بدون میخ تابلو را روی دیوار نصب کنید!

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید بدون میخ و آسیب به دیوارها، تابلو و قاب عکس را آویزان کنید.
نصب تابلو روی دیوار

برای بسیاری از ما پیش آمده که قصد خرید یک تابلو جدید را داریم یا می‌خواهیم تغییر دکوراسیون دهیم و جای تابلوها را عوض کنیم؛ اما به دلیل آسیبی که به دیوارها وارد می‌شود و جای میخ روی دیوار، از این کار منصرف می‌شویم. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید تا با روش‌های نصب تابلو روی دیوار بدون میخ آشنا شوید.

آیا نصب تابلو روی دیوار بدون میخ امکان‌پذیر است؟

ممکن است برای بسیاری از ما جالب باشد که مگر می‌شود بدون میخ تابلو را به دیوار نصب کرد؟ اگر شما به هر دلیلی نمی‌توانید از میخ برای نصب تابلوهای خود استفاده کنید، ترفندهایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تابلوها را به هر قسمت از خانه که دوست دارید نصب کنید.

نصب تابلو روی دیوار

استفاده از قلاب های چسبی برای نصب تابلو روی دیوار

هنگام استفاده از قلاب‌های چسبی برای نصب تابلو، توجه داشته باشید که تابلوها بیشتر از 5 کیلو نباشند. بهترین کاربرد قلاب‌های چسبی، برای آویز کردن چوب لباسی، جواهرات و حوله است.

چسب برای نصب تابلو روی دیوار

نوارهای چسبی

یکی از بهترین روش‌ها برای زدن قاب عکس به دیوار بدون میخ، استفاده از نوارهای چسبی است. این نوارها بسیار قوی هستند و برای قاب‌هایی با وزن متوسط مناسب هستند. اما این مدل از چسب‌ها نیز ممکن است تا حدودی به گچ دیوار یا کاغذ دیواری آسیب بزند؛ بنابراین بهتر است از این چسب‌ها روی قسمت‌های سنگی یا کاشی‌ها استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  5 لکه بر قوی خانگی برای پاک کردن شیشه در کمترین زمان

ریسه-قاب-عکس برای نمصب تابلو روی دیوار

ریسه‌های آویز

این ایده برای نصب تابلو بدون میخ روی دیوار بسیار کارآمد و زیبا است. ریسه‌ها را می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم تحریر تهیه کنید. برای زیبایی بیشتر این روش‌، می‌توانید از یک‌تکه چوب تمیز و شیک استفاده کنید و ریسه‌ها را به چوب آویزان کنید؛ سپس چوب را با استفاده از چسب‌های دوطرفه به دیوار معلق کنید و تابلوهای کوچک و بدون قاب را به ریسه‌ها آویزان کنید.

نصب تابلو روی دیوار

استفاده از استند قاب عکس

راحت‌ترین راه برای نصب تابلو روی دیوار، استفاده از استند است؛ استندها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار موجود است که فضای زیادی را هم اشغال نمی‌کند.

استفاده از چسب های دو طرفه برای نصب تابلو روی دیوار

چسب‌های دو طرفه جزو چسب مخصوص نصب تابلو است که معمولا آسیبی به دیوار و رنگ آن نمی‌زند. این چسب‌ها فوم‌هایی هستند که دو طرف آن‌ها لایه‌ای از چسب قرار دارد و به‌اندازه کافی برای نگه‌داشتن تابلو و قاب عکس‌های شما روی دیوار استقامت دارند.

پیشنهاد مطالعه: 3 روش ساده برای از بین بردن زردی وسایل برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی

لیوان و استکان چای جزو آن دسته از ظرف‌هایی هستند که به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرن…