با جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون آشنا شوید!

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
میز تلویزیون اگر به درستی انتخاب شود می‌تواند در تامین انرژی مثبت و ایجاد دقایقی شاد برای خانواده بسیار موثر باشد. در این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در خصوص میز تلویزیون در اختیار شما قرار دهیم.
جدیدترین مدل میز تلویزیون

بسیاری از طراحان دکوراسیون که قصد دارند طراحی جدید و مدرنی را اجرا کنند، به نحوه قرارگیری میز تلویزیون بسیار اهمیت می‌دهند؛ چرا که تلویزیون در هر قسمتی از خانه قرار گیرد آن قسمت را به نقطه کانونی تبدیل می‌کند. یکی از وسایل دکوراسیون پذیرایی که انتخاب درست آن می‌تواند باعث جذابیت بیشتر می‌شود، انتخاب جدیدترین مدل میز تلویزیون است. مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب انواع مدل میز تلویزیون باید به آن توجه داشت، ابعاد میز تلویزیون، نوع و جنس چوب، نحوی طراحی و متریال بکار رفته در آن است. اگر قصد خرید میز تلویزیون را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید تا شما را با جدیدترین مدل میز تلویزیون 1401 آشنا شوید.

انواع سبک های طراحی میز تلویزیون

توجه به طراحی و سبک، از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب جدیدترین مدل میز تلویزیون است؛ چرا که مدل انتخابی باید با سبک دکوراسیون خانه شما هماهنگی لازم را داشته باشد. انواع سبک‌های میز تلویزیون عبارتند از:

سبک مدرن

با توجه به اینکه امروزه آپارتمان‌ها از متراژ کمی برخوردار هستند، سبک مدرن جزو جدیدترین مدلهای میز تلویزیون است که در ابعاد مستطیلی و در رنگ‌های چوبی و ساده به بازار عرضه می‌شوند. این مدل میز تلویزیون‌ها دارای کشو و طبقاتی جهت نگهداری وسایل صوتی و تصویری و وسایلی نظیر قاب عکس،گلدان و… است.

جدیدترین مدل میز تلویزیون

سبک کلاسیک

میز تلویزیون کلاسیک جزو جدیدترین مدل میز تلویزیون چوبی به شمار می‌آید که از جنس چوب ساخته شده و دارای منبت‌کاری و طراحی خاص است. این سبک میز تلویزیون معمولا در رنگ‌های سفید و کرم با رگه‌های طلایی طراحی می‌شوند.

جدیدترین مدل میز تلویزیون

سبک مینیمال در جدیدترین مدل میز تلویزیون

انتخاب سبک مینیمال برای میز تلویزیون بسیار مناسب و هوشمندانه است؛ چرا که می‌توانید به راحتی با هر سبک و سلیقه‌ای آن را هماهنگ کنید.

مطلب پیشنهادی:  بهترین رنگ برای هر قسمت خانه چه رنگی است؟

انواع مدل های میز تلویزیون 

علاوه بر سبک طراحی میزهای تلویزیون، می‌توان این میزها را بر حسب نوع متریال ساخته شده یا مدل نصب و استفاده از آن نیز به چند دسته تقسیم کرد:

جدیدترین مدل میز تلویزیون

میز تلویزیون چوبی

در بین انواع مدل‌های میز تلویزیون، طرح چوبی آن طرفداران بیشتری دارد. از مهم‌ترین دلایل آن هم می‌تواند این باشد که میز تلویزیون چوبی با هر سبک دکوراسیونی به راحتی هماهنگ می‌شود.

جدیدترین مدل میز تلویزیون

جدیدترین مدل میز تلویزیون دیواری

اگر خانه شما از متراژ کمی برخوردار است و با مشکل کمبود فضا برای قرارگیری تلویزیون مواجه هستید، در چنین مواقعی نصب تلویزیون بر روی دیوار می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. این سبک جزو جدیدترین و شک‌ترین مدل میز تلویزیون در سال‌های اخیر است.

جدیدترین مدل میز تلویزیون ام دی اف

در بین میزهای چوبی مدل میز ام دی اف آن بیشتر از سایر آن‌ها طرفدار دارد؛ چرا که این میز به نسبت قیمت خود از کیفیت و مقاومت بیشتری برخوردار است.

جدیدترین مدل میز تلویزیون

 میز تلویزیون هایگلاس

میز تلویزیون هایگلاس همان میزهای چوبی هستند که روی آن‌ها یک روکش براق قرار گرفته است. این روکش‌ها در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و شما به راحتی می‌توانید آن را با وسایل منزل س‍ت کنید.

جدیدترین مدل میز تلویزیون

میز تلویزیون سلطنتی

امروزه جدیدترین مدل میز تلویزیون سلطنتی در بازار موجود است.  معمولاً در درخشش این نوع میز تلویزیون از ترکیب رنگ سفید با طلایی استفاده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: با استفاده از این دکوری‌ها به استقبال نوروز بروید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 مدل کابینت مدرن جدید که آشپزخانه شما را لاکچری می‌کند!

در بحث دکوراسیون داخلی خانه، آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به نوعی قلب تپند…