دکوراسیونی خاص برای شما که مستاجر هستید!

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب 7 راهکار طلایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از آن خانه اجاره‌ای خود را به زیباترین شکل ممکن دکور کنید.
چیدمان خانه اجاره ای

با توجه به افزایش قیمت خرید آپارتمان بسیاری از افراد دیگر توانایی خرید خانه را ندارند؛ به طبع هنگام اجاره خانه افراد ملزم هستند یک‌سری نکات را رعایت کنند؛ برای مثال دیگر نمی‌توانند دکور خانه را آنگونه که خود دوست دارند تغییر دهند؛ اما نگران نباشید راهکارهایی وجود دارد که در این مطلب از دلتامگ آن‌ها را بیان کرده‌ایم و با استفاده از آن‌ها می‌توانید جدیدترین سبک چیدمان خانه اجاره ای را داشته باشید و از آن لذت ببرید.

انواع ترفندهای کاربردی برای چیدمان خانه اجاره ای

اگر در خانه‌ای مستاجر هستید و نمی‌توانید دکور خانه را تغییر دهید، کافی است با کمی خلاقیت شیک‌ترین چیدمان را داشته باشید.

استفاده از گل و گیاه را فراموش نکنید

شما به راحتی می‌توانید با قرار دادن چند گلدان گل در خانه، به راحتی کم و کاستی‌های خانه را پوشش دهید ؛ البته توجه داشته باشید که نگهداری از گل و گیاه باید در اولویت قرار داشته باشد، چرا که یک گلدان پلاسیده خیلی حال و هوای خانه را افسرده‌تر از قبل می‌کند. اگر مشغله فراوانی دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از گلدان‌هایی استفاده کنید که زیاد حساس نیستند و به مراقبت مداوم نیاز ندارند؛ مانند کاکتوس‌ها و گل‌های گوشتی یا بنفشه آفریقایی.

چیدمان خانه اجاره ای

زیاد از رنگ سفید استفاده نکنید

اگر قبل از آنکه خانه را اجاره کنید صاحبخانه شما، دیوارهای خانه را به تازگی رنگ آمیزی کرده بود، برای داشتن چیدمان منزل شیک نیازی نیست که حتما دیوارها را تغییر رنگ بدهید. در صورتی که تمام دیوارها به رنگ سفید است، می‌توانید از لوازم خانه‌ای استفاده کنید زیبایی رنگ آن باعث شود سفیدی تمام دیوارها به چشم نیاید؛ برای مثال می‌توانید پارچه مبل‌ها را تغییر دهید و از رنگ‌های جیغ استفاده کنید.

سبک خودتان را در چیدمان خانه اجاره ای حفظ کنید

با این فکر که شما در این خانه مستاجر هستید از طراحی دکوراسیون به سبک خود دست نکشید. برای مثال اگر شما سبک مدرن را دوست دارید و در یک خانه قدیمی زندگی می‌کنید، نگذارید هیچ عاملی در سبک دکوراسیونی که انتخاب کرده و سال‌ها به دنبالش بوده‌اید تاثیر داشته باشد. شما می‌توانید با خرید لوازم مدرن فضای خانه خود را مدرن کنید بدون اینکه نگران باشید مستاجر هستید.

مطلب پیشنهادی:  مزایای سقف متحرک استخر

از فرش‌های کوچک استفاده کنید

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد هنگام چیدمان خانه اجاره ای با آن مواجه هستند، متراژ قالی‌ها است. سعی کنید هنگام خرید فرش از متراژ‌های کوچک استفاده کنید؛ اینگونه هنگامی که به خانه جدید اسباب کشی می‌کنید دیگر از این بابت نگرانی ندارید. از سوی دیگر اگر پارکت و یا سرامیک‌های کف شکسته و یا سیاه شده‌اند، می‌توانید فرش‌ها را کنار هم قرار دهید و این مشکل را برطرف نمایید.

چیدمان خانه اجاره ای

نصب آینه در چیدمان خانه اجاره ای را فراموش نکنید

اگر متراژ خانه‌ای که اجاره کرده‌اید کوچک است یا یکی از دیوارهای آن خراب است، می‌توانید با نصب آینه دکوری عیوب دیوار را بپوشانید و علاوه بر آن فضای خانه را دو برابر نشان دهید.

به انتخاب پرده‌ها توجه داشته باشید

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از مستاجرها خواسته و یا ناخواسته آن را انجام می‌دهند، این است که نسبت به انتخاب پرده بی‌توجه هستند و با این ذهنیت که ممکن است سایز پنجره‌ها در خانه بعدی متفاوت باشد از خرید پرده‌های مناسب خودداری می‌کنند. اما در دنیای دکوراسیون پرده بر زیبایی خانه تاثیر بسزایی دارد و شما می‌توانید با یک پرده مناسب عیوب پنجره یا منظره پشت آن را بپوشانید. در نتیجه برای چیدمان خانه اجاره ای به بهترین شکل ممکن، انتخاب پرده مناسب با سبک دکوراسیون شما است.



چیدمان خانه اجاره ای

خرید لوستر را در چیدمان خانه اجاره ای فراموش نکنید

لوسترها جزو آن دسته از لوازمی هستند که برای خانه اجاره‌ای بسیار مناسب است و با هربار جابه‌جایی می‌توانید آن را با خود ببرید. در خرید لوستر به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است از لوسترهای ساده با اندازه مناسب استفاده کنید؛ اینگونه اگر به خانه‌ای با متراژ کوچک نقل مکان کردید مشکلی برای نصب آن نخواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه: بهترین چیدمان مبل برای انواع پذیرایی‌ها

تعداد کلمات مطلب: 653

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

جدیدترین کاغذ دیواری برای پذیرایی؛ چه چیزی ترند و مد روز است؟

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی، یکی از مهم‌ترین تصمیمات در دکوراسیون داخلی است. با …