانمهر که با بسیاری از بیمه‌های درمانی طرف قرارداد هستند، ساخته شده‌اند تا اهالی از بابت خدمات پزشکی و درمانی نگرانی نداشته باشند.

قیمت خرید آپارتمان در پل رومی تهران

در اطراف خیابان پل رومی، در خیابان‌های مجاور و فرعی که به خیابان اصلی شریعتی و بلوار صبا منتهی می‌شوند، کوچه‌ها و خیابان‌های باریک و یا پهن و بزرگی هستند که در آنها خانه‌های ویلایی و یا آپارتمان‌های چند طبقه نوساز یا قدیمی ساخته شده‌اند.

اگر قصد سکونت و خرید آپارتمان در پل رومی تهران را دارید باید بدانید که یکی از مناطق لوکس شهر را برای سکونت و سرمایه‌گذاری انتخاب نموده‌اید. در جدول زیر نمونه‌هایی از آگهی‌های مربوط به قیمت خرید آپارتمان در محله پل رومی تهران را از سایت ملکی دلتا آورده‌ایم.

متراژ(متر) سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
115 نوساز 217,391,000 25,000,000,000
180 نوساز 255,556,000 46,000,000,000
130 10 141,538,000 18,400,000,000
129 2 197,674,000 25,500,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

معرفی محله های تهران برای خرید آپارتمان + قیمت

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…