خرید آپارتمان در نیاوران با متری 80 میلیون!

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ با محله نیاوران و قیمت خرید آپارتمان در نیاوران تهران آشنا خواهید شد.
خرید آپارتمان در نیاوران تهران

محله نیاوران یکی از مرفه‌ترین مناطق استان تهران است که در شمیران در منطقه 1 شهرداری قرار دارد. در این محله از سبک‌های بسیار جدید معماری استفاده شده است که این محله را به یکی از مدرن‌ترین و باکلاس‌ترین مناطق تهران تبدیل کرده‌ است. یکی از دلایل تقاضای بالا برای خرید آپارتمان در نیاوران همین بافت خاص و مدرن است.

خرید آپارتمان در تهران

نیاوران کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی)

نیاوران، یکی از محله‌هاى شمال شرقی شهر تهران است؛ که در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز قرار دارد. این محله که بخشی از منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات می‌باشد، از شمال با ارتفاعات کلک‌چال، از غرب با تجریش، از شرق با دارآباد و از جنوب با فرمانیه، کامرانیه و دزاشیب هم‌مرز است. خیابان نیاوران، خیابان اصلی این منطقه است؛ که از میدان نیاوران آغاز و تا میدان قدس در تقاطع خیابان شریعتی امتداد دارد.

خیابان­‌های مهم نیاوران کدام اند؟

مهم­‌ترین خیابان­‌ها برای خرید آپارتمان در نیاوران عبارت‌اند از: خیابان باهنر (خیابان نیاوران)، مژده، بوکان، جهان­شاهی، کاج، شفیعی، نورافشار، گرجی، خیابان ملاحسینی و سه راه یاسر هستند. خرید آپارتمان در نیاوران در هرکدام از این خیابان‌ها امتیازهای خاص خود را دارد.

خرید آپارتمان در نیاوران

دسترسی به محله نیاوران

محله نیاوران به اتوبان صدر دسترسی دارد. دسترسی به خیابان‌هایی همچون منظریه، فیضیه، فیروزبخش و خیابان پاسداران برای نیاوران بسیار راحت است. نیاوران دارای ایستگاه مترو و بی آر تی نیست و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به محله نیاوران، ایستگاه تجریش است؛ که می‌توانید از تجریش با تاکسی به نیاوران بروید. البته ایستگاه مترو نیاوران در حال احداث است.

مراکز درمانی این محله

از مجهزترین و بهترین مراکز درمانی که در محله نیاوران قرار دارند می‌توان به، ساختمان پزشکان تجریش، مرکز پزشکی و جراحی سینا شمیران، بیمارستان فرهنگیان باهنر و بیمارستان فوق تخصصی قلب بقیه الله جماران اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:  خانه در نارمک چند؟ + جدول

البته که مطب های پزشکی و دندانپزشکی و دامپزشکی دیگری نیز در این محله وجود دارند.

مراکز تجاری و تفریحی نیاوران

از مراکز تجاری بزرگ نیاوران، مرکز خرید نیاوران، اطلس مال که رو به روی پارک نیاوران قرار گرفته و مجتمع تجاری جم هستند و البته فروشگاه‌های کوچک و بزرگ زیاد دیگری در سراسر خیابان‌های این محله برای رفاه حال ساکنین محله وجود دارند.

جاهای دیدنی این محله سرسبز و اعیان نشین به جز کاخ نیاوران عبارت اند از:

  • تالار آبی
  • کاخ صاحبقرانیه
  • موزه حوضخانه
  • کوشک احمدشاهی
  • موزه جهان نما
  • موزه کتابخانه اختصاصی
  • موزه خودرو
  • باغ موزه کتیبه ها

قیمت خرید آپارتمان در نیاوران تهران

قیمت خرید آپارتمان در نیاوران به عنوان یکی از مناطق گران و لوکس در تهران از متری 86 میلیون تومان در خیابان بوکان تا متری 600 یا 700 میلیون تومان در برج‌های لوکس و مدرن این محله وجود دارند. خوب است بدانید که به صورت کلی هر چه به محله‌های شمالی تهران می‌رویم متراژ خانه‌ها بزرگتر می‌شود و خانه با متراژ کم، خیلی کمتر پیدا می‌شود.

در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در نیاوران را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم تا با قیمت آپارتمان در این محله آشنا شوید.

متراژ (متر)

سن بنا قیمت هر مترمربع (تومان)

قیمت کل(تومان)

۱۴۵

۱۳۸۵ ۸۶٬۲۰۶٬۰۰۰

۱۲٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

۱۸۷

۱۴۰۲ ۲۳۷٬۹۶۷٬۰۰۰

۴۴٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

۱۴۰

۱۳۹۳ ۱۳۵٬۷۱۴٬۰۰۰

۱۹٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…