با استفاده از این دکوری‌ها به استقبال نوروز بروید!

0
16
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با استفاده از این وسایل و لوازم تزیینی جذاب و اضافه کردن آن‌ها به محیط خانه، می‌توانید دکوراسیون خاصی را به وجود بیاورید.
وسایل دکوری منزل

همه ما علاقه داریم که دکوراسیون خانه، شیک و زیبا باشد و برای زیباتر شدن آن از وسایل دکوراتیو و تزیینی بسیاری استفاده می‌کنیم. هرسال لوازم دکوری فانتزی جدیدی در بازار موجود می‌شود که با خرید آن‌ها می‌توانیم با کم‌ترین هزینه دکوراسیون خانه خود را به‌روز و مدرن کنیم. اگر قصد دارید جدیدترین وسایل دکوری منزل را خریداری کنید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

معرفی دکوری های جدید برای منزل

دکوراسیون هر خانه‌ای با توجه به سلیقه افراد انجام می‌گیرد، بعضی افراد دکوراسیون مدرن و راحت و بعضی دکوراسیون کلاسیک و رسمی را دوست دارند. در هر صورت از هر چیدمانی که استفاده کنید لازم است از دکوری های جدید خانه استفاده کنید تا ظاهر خانه شما بی‌روح نباشد. لوازم تزیینی طیف بسیار گسترده‌ای دارند که می‌توانند تمامی سلایق را پوشش دهند. در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

وسایل دکوری منزل

سینی‌های دکوری

سینی دکوراتیو از وسایل دکوری منزل محسوب می‌شود و می‌تواند به عنوان وسیله‌ای برای نظم دادن به لوازم و دکوری‌های کوچک‌تر بکار رود. سینی‌های دکوری انواع مختلفی دارند که با توجه به چیدمان منزل خود می‌توانید بهترین سبک را انتخاب کنید.

آینه تزیینی از وسایل دکوری منزل

امروزه در طراح دکوراسیون خانه استفاده از آینه کاربرد بسیاری دارد. استفاده از آینه دکوراتیو می‌تواند خانه را زیبا و بزرگ‌تر نشان دهد. آینه دکوراتیو در انواع طرح‌های متنوع ساخته می‌شوند و انتخاب درست آن‌ها بر اساس سبک دکوراسیون، به خانه شما جلوه‌ای خاص و لوکس می‌بخشد.

وسایل دکوری منزل

جینجر جار

جینجر جار ظروفی دست ساز و زیبا از جنس سرامیک هستند که در گذشته از آن به عنوان ظرفی برای ذخیره ادویه استفاده می‌کردند؛ اما امروزه از آن به عنوان یک اکسسوری جذاب در دکوراسیون منزل استفاده می‌شود.

وسایل دکوری منزل

سبد حصیری از وسایل دکوری منزل

استفاده از محصولات و اکسسوری حصیری امروزه در چیدمان و دکوراسیون منزل رواج زیادی یافته است. استفاده از سبد حصیری و سایر اکسسوری حصیری در دکوراسیون داخلی منزل، تلفیقی از مدرنیته و طبیعت است که علاوه بر ایجاد چیدمان شیک منزل، محیطی گرم و صمیمی ایجاد می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  کاهش سابقه مالکیت برای ثبت نام نهضت ملی مسکن

وسایل دکوری منزل

استفاده از گل و گلدان به عنوان وسایل دکوری منزل

گیاهان آپارتمانی نه تنها موجب پاکسازی هوای خانه می‌شوند، بلکه زیبایی و آرامش را خانه هدیه می‌دهند. استفاده از گیاهان به عنوان وسایل دکوری منزل می‌تواند محیط خانه شما لوکس و مدرن کند.

کوسن و شال مبل

اگر احساس می‌کنید مبلمان شما یکنواخت است و حس خوبی را در فضا منعکس نمی‌کند، نیازی نیست که هزینه بسیار زیادی برای تعویض آن بپردازید؛ به راحتی می‌توانید از شال مبل و کوسن برای روح دادن به مبلمان و فضا استفاده کنید. توجه داشته باشید در انتخاب رنگ و جنس شال مبل و کوسن باید رنگ مبلمان و سبک دکوراسیون داخلی را مد نظر قرار دهید.

وسایل دکوری منزل

تابلو و قاب عکس

استفاده از تابلوها، قاب‌عکس‌ها، شاسی عکس و بوم نقاشی ایده‌های جذاب و در دسترسی برای تزیین خانه هستند. اگر احساس می‌کنید فضای داخلی خانه بی‌روح است و انرژی در آن جریان ندارد، می‌توانید با نصب تابلوهای دکوراتیو روی دیوار با یک تیر دو نشان بزنید؛ اما به طریقه صحیح نصب تابلوها توجه نمایید.

وسایل دکوری منزل

مجسمه

مجسمه‌ها و تندیس‌ها در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف موجود هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به خانه زیبایی خیره کننده‌ای بدهید. اگر به سبک مینیمال و ساده علاقه‌مند هستید و یا از سبک‌های لوکس و یا کلاسیک شلوغ پیروی می‌کنید، می‌توانید خانه را با مجسمه و تندیس زیباتر کنید.

پیشنهاد مطالعه: آشپزخانه کوچک خود را اینگونه دکور کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گام هایی ساده برای طراحی زیباترین کلوزت روم

زیباترین کمد لباس اتاقی است که هم کاربردی و هم شیک باشد. باید فضایی باشد که بتوانید به راح…