جدیدترین ایده‌ها برای تزیین دیوار تلویزیون

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون به زیباترین شکل ممکن می‌توانید تحولی چشمگیر در چیدمان نشیمن ایجاد کنید.
جدیدترین طرح های دکور دیوار تلویزیون

اتاق نشیمن فضایی است که بیشتر وقت اعضای خانواده در آن سپری می‌شود و ارزش آن را دارد که برای دکور کردن آن وقت زیادی صرف کنید. در این مطلب از دلتامگ به بیان جدیدترین طرح های دکور دیوار تلویزیون می‌پردازیم.

جدیدترین طرح های دکور دیوار تلویزیون

سبک‌های بسیار متنوعی برای دکور دیوار پشت تلویزیون وجود دارد که هرکدام مزیت‌های منحصر به خود را دارند. در ادامه به معرفی این طرح‌ها می‌پردازیم.

استفاده از چوب معاصر از جدیدترین طرح های دکور دیوار تلویزیون

دکور پشت تلویزیون با چوب، هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. ترکیب این دکور با میز جلو مبلی و میز شناور خاکستری روشن فضایی خیره‌کننده در نشیمن ایجاد می‌کند. شلف‌ها، کمدهای دیواری و زمینی جذاب‌ترین بخش این طرح را شکل می‌دهند. تضاد دکور چوبی با کفپوش تیره رنگ نشیمن و دیوارهای سفید آن باعث می‌شود که دکور چوبی پشت تلویزیون اولین نقطه‌ای در نشیمن باشد که نگاه را به سوی خود می‌کشاند.

طراحی دیوار تلویزیون با چوب و کمدهای زمینی

این مدل معاصر و خاص دکور پشت تلویزیون با چوب در کنار دیزاین مدرن بسیار شیک و زیبای نشیمن بیشتر به چشم می‌آید. طراحی پشت میز تلویزیون با چوب و کمدهای زمینی سفید نگاه هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. ترکیب خردلی و سفید همواره یکی از خارق العاده‌ترین تضادهای رنگی برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون است.

مطلب پیشنهادی:  با چند ترفند طلایی خانه داری باسلیقه‌ترین فرد فامیل باشید!

از آباژور یا چراغ دیوارکوب استفاده کنید

از آباژور یا چراغ دیوارکوب استفاده کنید

باید بدانید که نور در دکوراسیون داخلی، علاوه‌ بر تامین روشنایی، برای تاکید و نشان دادن عناصر مهم و زیبای فضا نیز کاربرد دارد. از جدیدترین طرح های دکور دیوار تلویزیون، نصب چراغ‌های آباژور سقفی است.

دیوار پشت تلویزیون را با گل و گلدان تزیین کنید

به‌ یاد داشته‌باشید که جای گلدان‌ها تنها در گوشه‌اتاق و نشیمن نیست. اگر عاشق گل و گیاه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که دیوار پشت تلویزیون را برای چیدمان آن‌ها انتخاب کنید. توجه داشته باشید که مانند تصویر زیر، می‌توانید از گلدان‌های دیواری یا آویز استفاده کنید یا گلدان‌ها را روی میز تلویزیون یا داخل شلف‌های دیواری بچینید.

دیوار پشت تلویزیون را با گل و گلدان تزیین کنید

یک گالری دیواری برای پشت تلویزیون ایجاد کنید

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای دیزاین دیوار تلویزیون این است که تابلوهای دکوری روی آن نصب کنید. دقت داشته باشید که تصاویر این گالری دیواری بهتر است جلب توجه نکنند.

پیشنهاد مطالعه: با لوازمی که در خانه دارید وسایل دکوری بسازید

تعداد کلمات مطلب: 365

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

افزایش پاجوش سانسوریا تنها با رعایت 6 نکته

نگهداری از گیاهان آپارتمانی برای آن دسته از افرادی که به گل و گیاه علاقه دارند بسیار لذت ب…